Fitness Seller

kuurtje na gewichtsverlies

ConsuMed BV voor verantwoord medicijngebruik

remt de eiwitafbraak. (andere woorden maar komt op t zelfde neer)

Ja! uiteraard remt het de afbraak van je spieren, maar dacht dat je het anders bedoelde..
Maar dan zou iedere AAS dus een eiwitspaarder zijn, vanuit dat optiek dan..
Maar Deca is voor ons geen eiwitspaarder, het is voor massa, mega-massa zelfs! :P

En die Consumed dingen kun je weggooien bro, die zijn gericht op lage doseringen, uitsluitend voor medice doeleinde bedoeld..

• Topic Starter Topic Starter
alvast bedankt voor de goede raad moest je nog tips hebben laat maar horen

en we hebben alvast en belangrijke regel in bodybuilding gebroken
goed rusten begint al goed voor mij

dus slaap ze

op die link van de deca bij bijwerkingen ziek ik staan dat je libido sterk omhoog gaat maar andere bijwerking is mogelijke impotentie

ma dan heb ik wel iets voor he ontploffen vd goesting en dan hangt hij lekker te suffen

ik zal maar direct antidepresiva beginnen te nemen dan ook

Libido gaat direct omlaag bij Deca gebruik, wat dat stukje ook zegt, direct zal je piel weigeren!!! Check dit board maar eens, iedereen zal dit beamen in de 100en Deca topics! ;)

Goesting? Wat is dat? Denk dat je Oestrogenen bedoeld? Daar blaas je idd van op als een ballon, dat is het werk van Deca, Deca is een volwaardig Oestrogeen die dus ook zorgt voor groei, Deca is erg Anabool en weinig Androgeen.
Oestrogenen zorgen ook voor Gyno etc, let daar ook goed op!

ja denk zelf ook dat de dosis iets te laag is ga nog een keer of 3 ' 4 naar die dokter en spaar de voorschriften even op tot als ik een volledige kuur heb

Ja! uiteraard remt het de afbraak van je spieren, maar dacht dat je het anders bedoelde..
Maar dan zou iedere AAS dus een eiwitspaarder zijn, vanuit dat optiek dan..
Maar Deca is voor ons geen eiwitspaarder, het is voor massa, mega-massa zelfs! :P

En die Consumed dingen kun je weggooien bro, die zijn gericht op lage doseringen, uitsluitend voor medice doeleinde bedoeld..

k bedoelde deca specifiek omdat t daarom ook in t ziekenhuis gebruikt wordt na operaties voor herstel.

en ook al zijn de doseringen of redenen voor gebruik op consumed dan laag en bedoeld voor medicine doeleinden. t principe en de werking vd stof blijft tog hetzelfde ? ;)

nee goesting is vlaams voor zin hebben

maar denk je dat ik al ga veranderen in een vrouw van een lage dosis en voor een korte duur

dat lijkt me nie leuk of mss toch wel heb je geen vrindin meer nodig he als je toch tiete krijgt

k bedoelde deca specifiek omdat t daarom ook in t ziekenhuis gebruikt wordt na operaties voor herstel.

en ook al zijn de doseringen of redenen voor gebruik op consumed dan laag en bedoeld voor medicine doeleinden. t principe en de werking vd stof blijft tog hetzelfde ? ;)

Nee, sorry, ben het op dit gebied niet met je eens.
De doseringen hebben wel degenlijk invloed op de werking, in alle opzichten zelfs!
Wij gebruiken het niet zoals iemand die aan kanker genezen is bv.
Wij gebruiken veel hogere doseringen, en willen niet sparen maar opbouwen, Deca gebruiken wij niet als eiwitspaarder, maar als Massa kwekend middel.

De term 'Eiwitspaarder' is niet goed voor de TS, hij wil echter spiermassa aanzetten en niets sparen.

Een Test ernaast zetten is wel raadzaam, oa voor het libido idd!

nee goesting is vlaams voor zin hebben

maar denk je dat ik al ga veranderen in een vrouw van een lage dosis en voor een korte duur

dat lijkt me nie leuk of mss toch wel heb je geen vrindin meer nodig he als je toch tiete krijgt

zeer lage dosis + korte duur ? dan zo k gewoon nie eens beginnen
kuurtje doe je tog voor minstens 6-8 weken. maar das mijn mening.

maar met alle respect peke....gezien je vragen heb je nog een hoop te lezen op dit forum. en loop nou niet te snel naar die "dokter" voor apothekersbriefjes

zeer lage dosis + korte duur ? dan zo k gewoon nie eens beginnen
kuurtje doe je tog voor minstens 6-8 weken. maar das mijn mening.

maar met alle respect peke....gezien je vragen heb je nog een hoop te lezen op dit forum. en loop nou niet te snel naar die "dokter" voor apothekersbriefjes

Hij is er idd nog niet klaar voor, dit gaf ik ook al aan eerder dit topic, maar ik denk dat hij zn keuze al gemaakt heeft..
Hoop dat je nog meer info zult vergaren, alvorens te starten met je kuur peke!

Nee, sorry, ben het op dit gebied niet met je eens.
De doseringen hebben wel degenlijk invloed op de werking, in alle opzichten zelfs!
Wij gebruiken het niet zoals iemand die aan kanker genezen is bv.
Wij gebruiken veel hogere doseringen, en willen niet sparen maar opbouwen, Deca gebruiken wij niet als eiwitspaarder, maar als Massa kwekend middel.

De term 'Eiwitspaarder' is niet goed voor de TS, hij wil echter spiermassa aanzetten en niets sparen.

Een Test ernaast zetten is wel raadzaam, oa voor het libido idd!

ik begrijp wat je bedoeld maar of je nou hersteld van een operatie of je gebruikt t voor BB. de werkzame stof en mogelijke bijwerkingen blijven hetzelfde. dat bedoelde ik. tuurlijk hangen de soorten bijwerkingen en in welke mate volledig af van de hoogte vd doseringen en de duurte vh gebruik.

t zal de laatste n8 wel wezen , maar k ben niet zo helder meer, mssn dat k je daarom nie helemaal begrijp in 1x :D
pfff...ga ff peukie doen buiten

ik begrijp wat je bedoeld maar of je nou hersteld van een operatie of je gebruikt t voor BB. de werkzame stof en mogelijke bijwerkingen blijven hetzelfde. dat bedoelde ik. tuurlijk hangen de soorten bijwerkingen en in welke mate volledig af van de hoogte vd doseringen en de duurte vh gebruik.

t zal de laatste n8 wel wezen , maar k ben niet zo helder meer, mssn dat k je daarom nie helemaal begrijp in 1x :D
pfff...ga ff peukie doen buiten

Werkzame stof blijft hetzelfde idd, werking zal anders verlopen, naar mate de verhoging van het middel.. Klopt, maar dat terzijde..
Het ging me meer om het woordje eiwitspaarder, die vind ik niet gepast bij BB, no hard feelings verder kerel! ;)

Maar de TS zal zich beter moeten verdiepen in de materie, alvorens te starten met middelen waarvan hij zelf niet precies weet wat het doet in zijn lichaam..
Positief is dat hij hier naartoe gekomen is, de rest moet hij zelf leren/lezen in de daarvoor bedoelde topics en sticky's etc..

Succes daarmee!

Libido gaat direct omlaag bij Deca gebruik, wat dat stukje ook zegt, direct zal je piel weigeren!!! Check dit board maar eens, iedereen zal dit beamen in de 100en Deca topics! ;)

Goesting? Wat is dat? Denk dat je Oestrogenen bedoeld? Daar blaas je idd van op als een ballon, dat is het werk van Deca, Deca is een volwaardig Oestrogeen die dus ook zorgt voor groei, Deca is erg Anabool en weinig Androgeen.
Oestrogenen zorgen ook voor Gyno etc, let daar ook goed op!

waarom weigert jullie piel allemaal bij deca???ik heb hier in ieder geval nooit geen last van

Deca-Durabolin®: Speciaal bij mannen
Erecties, langdurig en pijnlijk (= priapisme)
Coïtus, zin in (= libido), toename
Zaadproductie (= spermatogenese), remming

Laatst bewerkt:
bij mij weigert ie niet in ieder geval. weet niet hoe dat bij anderen is

waarom weigert jullie piel allemaal bij deca???ik heb hier in ieder geval nooitb geen last van

Deca-Durabolin®: Speciaal bij mannen
Erecties, langdurig en pijnlijk (= priapisme)
Coïtus, zin in (= libido), toename
Zaadproductie (= spermatogenese), remming

Je zet Test naast je Deca zeker? ;)

deca*eiwitspaarder - Google zoeken

k weet k zet mn verhaal mssn een beetje half neer (zal wel door de n8dienst komen) maar deca is wel degelijk een eiwitspaarder. dit zorgt ook voor spiermassa uiteraard

Laatst bewerkt:
deca*eiwitspaarder - Google zoeken

k weet k zet mn verhaal mssn een beetje half neer (zal wel door de n8dienst komen) maar deca is wel degelijk een eiwitspaarder. dit zorgt ook voor spiermassa uiteraard

Het is wel een eiwitspaarder, voor een zieke, maar wij heben daar toch geen kloot aan? En sterker nog, je zou elke AAS dan een eiwit spaarder kunnen noemen, Test houd ook je spieren vast... Maar als we zo gaan discuseren hebben we het nergens meer over..
Ook zorgt Test niet voor meer massa dan Deca, wat je in je post vermeldde op pagina 1.

Je kunt vanalles vinden op google en ziekenhuizen, want daar word het wel als 'eiwitspaarder' gebruikt, maar is naar mijn inziens hier helemaal niet van toepassing, op geen enkele manier.
Met trainen sparen we onze spiertjes al nl, met Test en vooral met Deca Maken we ze HUGE!

correctie: met trainen sparen we onze spiertje niet, we breken ze af. om vervolgens in de rust te herstellen middels eiwitten waar t lichaam dan meer en nieuwe spiercellen van maakt. vandaar dat eiwitspaarders ook voor BB van belang zijn want des te meer eiwitten voor de opbouw van spiercellen des te meer spieren.

testo geeft je vooral meer kracht zodat je zwaarder kunt trainen. de testo zorgt niet voor meer massa DAN deca. maar door deca gaat de werking van testo dubbel op.

Elke AAS kan als 'eiwitspaarder' fungeren, daarom vind ik die titel overbodig en te hoog gegrepen, om hem alleen aan Deca te schenken! :D

Terug
Naar boven