MuscleMeat

Kuurtje Testo E en tren A

DeBlaes

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m72
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ik ga nieuw kuurtje doen 3de nu ... Wil
Test E 1-10 600mg/week
Tren a 1-12. 100mg/oed
Winny tabs 1-3 100mg
14-16 nolva 40mg

Hcg bij de hand

Kuur verleden test only
En test E / tren E / bold

• Topic Starter Topic Starter
Ng iemand aanpassing of verbeteringen ? Of ervaringen met deze kuur

Ga je 12 weken EOD zetten? :eek:

Waarom doe je niet test-p dan?

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 18:06 ----------

Verder lijkt 100mg winny me een beetje overkill...

ik zou of beide -e of beide -a doen, nolva op 20mg en winst op 50/60.
succes met je kuur.

Als ik het vol houd oed wel ja :) afwisselend schouder , bil , been
Ja winny zijn 50mg tabs en op 50mg voel ik niet echt veel mis 75mg mee starten :)

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 21:49 ----------

Mag je hier ook foto van je gear posten ?

Nee

Veel succes en ik zou ook kiezen voor test p bij deze kuur of tren e en test e

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 23:17 ----------

Ga je 12 weken EOD zetten? :eek:
.

Zou ik ook geen probleem mee hebben. Ik zou alleen dan creatief afwisselen met subq en met een insuline naald 1cm diep...no way dat ik eod 4cm diepe gaten ga boren. Ik zou zelfs ED prikken met tren a. Ik merk niks van een kleine dosis subq of ondiep IM maar het werkt wel.

Laatst bewerkt:
Als ik het vol houd oed wel ja :) afwisselend schouder , bil , been
Ja winny zijn 50mg tabs en op 50mg voel ik niet echt veel mis 75mg mee starten :)

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 21:49 ----------

Sluit me aan bij bovenstaande opmerkingen. Post idd eens pics van je winny in de daarvoor bestemde sectie. Niets voelen van 50 mg klinkt mij raar in de oren. Kan met die dosering ook zo snel t merk niet bedenken...

Sluit me aan bij bovenstaande opmerkingen. Post idd eens pics van je winny in de daarvoor bestemde sectie. Niets voelen van 50 mg klinkt mij raar in de oren. Kan met die dosering ook zo snel t merk niet bedenken...

Hoi ja heb nu nieuw gear voor men Winny dus toch maat best eens op 50 starten merciks voor de tips , vandaag 1ste injectie doen

Start kuur op 74kg 1m73 10-11%

Zou toch graag een mooie 80kilo halen en iets droger en harder uit zien
Vanmiddag eerste injectie 300mg Testo en morge starten met de tren A
50 mg winny is al binnen

Start kuur op 74kg 1m73 10-11%

Zou toch graag een mooie 80kilo halen en iets droger en harder uit zien
Vanmiddag eerste injectie 300mg Testo en morge starten met de tren A
50 mg winny is al binnen

6kilo haal je sowiezo... zie gewoon dat je lekker clean blijft eten hoe groot de verleiding er ook is om te bulken:D Anders zal je vrees ik niet droog ogen en hard staan zoals je wil.
Succes in ieder geval maat!!! Tren-A = KING!!!!

Alleen Nolva in de nakuur?na tren?
Verder knalze!!

Ja het gaat goed week 2 van start al 2kilo bij zal beetje vocht zijn :) want ben eve gestopt met winny omdat ik aan de antibiotica zit breng deze op eind van de kuur in mis ga ik laatse 4 weken ng mastron p bijvoegen :)

Ik zou Tren-A tot week 11 nemen voor de zekerheid en niet tot week 12 dan ben je zeker dat je test-E langer blijft doorlopen en kan je herstel bevorderen maat.
Ik zou ook nolvadex minstens 4weken op 20mg nemen inplaats van 40mg 2weken maar.
Moest je Arofix kunnen krijgen, nog beter! Maar sommige mensen hebben teveel sides van de Aromasin dat er inzit. Je moet zien, ik heb dit niet.
succ6

Ik zou Tren-A tot week 11 nemen voor de zekerheid en niet tot week 12 dan ben je zeker dat je test-E langer blijft doorlopen en kan je herstel bevorderen maat.
Ik zou ook nolvadex minstens 4weken op 20mg nemen inplaats van 40mg 2weken maar.
Moest je Arofix kunnen krijgen, nog beter! Maar sommige mensen hebben teveel sides van de Aromasin dat er inzit. Je moet zien, ik heb dit niet.
succ6

Tnx zal men nakuur aanpassen en arofix eens polsen of het er is wat zijn daar de innamens van ? Nu week 2 bezig voel me wel lekker gaan en voel me ook goed , soms wat stijve schouders van de tren injectie maat al bij al gaat het ng goed , heb meer power in mijn sets .. Zou ik ng 4 weken mast p toevoegen voor echt droger uit te komen ? Samen dan met de winstrol ?

Tnx zal men nakuur aanpassen en arofix eens polsen of het er is wat zijn daar de innamens van ? Nu week 2 bezig voel me wel lekker gaan en voel me ook goed , soms wat stijve schouders van de tren injectie maat al bij al gaat het ng goed , heb meer power in mijn sets .. Zou ik ng 4 weken mast p toevoegen voor echt droger uit te komen ? Samen dan met de winstrol ?

Arofixen gewoon 1capsule per dag bro! en die mast-P op't einde gaat je wonderen doen bro, maar laat de winstrol staan want ik vind dat je van mast-p harders staat als op winstrol. Is echt overbodig en kost je alleen maar geld die winstrol. Ik injecteer ook altijd in de schouders en ik weet hoe het voeld! Maar nog even volhouden en je voeld er niks meer van! Je kan wel best geen schouders trainen dezelfde dag of de dag na de injectie dit is uit mijn eigen ervaring dat je er meer kwaad dan goed bij doet. Maar misschien heb jij daar geen last van je moet maar zien.
Ik heb eens mast-p/tren-a/test-p genomen en ik moest niet eens moeite doen om te cutten of niet eens cardio... ik verloor vet als een raastige en ik stond bikkelhard!!!
Mast-E al eens op 1gram genomen en deed mij zo goed als niks en het was van een betrouwbare 2letter UG lab. Mast-P integendeel gaat je wonderen doen als je het mij vraagt.

Ja heb de winny al liggen maar was er mee gestopt door de antibiotica , dan ga ik mast p er bij nemen en de winny ng wat op
Zolder bewaren :) hoelang heb je mast p tren a en Testo p genomen ? En hoeveel mg per week :) dat kuurtje zegt me ook wel iets :) ja mast E vond ik ook niets heb ik eens tussen Door genomen tijdens een cut maar vond dat dit weining extra gains deed

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 18:52 ----------

Ik zet ook maar Max 1ml
In schouders smorgens en dan kan ik de schouder training toch afwerken hoe het moet :)

Terug
Naar boven