AndroidHealthClinic

Kuurtje Testo E en tren A

Hallo,

Ik ga hier maar plaatsen omdat ik geen topics kan aanmaken. Mijn account is namelijk te nieuw..
Ik heb dus een vraag.. Ik heb een jaar lang getrained 2 jaar geleden ik was 16 geloof ik.
Toen was ik gestopt ik had wel wat massa erbij en ik had proteïneshackes gebruikt. Daarna was ik gestopt met trainen ( verhuizing en al die shit) Ik wil dus nu weer beginnen met trainen alleen wil ik nu iets anders proberen.
Dianabol.. Ik heb erover gelezen het zijn gewoon tabletten die je moet innemen, anabolen dus maar nu vraag ik me af hoe vaak ik trainen om ze te kunnen gebruiken?
En moet ik daarna nog iets anders innemen nakuur ofzo? ik heb gelezen dat je Nolvadex of Clomid daarna moet innemen anders is het heel schadelijk dacht ik.
Ik zou graag een antwoord willen want ik wil gewoon zo snel mogelijk beginnen.

Hallo,

Ik ga hier maar plaatsen omdat ik geen topics kan aanmaken. Mijn account is namelijk te nieuw..
Ik heb dus een vraag.. Ik heb een jaar lang getrained 2 jaar geleden ik was 16 geloof ik.
Toen was ik gestopt ik had wel wat massa erbij en ik had proteïneshackes gebruikt. Daarna was ik gestopt met trainen ( verhuizing en al die shit) Ik wil dus nu weer beginnen met trainen alleen wil ik nu iets anders proberen.
Dianabol.. Ik heb erover gelezen het zijn gewoon tabletten die je moet innemen, anabolen dus maar nu vraag ik me af hoe vaak ik trainen om ze te kunnen gebruiken?
En moet ik daarna nog iets anders innemen nakuur ofzo? ik heb gelezen dat je Nolvadex of Clomid daarna moet innemen anders is het heel schadelijk dacht ik.
Ik zou graag een antwoord willen want ik wil gewoon zo snel mogelijk beginnen.

Ik zou niet op 18 jarige leeftijd met anabolen beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi bb langgeleden moet ng 3 Weken gaan
En sta op 83kilo redelijk droog geworden door die mast p er bij te gooien , blijft lekker gaan de trainingen
Wat last gehad van gyneco maar direct nolva beginnen
Slikken op 60mg en 4 dagen later was het beter neem
Nu elke dag 20mg nolva tot eind
Kuur voor dat het niet terug zou komen
Na deze kuur ga ik denk 6-12 maand aan de humantrope. 12mg ben benieuwt naar het resultaat

12mg Humantrope?

Humantrope 12 mg uit Belgische APO

Starten met 2ui humantrope smorgens en 2ui somatropine 2ui Savonds

Of is het niet goed om 2 hgh te combineren ?

Combineren kan prima, volgens mij doet Tremendes dat ook ;)

Tnx En 4ui per dag is dit voldoende ?

Zou wel opbouwen

Terug
Naar boven