XXL Nutrition

Kuurtje Testo E en tren A

Opzich kan het, je verdubbeld de dosis Ace. Zie dat je je Test op 900 mg EW hebt gezet? Dan ga je er qua hoeveelheid AAS niet veel vooruit, weet niet of je dan blijft groeien. Puur voor het cutten moet het wel kunnen lijkt mij.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dan gaat de Testo E ook naar Testo p en weet biet of dit gaat aanslagen ja tren a zou ik dan verdubbelen en mast p Et bij gooie drm vraag ik eens raad aan de profs hier of toch beten 2maand off ?

Opzich kan het, je verdubbeld de dosis Ace. Zie dat je je Test op 900 mg EW hebt gezet? Dan ga je er qua hoeveelheid AAS niet veel vooruit, weet niet of je dan blijft groeien. Puur voor het cutten moet het wel kunnen lijkt mij.

Test op 900mg en niet kunnen groeien? Tuurlijk wel... En ik heb nog nooit iemand zien cutten op 900mg test de week

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 15:28 ----------

Ja dan gaat de Testo E ook naar Testo p en weet biet of dit gaat aanslagen ja tren a zou ik dan verdubbelen en mast p Et bij gooie drm vraag ik eens raad aan de profs hier of toch beten 2maand off ?

Verlaag uw testo en verhoog uw tren als je droog wil worden. Maar allebei hoog doseren kan vieze bijwerkingen geven.

7mg? je bedoeld misschien 75mg?

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 21:41 ----------

sowiezo!!! Portherhouse een vraagje, weet jij hoe het komt dat je bij tren-A ongeveer rond week 2 trenhoest krijgt? wat is de logica hierachter? aangezien je allang op DBB zit ben ik benieuwt of je daarop kan antwoorden? Ik snap niet dat je dit bij Tren-A alleen krijgt???

Geen idee, heb er geen last van gehad naar mijn weten.

Nu heb ik ng geen antwoord :) kan ik na deze kuur over gaan in de andere of zeggen jullie beter off

Het is dis niet goed van Testo E ineens over te gaan naar Testo p of gaan er gWn te veel sides optreden bij de overgang

Vertel me nu eens wat je wil, en waarom jij denkt dat er iets goed of niet goed is.

Geen idee, heb er geen last van gehad naar mijn weten.

Ik wel, heb er vanaf week 2-3 last van gehad. bij het injecteren in schouders.
Het voeld alsof er iets trekt aan de luchtpijp! heel ambetant alsof ik 1pak sigaretten in 1x achtereen heb gerookt! en hoesten 10minuten aan een stuk door:eek:

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 21:30 ----------

Het is dis niet goed van Testo E ineens over te gaan naar Testo p of gaan er gWn te veel sides optreden bij de overgang

Waarom zou je overgaan naar een ander soort testo als de ester alleen verschilt bro:rolleyes:
Als je test-P zou zetten inplaats van Test-e dan heb je gewoon even een stijgende piek van teveel testo in je systeem en dan gaat het terug dalen. 1-2weken later zijn je bloedwaarden terug stabiel. Heb je eigenlijk niks aan bro! Test=Test

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 21:32 ----------

Nu heb ik ng geen antwoord :) kan ik na deze kuur over gaan in de andere of zeggen jullie beter off

Hangt van je eigen af bro, genoeg die bridgen!!! hoelang ben je eigenlijk al ONN is de vraag?

Tijdens injecteren kan het gebeuren, dacht dat je in het algemeen bedoelde na 2 weken ineens een trenhoest.

Ik sta nu op 80kg en die wil
Ik wel houden , ik wil naa deze kuur brigde naar mast p tren a test p , ander kan ik er nu gWn mast bij gooie rn week 5 ? Dat ik ni over de 12 weken ga

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 08:23 ----------

Ben nu 3 weken onn

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 08:27 ----------

Je begint aan je 3e kuur en je bent 74kg op 1.73m ?
Dit moet een trol zijn.

Hoi zal even vertellen vorige kuur stond ik op een mooie 82-83 kg 2maand na de kuur heb ik relatie problemen gehad ben dan door de stress op 73beland drm trug aan een nieuwe kuur begonne 1 ding stond wel kurk droog na de relatie breuk

Tijdens injecteren kan het gebeuren, dacht dat je in het algemeen bedoelde na 2 weken ineens een trenhoest.

Ja dat bedoel ik ja... echt ambetant als je aan't hoesten bent tijdens het injecteren, dan is er meer kans dat ik ga bewegen met de naald in mijn spier.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 09:57 ----------

Je begint aan je 3e kuur en je bent 74kg op 1.73m ?
Dit moet een trol zijn.

Volgens mij ben jij hier de trol:rolleyes: Al weeg je maar 50kilo en je wilt kuren dan is het gewoon jouw eigen keuze en mogen mensen zoals wij blij zijn dat er logjes worden gehouden of we zouden tot nu toe nog altijd niks wijzer zijn geworden

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 09:59 ----------

Ik sta nu op 80kg en die wil
Ik wel houden , ik wil naa deze kuur brigde naar mast p tren a test p , ander kan ik er nu gWn mast bij gooie rn week 5 ? Dat ik ni over de 12 weken ga

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 08:23 ----------

Ben nu 3 weken onn

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 08:27 ----------

Hoi zal even vertellen vorige kuur stond ik op een mooie 82-83 kg 2maand na de kuur heb ik relatie problemen gehad ben dan door de stress op 73beland drm trug aan een nieuwe kuur begonne 1 ding stond wel kurk droog na de relatie breuk

DeBlas je hebt niemand een uitleg verschuldigd, log gewoon lekker door en niet reageren op mensen die de aap willen uithangen ;) MOOI logje doe zo voort!!

Ja dat bedoel ik ja... echt ambetant als je aan't hoesten bent tijdens het injecteren, dan is er meer kans dat ik ga bewegen met de naald in mijn spier.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 09:57 ----------

Volgens mij ben jij hier de trol:rolleyes: Al weeg je maar 50kilo en je wilt kuren dan is het gewoon jouw eigen keuze en mogen mensen zoals wij blij zijn dat er logjes worden gehouden of we zouden tot nu toe nog altijd niks wijzer zijn geworden

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 09:59 ----------

DeBlas je hebt niemand een uitleg verschuldigd, log gewoon lekker door en niet reageren op mensen die de aap willen uithangen ;) MOOI logje doe zo voort!!

Tnx man !!! Ga er vanaf week 4-5 mast p bij gooien dan moet ik niet bridge :) mis de tren dan ng wat verhogen , en sides zien we dan wel ng geen last van sides buiten zweten :)

Tnx man !!! Ga er vanaf week 4-5 mast p bij gooien dan moet ik niet bridge :) mis de tren dan ng wat verhogen , en sides zien we dan wel ng geen last van sides buiten zweten :)

Doen bro!!! volg je hart ;) Je gaat heel hard knallen als je lowcarb gaat op tren+mast-p je zal er van verschieten dat je superdroog wordt ook aan de buikstreek zonder cardio zelfs ;)

• Like
Waarderingen: Vonk
Yep probeer zo weining mogelijk carbs te eten en lukt redelijk goed soms wil ik echt wel eens een stevige pita gaan halen :) morge heb ik de mast p dus gelijk mee starten :)

Yep probeer zo weining mogelijk carbs te eten en lukt redelijk goed soms wil ik echt wel eens een stevige pita gaan halen :) morge heb ik de mast p dus gelijk mee starten :)

Goed nieuws bro:) Volhouden met die pita te weigeren! het loond de moeite op't einde

Vanavond mastron ophalen direct samen zetten met Testo :) en dan naar de gym voor schouders tricep , word weer lekker afzien die schouder training
Gistere borst getraind bench was lekker kracht komt trug mooi op zijn plooi bench opwarming set 70kg
Echte sets 12x90
10x100
4x 112 (3weken geleden Max 12x90 8x100 4x 100) dus ik ben momenteel erg conten kwa kracht toenamen elke training voel ik mijn
Lichaam groeien gewicht 80,5kg vp blijft stabiel tussen 10-12%

Toch maar dit dan die heerlijke pita :)

image.jpg

Vanavond mastron ophalen direct samen zetten met Testo :) en dan naar de gym voor schouders tricep , word weer lekker afzien die schouder training
Gistere borst getraind bench was lekker kracht komt trug mooi op zijn plooi bench opwarming set 70kg
Echte sets 12x90
10x100
4x 112 (3weken geleden Max 12x90 8x100 4x 100) dus ik ben momenteel erg conten kwa kracht toenamen elke training voel ik mijn
Lichaam groeien gewicht 80,5kg vp blijft stabiel tussen 10-12%

Heel mooi bro, goed bezig :)

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 09:01 ----------

Toch maar dit dan die heerlijke pita :)

Kon je het weer niet laten? Wahahaaaaaaaaaa :p

Terug
Naar boven