DeBlaes
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Porterhouse vraagje;geen Clomid en Nolva maar Arofixen?
Porterhouse vraagje;geen Clomid en Nolva maar Arofixen?
Ik lees overal iets anders..dealer raad ook gewoon alleen Nolva aan.
Precies,ik dacht zelf ook aan Nolva en Clomid zoals aangeraden in de DBB richtlijnen,maar dan lees ik weer dat mensen last kunnen krijgen van hun ogen dan begin ik toch te twijfelen.Kan allemaal. Met Aro is volgens de meeste het beste maar zat mensen die de bijwerkingen er niet prettig van vinden. Same goes for Clomid.

Precies,ik dacht zelf ook aan Nolva en Clomid zoals aangeraden in de DBB richtlijnen,maar dan lees ik weer dat mensen last kunnen krijgen van hun ogen dan begin ik toch te twijfelen.
Nota bene mn (redelijk grote)dealer raad Nolva op zichzelf aan na tren.
Heb alles in huis maar hou het eerst ook maar even bij alleen Nolva misschien,kijken hoe het gaat.
Sorry voor topic hijack De Blaes![]()

Geen probleem het is intressanr nrm
Neem ik alleen nolva dus ga aromasir proberen bij te kopen![]()

Ja heb de winny al liggen maar was er mee gestopt door de antibiotica , dan ga ik mast p er bij nemen en de winny ng wat op
Zolder bewarenhoelang heb je mast p tren a en Testo p genomen ? En hoeveel mg per week
dat kuurtje zegt me ook wel iets
ja mast E vond ik ook niets heb ik eens tussen Door genomen tijdens een cut maar vond dat dit weining extra gains deed
---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 18:52 ----------
Ik zet ook maar Max 1ml
In schouders smorgens en dan kan ik de schouder training toch afwerken hoe het moet![]()
Aromasin kan je depri van worden en nare dromen van krijgen bro, ik had dit niet maar een hele goeie maat van mij wel. Hopelijk heb jij het niet
---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 22:35 ----------
1ml van elk EOD 6weken ongeveer (2vials kopen van elk product)
Kzou Ace ED zetten, al is het alleen al om het risico te verminderen.

Sides bro. Bloedwaardes blijven aantoonbaar stabieler door ED te zetten waardoor de sides zouden verminderen/uitblijven. Heb een log lopen waarin ik ook ED Ace zet, je bent welkom 'm te volgen, misschien inspiratie voor jou een volgende keer![]()

Sides bro. Bloedwaardes blijven aantoonbaar stabieler door ED te zetten waardoor de sides zouden verminderen/uitblijven. Heb een log lopen waarin ik ook ED Ace zet, je bent welkom 'm te volgen, misschien inspiratie voor jou een volgende keer![]()
Ik zie niks meer buiten tren zitten!!! tren = waar voor je geld!!!!Hmm no clue, ik heb alleen ED geprobeerd en zou dat ook niet weer veranderen, voor het geval dat. Ik lees ook op UK/US fora dat het wel degelijk verschil maakt, zijn er zat die het daar geprobeerd hebben![]()
Elke dag zetten geeft betere gains das een feit.
7mg? je bedoeld misschien 75mg?
---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 21:41 ----------
sowiezo!!! Portherhouse een vraagje, weet jij hoe het komt dat je bij tren-A ongeveer rond week 2 trenhoest krijgt? wat is de logica hierachter? aangezien je allang op DBB zit ben ik benieuwt of je daarop kan antwoorden? Ik snap niet dat je dit bij Tren-A alleen krijgt![]()

tren eod gaat allemaal vlotjes soms moeilijk om clean te blijven eten want elke sec van de dag heb ik honger
al 3kilo
Sides: zweten als zot maar niet zonerg in deze koude haha allen wel 3-4 van kledij wisselen