MuscleMeat

kuurtje verlengen of niet?

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
Hey fitnness vrienden!!ik zit nu aan het einde van mijn kuur.
Ik zat op 400 mg deca p/w,en 150 mg stromba inject p/w,en 30mg dianabol p/dag.Die dianabol heb ik weinig van gemerkt,was van het merk IP.werd ook niet vochtig,eerder droger.waarschijnlijk was het slecht spul.maar nu ben ik in de eerste 3 weken 7 a 8 kg aan gekomen,en de weken er na niets meer.
Mensen uit de sportschool zeggen dat ik vet ben vooruit gegaan,en zeggen dat het vocht van de eerste weken heeft plaatsgemaakt voor vorm.
Vandaar geen toename van gewicht.
Nu mijn vraag:kan ik na deze 8 weken evt. nog een paar weken eraan vast plakken met bijv. een ander(sterker) middel,voor meer winst?of moet ik een paar maanden wachten en dan een zwaardere kuur nemen?

Ik zou die kuur afmaken, nakuren en dan aan 't eind van het jaar aan een betere kuur beginnen. Het lijkt me niet verstandig om weer een ander middel te gaan gebruiken en een aantal weken deca eraan toevoegen zal ook weinig uitmaken qua gains.

Yo Bro,
Super: 7-8 kilo erbij, wow, probeer dat ook vast te houden, wat ga je gebruiken na je kuur?
Waar heb je je meeste winst geboekt (welke spiergroep)?

Keep the spirit up, let the good things rule, now it's time to go the gym!

7-8 kilo winst en beperkte vochtophouding...
Knap resultaat... Probeer dit maar vast te houden en wacht tot de winter voor nog eens te kuren en lekker te bulken...

Grtz.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben juist bang dat ik hetniet vasthoudt,omdat ik na mijn laatste kuur midden in een scheiding zat,en door de stress alles kwijtraakte.
Dus die angst zit er een beetje.ik wil volgende keer voor het eerst ook test gaan pakken,dus dan zal ik wel weer om raad vragen.
De meeste vorm is gaan zitten in schouders,armen en rug.maar dat zal vaak bij iedereen verschillend zijn,heeft denk ik te maken met je sterke en zwakke spiergroepen.
Ik moet zeggen dat ik wel een lichte vorm van schijven onde mijn tepels heb,wat moet ik daaraan doen?ik heb wel proviron.

Croupier zei:
Ik moet zeggen dat ik wel een lichte vorm van schijven onde mijn tepels heb,wat moet ik daaraan doen?ik heb wel proviron.

hey bro,

Als je last heb van schijven onder je tepels zou ik zo snel mogelijk nolvadex gaan gebruiken...gelijk beginnen met 60 mg per dag en dat volhouden tot je denkt dat het minder si geworden..en dan nog een onderhouds periode inlassen op 20 mg per dag van enkele weken..Als het niet weg gaat hiermee moet je toch echt even langs de huisarts gaan..

Succes bro

D.W.

Terug
Naar boven