- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Achtergrondverhaal:
Voorstel dus: voor meer info waarom dit, lees laatste alinea van de spoiler.
Week 1-10: 250mg test-e
Week 1-10: 100mg trendflow ed
Week 12-15: 20mg nolva ed
Discuss
Voor de tl:dr zeikers: gtfo.
Na 5 jaar lezen op DBB, mee discussiëren in de AAS sectie en er 3j geleden zelfs een zeer geslaagd eindwerk over te maken, is het toch eens tijd om te stoppen met uitstellen 
Mijn stats zijn momenteel alles behalve ideaal, maar het verhaal daar rond ga ik hier niet doen. Ik vertrouw op mijn spiergeheugen, en de beste periode om een kuur te doen is binnen 2 weken starten. Of begin oktober, maar dat is weer uitstellen hehe
Heb doorheen de jaren al wat geëxperimenteerd met injecteren, met B12. Het bevalt mij jammer genoeg nog steeds niet
Zowel het subcutaan injecteren als het IM in quads of glutes, ik raak er maar niet gewend en en verkloot het keer op keer.
Hier moest ik dus een oplossing voor zoeken.
Een oral only kuur begin ik niet aan. Waarom? Omdat het kak is en je haalt er geen deftige gains mee.
Plots dacht ik aan testosterongel. Is vrij duur in vgl met injects, maar uiteindelijk is het heel wat makkelijker dan spuiten. Je wrijft gewoon 1ml per dag en klaar ermee. 1ml= 100mg. Opname percentage van 40-50%, wat neerkomt op 40-50mg test per dag. Dat is wat de gemiddelde man per week aanmaakt. Wekelijks kom je toch al snel op 300+mg test uit, wat niet slecht is, lijkt me ook voldoende voor een beginnerskuur.
Liefst vanal zou ik test-e 500mg/ew zetten. Maar dat is al 2x prikken per week. Ook nog een oral er bij voor de kickstart.
Winny: nope, te bang voor haarverlies
Var: zelfde en te licht naar horen zeggen.
Dbol: teveel bloat, te weinig echte gains, teveel kans op gyno.
Tbol: weinig over bekend, niet zo geliefd op DBB, theoretisch gezien wel een goed middel.
Waar ik vervolgens aan dacht: prik angst overwinnen, iemand anders zoeken die het kan doen, en 1x per week zetten. 250mg per week dus.
En daarbij nog eens die testgel, dan heb ik imo geen kickstart nodig, aangezien het werkt van dag 1.

Mijn stats zijn momenteel alles behalve ideaal, maar het verhaal daar rond ga ik hier niet doen. Ik vertrouw op mijn spiergeheugen, en de beste periode om een kuur te doen is binnen 2 weken starten. Of begin oktober, maar dat is weer uitstellen hehe

Beetje uitleg omtrent stats: zit al aan het ijzer sinds mijn 14, homegym die er altijd al geweest is. Zat toen op 55kg aan 1m75
Was toen ook nog sterk bezig met wielrennen en atletiek, vandaar. In 2007 op DBB aangemeld en toen is het serieus begonnen, met de voeding. Eerste half jaar reeds 10kg bijgekomen lol. Eind 2009- begin 2010 mijn hoogtepunt bereikt. Dit had onder andere te maken met mijn onderzoek voor mijn eindwerk. Perfecte voeding en training + supps + epistane + nolva.
Daarna is het allemaal wat bergaf gegaan. Periodes dat ik simpelweg geen zin had om op voeding te letten. Het trainen bleef er meestal wel bij, omdat ik het gewoon graag doe. Maar als je niet met voeding bezig bent, lijken de trainingen op termijn natuurlijk nergens meer op.
Ben toen ook meer begonnen met duursporten, omdat het in mijn genen zit. Ben van nature overwegend ecto en heb een zeer lage hartslag, en hoge hematocrietwaarde. In de zomer van 2011 naar een 1/8 triatlon toegewerkt. Dit zou ik in 2012 ook willen doen, maar liefst met wat meer massa er op.
Ben nu dus heel wat gains kwijt. Ben al een week of 5 terug bezig met voeding en training, en er plakt terug al wat aan, maar nu wil ik het proces toch wat versnellen.
Was toen ook nog sterk bezig met wielrennen en atletiek, vandaar. In 2007 op DBB aangemeld en toen is het serieus begonnen, met de voeding. Eerste half jaar reeds 10kg bijgekomen lol. Eind 2009- begin 2010 mijn hoogtepunt bereikt. Dit had onder andere te maken met mijn onderzoek voor mijn eindwerk. Perfecte voeding en training + supps + epistane + nolva.Daarna is het allemaal wat bergaf gegaan. Periodes dat ik simpelweg geen zin had om op voeding te letten. Het trainen bleef er meestal wel bij, omdat ik het gewoon graag doe. Maar als je niet met voeding bezig bent, lijken de trainingen op termijn natuurlijk nergens meer op.
Ben toen ook meer begonnen met duursporten, omdat het in mijn genen zit. Ben van nature overwegend ecto en heb een zeer lage hartslag, en hoge hematocrietwaarde. In de zomer van 2011 naar een 1/8 triatlon toegewerkt. Dit zou ik in 2012 ook willen doen, maar liefst met wat meer massa er op.
Ben nu dus heel wat gains kwijt. Ben al een week of 5 terug bezig met voeding en training, en er plakt terug al wat aan, maar nu wil ik het proces toch wat versnellen.
Heb doorheen de jaren al wat geëxperimenteerd met injecteren, met B12. Het bevalt mij jammer genoeg nog steeds niet

Zowel het subcutaan injecteren als het IM in quads of glutes, ik raak er maar niet gewend en en verkloot het keer op keer.
Hier moest ik dus een oplossing voor zoeken.
Een oral only kuur begin ik niet aan. Waarom? Omdat het kak is en je haalt er geen deftige gains mee.
Plots dacht ik aan testosterongel. Is vrij duur in vgl met injects, maar uiteindelijk is het heel wat makkelijker dan spuiten. Je wrijft gewoon 1ml per dag en klaar ermee. 1ml= 100mg. Opname percentage van 40-50%, wat neerkomt op 40-50mg test per dag. Dat is wat de gemiddelde man per week aanmaakt. Wekelijks kom je toch al snel op 300+mg test uit, wat niet slecht is, lijkt me ook voldoende voor een beginnerskuur.
Liefst vanal zou ik test-e 500mg/ew zetten. Maar dat is al 2x prikken per week. Ook nog een oral er bij voor de kickstart.
Winny: nope, te bang voor haarverlies

Var: zelfde en te licht naar horen zeggen.
Dbol: teveel bloat, te weinig echte gains, teveel kans op gyno.
Tbol: weinig over bekend, niet zo geliefd op DBB, theoretisch gezien wel een goed middel.
Waar ik vervolgens aan dacht: prik angst overwinnen, iemand anders zoeken die het kan doen, en 1x per week zetten. 250mg per week dus.
En daarbij nog eens die testgel, dan heb ik imo geen kickstart nodig, aangezien het werkt van dag 1.
Voorstel dus: voor meer info waarom dit, lees laatste alinea van de spoiler.
Week 1-10: 250mg test-e
Week 1-10: 100mg trendflow ed
Week 12-15: 20mg nolva ed
Discuss

Voor de tl:dr zeikers: gtfo.

Het lijkt me nu gewoon het perfecte moment, budget laat momenteel ook heel wat toe. Aangezien ik niet zo zwaar meer uitga, komt er gewoon een pak geld vrij.
, vind 30 euro in den aldi al veel
)