MuscleMeat

Kuurvoorstel nummer 3587125

Hou je commentaar voor jezelf. Alsof het met jou wel wat wordt, kijk jij eerst maar dat je tikker blijft slagen voor je mensen gaat vertellen wat ze wel en niet kunnen.

Ondanks ik ziek ben geweest heb ik nog beter Stats dan jou...
Ik hb naturel 25 kilo massa opgebouwd zoals het hoort
Het is Mischien niet aardig vanessa zo een reactie maar ik kom teveel mensen tegen die respectloos zijn voor bb.
Dus eigenlijk niet veel ervoor Willen doen want als hij al bang is voor een prikje of Z'n haargrens of wat dan ook kuren moet je pas doen als je weet hoe je moe groeien dus naturel spieren kan opbouwen en vasthouden.
De dingen die het tegen staan in je leven zoals m'n hartziekte dat zal uitwijzen hoeveel doorzwttingsvermogen je hebt om er te komen.
Ik ben er weer bovenop gekomen en al flink terug gekomen ik ben al helemaal gezond verklaart heb ecg fietstesten bloedtesten gehad ik sta onder bergeleiding van een sportarts dus als je wil zeggen dat ik er niet kom zal jij de enige zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt begeleiding van een sportarts, maar je negeert zijn adviezen.
Je bent in februari 'gezond' verklaard maar zit ondertussen weer vrolijk te kuren, ondanks je gezondheidsproblemen.
Je hebt oa hartritme stoornissen, en blijft toch fanatiek doorgaan met kuren. Jup je hebt betere stats en ja je bent weer aangekomen, maar je bent dan ook weer flink aan het kuren. Doorzettingsvermogen heb je inderdaad, maar gezond verstand?

Klopt ja, dat ik niet mijn hele leven aan BB wil wijden. Ik heb zeker respect voor de mensen die dit wel doen en kunnen, maar het hoort er voor mij niet bij. Ik doe het nog steeds zeer graag, maar doe nog andere dingen graag ook, en mijn gezondheid en uiterlijk zijn minstens even belangrijk. Dus denk in het vervolg aub 2x na voor je idiote dingen gaat rondschreeuwen ;)

Bovendien ken je me niet, dus wie ben jij om te gaan zeggen dat ik respectloos ben voor BB?

je bent weer aangekomen, maar je bent dan ook weer flink aan het kuren. Doorzettingsvermogen heb je inderdaad, maar gezond verstand?

Ik wil me verder niet mengen in de discussie, maar het is wel zo dat ook al kuur je het niet betekent dat je spieren aankomt die je vast kunt houden.

Het is niet voor niets dat veel mensen die wel kuren, maar niet goed eten na een kuur alles weer kwijt raken.

Ondanks ik ziek ben geweest heb ik nog beter Stats dan jou...
Ik hb naturel 25 kilo massa opgebouwd zoals het hoort
Het is Mischien niet aardig vanessa zo een reactie maar ik kom teveel mensen tegen die respectloos zijn voor bb.
Dus eigenlijk niet veel ervoor Willen doen want als hij al bang is voor een prikje of Z'n haargrens of wat dan ook kuren moet je pas doen als je weet hoe je moe groeien dus naturel spieren kan opbouwen en vasthouden.
De dingen die het tegen staan in je leven zoals m'n hartziekte dat zal uitwijzen hoeveel doorzwttingsvermogen je hebt om er te komen.
Ik ben er weer bovenop gekomen en al flink terug gekomen ik ben al helemaal gezond verklaart heb ecg fietstesten bloedtesten gehad ik sta onder bergeleiding van een sportarts dus als je wil zeggen dat ik er niet kom zal jij de enige zijn.

Als je zo gaat redeneren kan 95% van de AAS sectie er beter mee stoppen. Haarverlies, gyno, acne, etc. zijn allemaal risicos waar je beter over geïnformeerd bent dan niet en heeft helemaal niks te maken met het ervoor over hebben maar weten hoe je moet handelen wanneer het voorkomt.

In tegenstelling tot wat jij doet uitschijnen wil niet iedereen kuren en morgen het podium op. Wat je dan bedoelt met "je komt er niet" snap ik dan ook iet, in bb moet je toch net altijd streven naar beter? is er dan werkelijk een eindpunt? Mag je enkel kuren als je een massamonster wil worden dan?

Anyway, zo redeneren vind ik flink bekrompen, mensen kuren voor het minste deze gozer denkt er teminste nog over na en geeft zelf aan wat hij nog moet verbeteren alvoor hij begint... Kan dat alleen maar toejuichen aangezien meeste topics hier mensen met k*tstats zijn en tevens ook zonder enige kennis.

Ik bedoelde het overigens niet slecht van je hart, ik weet dat je er terug bovenop bent, had ik inmiddels al gelezen. Btw, mijn stats zijn al erg outdated en bent nog nooit verder gegaan als test, winstrol en mast. Ik heb andere doelen dan pure massa maar daarom nog niet minderwaardig?

Snap ook niet goed wat hij bedoelt met 'dat het toch niets wordt'
Mijn doel is niet om het podium op te gaan, mijn doel is ook niet om year round 100kg op 6% te zijn.
Mijn doel is gewoon een goed fysiek te hebben, kijken hoe ver ik kom, en dat zo goed mogelijk behouden. Daarnaast wil ik ook nog iets waard zijn op vlak van sprinten en wil zeker nog 10km kunnen lopen in minder dan 45min. Wil ook nog 1km kunnen zwemmen in open water, en 100km fietsen in minder dan 3u.

Dat gaat dus niet lukken als ik 100% enkel voor BB leef. Wat een onzin dat ik daarom niet zou mogen kuren. Wielrenners gebruiken ook test hoor, net als atletiek atleten etc.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:34 ----------

En zeker niet te vergeten: wil ook nog een sociaal leven.
Daarbovenop moet ik nog eens mijn studies succesvol beëindigen. Maw, mijn leven zal nooit 100% naar BB gaan, lijkt me niet gezond ook, zowel mentaal als fysiek.

Laatst bewerkt:
Verlies van haar kan aan zoveel factoren liggen jongens, toen ik begon met kuren had ik al flinke inhammen, en deze zijn na 4 kuren nog steeds even diep. Staar je niet blind op side-effects, is bij iedereen anders.

Klopt. Mijn vader had die inhammen ook al rond zijn 25. Is nu 50 en daar staan ze nog steeds.
Maar ben nu 21 en zie steeds meer leeftijdsgenoten kaal worden, niet zo leuk.

Ik zou inderdaad beter gewoon testen of het wat doet bij mij. Indien ik direct de sides zie kap ik met dat product, en desnoods hebben we nog die goeie ouwe finasteride :)

Je andere sportdoelen zijn ook wel niet gezeverd :p. Zal ergens wel moeilijk gaan worden als je massa gaat pakken. Ben zelf al een tijdje aan het trainen om eens een kwart triathlon mee te doen maar het is echt geen gemakkelijke taak, ieder beetje massa werkt je tegen imo. Beiden gaat echt moeilijk lukken maar de balans zoeken is een uitdaging op zichzelf.

Voor de rest heb je volledig gelijk natuurlijk, wiggers mag ook lullen wat hij wil het is zijn leven niet.

Je andere sportdoelen zijn ook wel niet gezeverd :p. Zal ergens wel moeilijk gaan worden als je massa gaat pakken. Ben zelf al een tijdje aan het trainen om eens een kwart triathlon mee te doen maar het is echt geen gemakkelijke taak, ieder beetje massa werkt je tegen imo. Beiden gaat echt moeilijk lukken maar de balans zoeken is een uitdaging op zichzelf.

Voor de rest heb je volledig gelijk natuurlijk, wiggers mag ook lullen wat hij wil het is zijn leven niet.

Het is zeker een uitdaging, daarom is ook alle hulp welkom.
Jij weegt ook een pak meer dan mij, maar je doet het toch goed? Meen ergens gelezen te hebben over je ritjes met de fiets, je legt toch ook een deftige afstand af op een goeie tijd?

Heb onlangs zelfs mijn koersfiets verkocht wegens knieproblemen, dus daar moet ik nog een mouw aan passen :D
Lopen en zwemmen heb ik ook al even niet gedaan, vanwege het feesten en roadtrips maken, dus ik ga eens moeten checken waar ik nog sta.

1/4 triatlon is gekke shit al man, begin maar met 1/8 :p
Wat specs die ik op dat moment had:
100m sprint in 12,1
200m in 26s
400m in 54s

Tussen afstanden weet ik niet direct. Beste tijd ooit gelopen op 10km was 40min.
Fietsen is altijd easy geweest voor mij, kon gerust een uurtje of 4 aan +35 gemiddeld fietsen terwijl ik naar het landschap kijk.

Wat tips voor je triatlon: trainen op het zwemmen.
1/8 is 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km lopen.
Het lopen op het einde is sterven, je moet gewoon goed kunnen doseren zodat je niet kapot bent nog voor je daar aan moet beginnen.
20km fietsen is gewoon rusten eens je uit het water bent :p je kan die pedalen gerust eens 10sec stilhouden, dat komt goed.

Meeste mensen zeggen: dat zwemmen is 2x niets. Wrong. Zwemmen is het lastigste deel. 500m in een gewoon zwembad is 20 lengtes. Maar in een zwembad heb je geen stroming, is het warmer, je stoot je af elke 25m en indien nodig kan je je voeten 2sec op de bodem plaatsen. Zwemmen in open water is de hel, compleet niet te vergelijken.

Snap ook niet goed wat hij bedoelt met 'dat het toch niets wordt'
Mijn doel is niet om het podium op te gaan, mijn doel is ook niet om year round 100kg op 6% te zijn.
Mijn doel is gewoon een goed fysiek te hebben, kijken hoe ver ik kom, en dat zo goed mogelijk behouden. Daarnaast wil ik ook nog iets waard zijn op vlak van sprinten en wil zeker nog 10km kunnen lopen in minder dan 45min. Wil ook nog 1km kunnen zwemmen in open water, en 100km fietsen in minder dan 3u.

Dat gaat dus niet lukken als ik 100% enkel voor BB leef. Wat een onzin dat ik daarom niet zou mogen kuren. Wielrenners gebruiken ook test hoor, net als atletiek atleten etc.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 16:34 ----------

En zeker niet te vergeten: wil ook nog een sociaal leven.
Daarbovenop moet ik nog eens mijn studies succesvol beëindigen. Maw, mijn leven zal nooit 100% naar BB gaan, lijkt me niet gezond ook, zowel mentaal als fysiek.

Dan zul je toch wel veel moeten trainen op alle gebieden. Meer spiermassa is voordelig bij sprinten voor de explosiviteit. Zou hier dan met krachttrainen ook op richten. Maar voor lange afstanden fietsen of zwemmen is het nadelig. Zit je ook weer in een ander energiesysteem als bij sprinten.

Dan geef je eigenlijk al zelf aan dat je geen kuur nodig hebt want je wil geen beest worden. Maar je kan al t*ring groot worden naturel dus als je met goede voeding training en rust al zo kan worden maar dan toch gaat kuren geef je toch het verkeerde beeld van anabolen ed als je begrijpt wat ik bedoel want er zijn er heeel veel die het niet goed doen dus kuren aankomen en weer helemaal terugvallen half jaar niet trainen en weer kuren aankomen afvallen en dan gaan ze hoger doseren omdat het niet genoeg werkt maar eigenlijk is de voeding k*t en training belaberd. En dat ziet de buitenwereld ook daar komt de negatieve kijk op bodybuilders van die keihard werken voor elke kilo. En dan komt er iemand die net begint effe snel groot worden spuit erin etc........ Dat is mijn punt gain eerst naturel tot je een reden hebt om te kuren tot je het verdient omdat je naturel al zoveel gegained hebt en je wil verder.

Het is zeker een uitdaging, daarom is ook alle hulp welkom.
Jij weegt ook een pak meer dan mij, maar je doet het toch goed? Meen ergens gelezen te hebben over je ritjes met de fiets, je legt toch ook een deftige afstand af op een goeie tijd?

Heb onlangs zelfs mijn koersfiets verkocht wegens knieproblemen, dus daar moet ik nog een mouw aan passen :D
Lopen en zwemmen heb ik ook al even niet gedaan, vanwege het feesten en roadtrips maken, dus ik ga eens moeten checken waar ik nog sta.

1/4 triatlon is gekke shit al man, begin maar met 1/8 :p
Wat specs die ik op dat moment had:
100m sprint in 12,1
200m in 26s
400m in 54s

Tussen afstanden weet ik niet direct. Beste tijd ooit gelopen op 10km was 40min.
Fietsen is altijd easy geweest voor mij, kon gerust een uurtje of 4 aan +35 gemiddeld fietsen terwijl ik naar het landschap kijk.

Wat tips voor je triatlon: trainen op het zwemmen.
1/8 is 500m zwemmen, 20km fietsen en 5km lopen.
Het lopen op het einde is sterven, je moet gewoon goed kunnen doseren zodat je niet kapot bent nog voor je daar aan moet beginnen.
20km fietsen is gewoon rusten eens je uit het water bent :p je kan die pedalen gerust eens 10sec stilhouden, dat komt goed.

Meeste mensen zeggen: dat zwemmen is 2x niets. Wrong. Zwemmen is het lastigste deel. 500m in een gewoon zwembad is 20 lengtes. Maar in een zwembad heb je geen stroming, is het warmer, je stoot je af elke 25m en indien nodig kan je je voeten 2sec op de bodem plaatsen. Zwemmen in open water is de hel, compleet niet te vergelijken.

Voor een 1/8ste triatlon hoef je alleen niet helemaal daarvoor getraind te zijn. Als je dan een redelijke conditie hebt is het te doen. Heb ik zelf ondervonden en moest ietsjes meer doen dan 1/8ste.

1/8 is me te weinig iig :p. Ik heb 5 jaar zwemclub gedaan en kan eigenlijk zo goed als perfect crawl zwemmen, die 2,5km zwemmen gaat me ook redelijk makkelijk af. Gewicht is ook niet zo snel een nadeel in het water. Maar idd het is in open water zeker een stuk moeilijker en ik ben er ook op aan het trainen maar een goeie techniek doet echt heel veel :).

Fietsen ben ik op aan het trainen met mijn neef idd :). Maar dat gaat ook redelijk goed, gewoon hard stampen haha :D. Lijkt me met wat trainen ook te doen.

Het is echt dat lopen die zo nefast moeilijk is als je zwaarder bent. Ik loop de 5km als ik een goeie dag heb zeker binnen het halfuur en als ik allout ga lukt 20 minuten mij ook wel. De stap van 5 naar 10 is gewoon hell :'). En echt moeilijk, ik loop al altijd naast het BB'en , gewoon vlotjes mijn 5km maar ik krijg altijd blessures als ik opbouw naar de 10 en mijn tempo gaat echt gewoon drastisch naar beneden.

1/8 is echt te weinig uitdaging :p ( ook al is het zeker niet te onderschatten, ik zet gewoon graag hoge doelen :D ), maar misschien wel niet slecht om eens te testen idd.

Maar alwaar offtopic hehe :p, we praten er irl nog wel eens over :D, kan wel wat adviezen gebruiken voor die triathlon.

En dat het toch niks word bedoel ik mee als je nauwelijks naturel gegained hebt gaat kuren want je kan zelf niet goed genoeg eten en trainen zodat je het naturel gained terwijl dat wel kan dus kuren nuteloos is omdat je na die tijd meteen weer terugvalt.
Nou las ik ergens dat je op 60 kilo zit ?

Dan geef je eigenlijk al zelf aan dat je geen kuur nodig hebt want je wil geen beest worden. Maar je kan al t*ring groot worden naturel dus als je met goede voeding training en rust al zo kan worden maar dan toch gaat kuren geef je toch het verkeerde beeld van anabolen ed als je begrijpt wat ik bedoel want er zijn er heeel veel die het niet goed doen dus kuren aankomen en weer helemaal terugvallen half jaar niet trainen en weer kuren aankomen afvallen en dan gaan ze hoger doseren omdat het niet genoeg werkt maar eigenlijk is de voeding k*t en training belaberd. En dat ziet de buitenwereld ook daar komt de negatieve kijk op bodybuilders van die keihard werken voor elke kilo. En dan komt er iemand die net begint effe snel groot worden spuit erin etc........ Dat is mijn punt gain eerst naturel tot je een reden hebt om te kuren tot je het verdient omdat je naturel al zoveel gegained hebt en je wil verder.

Normaal gezien zou ik je mening volgen. Maar je kent de situatie van de TS ook niet. Hij legt het deels uit in zijn beginpost en moest je het vriendelijk vragen zou hij er je er verder ook wel nog uitleg over geven.

Hij zit al van aan zijn 14 jaar aan het ijzer, dat is 6+ jaar. Traint langer dan mij ( ik weet wie hij is irl, zitten op dezelfde school ) weet er waarschijnlijk meer van en kent waarschijnlijk ook van voeding dubbel zoveel. Ik durf wedden dat we ook ongeveer evenveel gaan zuipen en nog een hoop dingen die slecht zijn voor BB'ing. Maar zet ons naast elkaar en bij mij zie je dat ik train, terwijl je dat bij hem een stuk minder goed ziet. Rekening houdende dat hij dus langer traint en dat we op andere gebieden qua voeding en dergelijke niet zoveel verschillen. Genetics kunnen gewoon echt een b*ch zijn.

Je mening is ergens logisch maar je moet je ook gewoon proberen inleven in een leven van een ander. Moest jij na 4 jaar naturel trainen of langer nog altijd zo goed als geen gains hebben terwijl je echt wel goed traint en goed met je voeding bezig bent dan zou je het ook een stuk anders zien dan je het nu ziet.

Verder moet iedereen gewoon doen wat hij wil in het leven en hebben AAS toch al een zodanig slechte reputatie dat het niet op die ene kuurder meer of minder gaat komen ;).

Dan zul je toch wel veel moeten trainen op alle gebieden. Meer spiermassa is voordelig bij sprinten voor de explosiviteit. Zou hier dan met krachttrainen ook op richten. Maar voor lange afstanden fietsen of zwemmen is het nadelig. Zit je ook weer in een ander energiesysteem als bij sprinten.
Niet alle sprinters zijn buff, hangt van nog wat dingen af. Wil niet te buff worden, maar daar moet ik mij geen zorgen over maken :) Wat meer massa is gewoon welkom. Het grootste probleem dat ik ervaar: als ik een tijdje met BB bezig ben, komt er wel massa op. Maar dan leef ik er ook volledig voor, qua eten en trainen, maar krijg er te weinig voor terug vind ik.
Als ik dan een tijdje ga combineren met duursporten, smelt mijn spiermassa gewoon weg. Niet zo fijn als je al het harde werk zomaar ziet verdwijnen. Vandaar dat ik geneigd ben naar hulpmiddelen te grijpen :)

Nu het er toch over gaat. Ben Johnson die in de jaren 80 het wereldrecord liep op de 100m, met een beetje hulp van winny uiteraard. Elke atleet heeft er baat bij, niet enkel BB'ers.
En dat het toch niks word bedoel ik mee als je nauwelijks naturel gegained hebt gaat kuren want je kan zelf niet goed genoeg eten en trainen zodat je het naturel gained terwijl dat wel kan dus kuren nuteloos is omdat je na die tijd meteen weer terugvalt.
Nou las ik ergens dat je op 60 kilo zit ?
Ben na mijn slechtste periode teruggevallen naar 60kg, klopt. Sta momenteel echter geen 60. Maar wel nog steeds te laag voor kuurwaardig te zijn, klopt ook. Maar als je het zo bekijkt, mag 90% van de kuurvoorstellen hier afgewezen worden. Al weet ik zelf wel dat het niet 100% de juiste manier is.

Voeding zit wel goed, moet gewoon boven de 3500kcal blijven zitten, anders val ik simpelweg af.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 17:42 ----------

Normaal gezien zou ik je mening volgen. Maar je kent de situatie van de TS ook niet. Hij legt het deels uit in zijn beginpost en moest je het vriendelijk vragen zou hij er je er verder ook wel nog uitleg over geven.

Hij zit al van aan zijn 14 jaar aan het ijzer, dat is 6+ jaar. Traint langer dan mij ( ik weet wie hij is irl, zitten op dezelfde school ) weet er waarschijnlijk meer van en kent waarschijnlijk ook van voeding dubbel zoveel. Ik durf wedden dat we ook ongeveer evenveel gaan zuipen en nog een hoop dingen die slecht zijn voor BB'ing. Maar zet ons naast elkaar en bij mij zie je dat ik train, terwijl je dat bij hem een stuk minder goed ziet. Rekening houdende dat hij dus langer traint en dat we op andere gebieden qua voeding en dergelijke niet zoveel verschillen. Genetics kunnen gewoon echt een b*ch zijn.

Je mening is ergens logisch maar je moet je ook gewoon proberen inleven in een leven van een ander. Moest jij na 4 jaar naturel trainen of langer nog altijd zo goed als geen gains hebben terwijl je echt wel goed traint en goed met je voeding bezig bent dan zou je het ook een stuk anders zien dan je het nu ziet.

Verder moet iedereen gewoon doen wat hij wil in het leven en hebben AAS toch al een zodanig slechte reputatie dat het niet op die ene kuurder meer of minder gaat komen ;).
Sluit mij hier volledig bij aan. Ik durf inderdaad wel stellen dat ik een en ander afweet van training, voeding en AAS, na ruim 5j op DBB rond te hangen.

Volgend semester ga ik eens mee trainen, zal goed zijn voor mijn motivatie.

Ik keur ook 99% van de voorstellen af ik zit niet veel meer op Dbb vanwegen die reden maar als je al zolang bezig bent met trainen en zoveel afweet van voeding zou het makelijk moeten kunnen zonder aas maar je doet het niet of niet goed het os niet moeilijk om te weten wat je moet eten hoeveel enz het gaat erom dat je het doet en wat je er voor laat een beetje spiermassa gainen Oke maar om er goed uit te zien moet je er gewoon 110 %. voor gaan ik kom ik van de 58 kilo af als ik niet aan kwam gaf ik de schuld niet aan de genen maar aanmijzelf als IK goed eet en train dan kom je simpelweg aan het is gewoon een kwestie van volhouden en hoe graag wil je het .

Ik keur ook 99% van de voorstellen af ik zit niet veel meer op Dbb vanwegen die reden maar als je al zolang bezig bent met trainen en zoveel afweet van voeding zou het makelijk moeten kunnen zonder aas maar je doet het niet of niet goed het os niet moeilijk om te weten wat je moet eten hoeveel enz het gaat erom dat je het doet en wat je er voor laat een beetje spiermassa gainen Oke maar om er goed uit te zien moet je er gewoon 110 %. voor gaan ik kom ik van de 58 kilo af als ik niet aan kwam gaf ik de schuld niet aan de genen maar aanmijzelf als IK goed eet en train dan kom je simpelweg aan het is gewoon een kwestie van volhouden en hoe graag wil je het .

Dit is iets dat heel vaak geschreeuwd wordt als een newbie zich aanmeldt. Je bent ecto, je komt niet aan dus je moet gewoon meer eten, simpel!
En dat klopt ook in de meeste gevallen, ze eten gewoon niet goed. Is bij de meeste zo die van sub 60kg afkomen. Gewoon jongens die nooit met sport of voeding zijn bezig geweest, dan gaat het gainen hard mits wat inzet.

Dit is echter niet altijd het geval, je kan ook gewoon héél slechte genen hebben voor bepaalde dingen. Ik kon geen slechtere sport kiezen als BB, maar doe het toch :D
Dan is het jammer genoeg allemaal niet zo makkelijk... Maar ik ga wel akkoord, mijn stats zijn momenteel nog niet kuurwaardig, daar ga ik nog wat aan doen :)
Maar die kuur komt er wel. Is het niet binnen 2 maand, dan is het binnen 6 maand of een jaar. Al gok ik eerder dat ik van start ga in oktober. Bij deze mijn naturel doelstelling juni-september: minstens 5kg er bij.

Terug
Naar boven