XXL Nutrition

Kuurvoorstel nummer 3587125

150 euro aan noten en voer per week en je weegt 45 kilo? :eek:
Je denkt teveel na man, je hebt heus voldoende kennis , ga gewoon aan de slag en zie hoe het loopt. Hoe meer je slechte situaties of problemen gaat incalculeren hoe erger het meestal zal lopen.

dear_diary.jpg

Ik zeg: doen jonguh!
Wat een slecht idee om die trendflow en test e te combineren bro. Als je één keer kunt prikken per week, kun je toch ook wel twee keer prikken zeker? Ik denk zelf dat het fun is na die eerste paar keren. :D

Trouwens, ik zal wel zorgen dat ik je voor ben met kuren. Ik zal dan wel uitgebreid verslag doen. Vanaf als mijn schouder genezen is, wordt het knallen!

150 euro aan noten, pasta, rijst, kip/week

:roflol:

Wordt dat dan met een vrachtwagen thuis afgeleverd?

Als je echt wilt gaan kuren ook al heb je de stats van een ondervoede Ethiopiër, doe dan gewoon 500mg test e per week. Injecteren gaat elke keer weer wat beter/vlotter.

Duur, iedere dag smeren, onnodig. Je gaat prikken zet dan gewoon een ml erbij. Test p hebben sommige wel meer last, maar over sust HB ik eigenlijk nog nooit iemand gehoord.

Ik meen ooit ook een reportje te hebben gelezen over test-gel, waarbij ook daadwerkelijke waardes gemeten werden. Volgens mij kwam toen naar voren dat het effect op het lichaam vrij nihil was.

Geen idee of dat tegenwoordig ook zo is btw.

Jammer dat ik volgend jaar niet meer in gent rondloop, ik ging je wel een beetje kunnen helpen en begeleiden.

• Topic Starter Topic Starter
150 euro aan noten en voer per week en je weegt 45 kilo? :eek:
Je denkt teveel na man, je hebt heus voldoende kennis , ga gewoon aan de slag en zie hoe het loopt. Hoe meer je slechte situaties of problemen gaat incalculeren hoe erger het meestal zal lopen.
Kennis is zeker voldoende.
Btw ik weeg geen 45kg man :roflol: wtf.
150 euro aan noten, pasta, rijst, kip/week

:roflol:

Wordt dat dan met een vrachtwagen thuis afgeleverd?

Als je echt wilt gaan kuren ook al heb je de stats van een ondervoede Ethiopiër, doe dan gewoon 500mg test e per week. Injecteren gaat elke keer weer wat beter/vlotter.
Gewoon 150 euro food en drinken, ik gaf maar een voorbeeld wat ik allemaal uit de aldi haal :)
Ooit al eens gaan winkelen? Je zit snel aan zo een factuur hoor.
http://pigroll.com/img/dear_diary.jpg

Ik zeg: doen jonguh!
Wat een slecht idee om die trendflow en test e te combineren bro. Als je één keer kunt prikken per week, kun je toch ook wel twee keer prikken zeker? Ik denk zelf dat het fun is na die eerste paar keren. :D

Trouwens, ik zal wel zorgen dat ik je voor ben met kuren. Ik zal dan wel uitgebreid verslag doen. Vanaf als mijn schouder genezen is, wordt het knallen!
Eikel, haast je maar dan :p
Ik meen ooit ook een reportje te hebben gelezen over test-gel, waarbij ook daadwerkelijke waardes gemeten werden. Volgens mij kwam toen naar voren dat het effect op het lichaam vrij nihil was.

Geen idee of dat tegenwoordig ook zo is btw.
Was de eerste versie, de nieuwe trendflow wordt 40-50% opgenomen. Check log tremendes.
Jammer dat ik volgend jaar niet meer in gent rondloop, ik ging je wel een beetje kunnen helpen en begeleiden.
How come?

Nee ik ging er wel vanuit dat die 45kg niet serieus was. Wat zijn wel je stats en hoeveel ben je terug gevallen?

Of je nou 1 x in de week 250 zet of 500 het is allebij 1 xtje prikken benje er vanaf geen gesmeer met de trendflow....

En qua resultaten of bloedwaardes zal je er echt niets van merken, de eerste x gaje zowiezo goed erop!

Good luck

Check PM, anders ga ik teveel gezeik krijgen ;)

Even een doelstelling voor mezelf zetten: als ik nog minstens 5kg naturel gain, dan begin ik er aan :)
De gel ga ik laten staan. 500mg test-e it is, enkel nog eens nadenken over de kickstart.

Sorry als ik hier mensen mee tegen de schenen schop :o
Is ook niet wekelijks 150 euro hoor, maar zeker meer dan voldoende. Kan inderdaad niet klagen over mijn leven, alles loopt zoals het moet.

Enigste wat mij stoort, is de hoeveelheid moeite die ik moet doen om er überhaupt uit te zien als iemand die veel traint, terwijl sommige genetic freaks het gewoon meegegeven krijgen. Tijd om daar wat aan te doen :)

Sorry als ik hier mensen mee tegen de schenen schop :o
Is ook niet wekelijks 150 euro hoor, maar zeker meer dan voldoende. Kan inderdaad niet klagen over mijn leven, alles loopt zoals het moet.

Enigste wat mij stoort, is de hoeveelheid moeite die ik moet doen om er überhaupt uit te zien als iemand die veel traint, terwijl sommige genetic freaks het gewoon meegegeven krijgen. Tijd om daar wat aan te doen :)

tja die moeite zal je altijd moeten doen, en jarenlang.. kijk voor de grap naar de paar etleten op dit forum.
die zijn ook niet binnen een paar jaar geworden wat ze vandaag zijn. bb kost verschrikkelijk veell tijd, moeite en vooral geld. je bent nooit 'klaar'

Daar ben ik mij zeker van bewust. Ik weet dat ik met het kuren er evenveel moeite in zal moeten steken qua training en voeding, maar ik ga tenminste de resultaten zien die ik verdien.
Eens ik terug wat massa heb, zal ik meer gemotiveerd zijn om het te behouden, en verder te gaan.

iig succes kerel ;)

p*ssy stop met bb wprd toch nooit wat scheelt heel wat moeite en geld

p*ssy stop met bb wprd toch nooit wat scheelt heel wat moeite en geld

Ben je mentaal capabel genoeg om achter de vrachtwagen aan te lopen, of moet je het toch van je uitkering hebben?

Mvg.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 11:42 ----------

Je laatste 48 topics bevinden zich in de AAS sectie, grotendeels logs en kuurvoorstellen etc. Dus als je niets nuttigs te zeggen hebt hier, gtfo, vraiment :)

Ik heb zoveel jongens gezien zoals jou alemaal klaplopers ik zit hier nauwelijks door knulletjes zoals jou

gewoon prikken niet zeiken :) 1x per week 2 ml

Terug
Naar boven