Eattillyoudrop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Dan geef je eigenlijk al zelf aan dat je geen kuur nodig hebt want je wil geen beest worden. Maar je kan al t*ring groot worden naturel dus als je met goede voeding training en rust al zo kan worden maar dan toch gaat kuren geef je toch het verkeerde beeld van anabolen ed als je begrijpt wat ik bedoel want er zijn er heeel veel die het niet goed doen dus kuren aankomen en weer helemaal terugvallen half jaar niet trainen en weer kuren aankomen afvallen en dan gaan ze hoger doseren omdat het niet genoeg werkt maar eigenlijk is de voeding k*t en training belaberd. En dat ziet de buitenwereld ook daar komt de negatieve kijk op bodybuilders van die keihard werken voor elke kilo. En dan komt er iemand die net begint effe snel groot worden spuit erin etc........ Dat is mijn punt gain eerst naturel tot je een reden hebt om te kuren tot je het verdient omdat je naturel al zoveel gegained hebt en je wil verder.
Geef ik je volledig gelijk in man, zo moet het ook. Kuren moet je inderdaad over die "natuurlijke limiet" duwen maar dit heeft meerdere vormen dan alleen massa (uithouding, extreem droog komen etc.). Het wordt helaas inderdaad teveel misbruikt maar dat weet die gast die dit topic opende zelf ook goed genoeg, hij geeft zelf aan dat zen stats te bagger zijn voor te kuren maar kijk dan ook niet alleen naar het gewicht, testosteron dient meerdere doelen dan alleen de massa. TS moet inderdaad wel beter ff op niveau komen voor hij begint, want kuren om terug het vorige natuurlijke nvieau te behalen gaat natuurlijk nergens over.