Fitness Seller

Kuurvoorstel nummer 3587125

Dan geef je eigenlijk al zelf aan dat je geen kuur nodig hebt want je wil geen beest worden. Maar je kan al t*ring groot worden naturel dus als je met goede voeding training en rust al zo kan worden maar dan toch gaat kuren geef je toch het verkeerde beeld van anabolen ed als je begrijpt wat ik bedoel want er zijn er heeel veel die het niet goed doen dus kuren aankomen en weer helemaal terugvallen half jaar niet trainen en weer kuren aankomen afvallen en dan gaan ze hoger doseren omdat het niet genoeg werkt maar eigenlijk is de voeding k*t en training belaberd. En dat ziet de buitenwereld ook daar komt de negatieve kijk op bodybuilders van die keihard werken voor elke kilo. En dan komt er iemand die net begint effe snel groot worden spuit erin etc........ Dat is mijn punt gain eerst naturel tot je een reden hebt om te kuren tot je het verdient omdat je naturel al zoveel gegained hebt en je wil verder.

Geef ik je volledig gelijk in man, zo moet het ook. Kuren moet je inderdaad over die "natuurlijke limiet" duwen maar dit heeft meerdere vormen dan alleen massa (uithouding, extreem droog komen etc.). Het wordt helaas inderdaad teveel misbruikt maar dat weet die gast die dit topic opende zelf ook goed genoeg, hij geeft zelf aan dat zen stats te bagger zijn voor te kuren maar kijk dan ook niet alleen naar het gewicht, testosteron dient meerdere doelen dan alleen de massa. TS moet inderdaad wel beter ff op niveau komen voor hij begint, want kuren om terug het vorige natuurlijke nvieau te behalen gaat natuurlijk nergens over.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie conclusie.

Met 80kg aan een acceptabel vetpercentage ben ik op termijn wel tevreden. Ben niet zo groot, en als ik 2kg gain valt het direct hard op. Maw, mijn frame is snel te vullen. 90kg hoef ik nooit te worden want dan zie ik er gewoon uit als een monster.

Dit is iets dat heel vaak geschreeuwd wordt als een newbie zich aanmeldt. Je bent ecto, je komt niet aan dus je moet gewoon meer eten, simpel!
En dat klopt ook in de meeste gevallen, ze eten gewoon niet goed. Is bij de meeste zo die van sub 60kg afkomen. Gewoon jongens die nooit met sport of voeding zijn bezig geweest, dan gaat het gainen hard mits wat inzet.

Dit is echter niet altijd het geval, je kan ook gewoon héél slechte genen hebben voor bepaalde dingen. Ik kon geen slechtere sport kiezen als BB, maar doe het toch :D
Dan is het jammer genoeg allemaal niet zo makkelijk... Maar ik ga wel akkoord, mijn stats zijn momenteel nog niet kuurwaardig, daar ga ik nog wat aan doen :)
Maar die kuur komt er wel. Is het niet binnen 2 maand, dan is het binnen 6 maand of een jaar. Al gok ik eerder dat ik van start ga in oktober. Bij deze mijn naturel doelstelling juni-september: minstens 5kg er bij.

Een kuur veranderd je genen niet he. dus hoe denk jij dan datbje de gewonnen massa vast kunt houden?

Kuren is niet de oplossing dat je niets meer hoeft te doen om te groeien en het vast te houden. Je moet nog steeds hard trainen en veel eten. Als je nu bijna niets aan komt, moet jij waarschijnlijk meer er vor doen dan een ander. Ik snap dat dat frustrerend is, maar kuren is hiervoor niet de oplossing, omdat je waarschijnlijk na je kuur niets over zult houden.

Metabolisme werkt te snel. Wat kan ik dan doen, schildklierhormonen T3 en T4 uitschakelen? :p

Zit hoog genoeg in kcal en vetten...
Binnenkort maar eens naar de doc, zal voor na de examens zijn. Hormoonwaarden eens laten checken :)

Interessant topic.
Zit namelijk met zelfde dilemma na heel jaar gekl**t ben ik toch zo'n min. 5 kg massa verloren en nu terug begonnen met cleanbulk maar het wilt niet echt opschieten met de massa,
daarom zou ik ook aas een kans geven maar dan heb ik schrik van die eventuele nadelen zoals vergroting van hart, nierschade..
Zou daarom bij een neutrale huisarts mij laten opvolgen maar waar vind je zulke gaste??

Als je niet aankomt eet je te weinig, zo is het gewoon.

Terug
Naar boven