MuscleMeat

Kuurvoorstel, op- of aanmerkingen?

Dan heb je beroerd geinjecteerd. Dat, of je pijngrens is belachelijk laag, of je gear was k*t. Als OP dat ook heeft is dat k*t voor 'm, maar daar komt ie dan toch achter? Zelfde als maar preventief 1 mg Ari te nemen omdat anderen ook gyno kunnen krijgen.

Zijn genoeg mensen die de eerste kuurtjes niet kunnen lopen hoor.
Ik heb er zelf in het begin ook enorm last van gehad en ik ken ook wat jongens die flink kunnen incasseren die alsnog pijn hadden de eerste kuur. En je hebt ook mensen die zetten en vrij weinig last hebben.
Ik heb er zelf vrijwel nooit meer last van.

Artsen injecteren 1x per 3 weken en de patienten hebben niet veel side's ervan dat bedoel ik.

Je hebt idd 2 plekken waar je bij je glutes kan injecteren, toen ik mijn 1e kuur deed had ik 10 dagen last van mn injectiespot en mn gear was gewoon goed. Na 7 dagen deed mn glute dus alsnog zeer en moest dan de andere kant doen. Je gaat niet kunnen zitten of kunnen slapen en heb 1x in mn quad 2 ml gezet en kon ook heel lang moeilijk lopen.

dit valt toch ook reuze mee jongens;p, spoot zelf 4.5ml eerste kuur ( bleek later nep te zijn en ik spoorde niet) in men been.. maar dat niet kunnen slapen/zitten? geen last van gehad.

Waar ik enorm veel PIP van krijg is als ik de naald niet goed recht houd, dan voel ik 2 dagen later gwn een ei zitten waar die er niet zit als ik de naald gwn recht houd.

Mn eerste kuur maakte dat alleen niet uit, kon wekenlang amper squatten, legpress bijv begon ik niet eens aan. Eerste 4-5 weken kon ik gwn niet slapen op de zij waar ik in injecteerde, fietsen/lopen enorm pijnlijk ook. Is gewoon virgin muscle.

Zijn genoeg mensen die de eerste kuurtjes niet kunnen lopen hoor.
Ik heb er zelf in het begin ook enorm last van gehad en ik ken ook wat jongens die flink kunnen incasseren die alsnog pijn hadden de eerste kuur. En je hebt ook mensen die zetten en vrij weinig last hebben.
Ik heb er zelf vrijwel nooit meer last van.

Hm oke, misschien dat ik dat dan nooit hoor van mensen hehe. Blij dat ik d'r geen last van heb

Terug
Naar boven