Fitness Seller

Kuurvoorstel Test/Tren/(Mast)

Ik kan niet gepest worden door mensen onder de 180 cm.. Ook niet door mensen onder de 100 kilo :(

Haha goedzo stunna! No hard feelings verder hè!

Voor mij ben je niks meer of minder hoor vriend! 1m of 2m who cares.

Btw nog nooit een goeie pro gezien boven de 190cm maargoed dat terzijde :p

Haha goedzo stunna! No hard feelings verder hè!

Voor mij ben je niks meer of minder hoor vriend! 1m of 2m who cares.

Btw nog nooit een goeie pro gezien boven de 188cm maargoed dat terzijde :p

Dat zou ik ook zeggen als ik 173cm was :D

Klopt, om dr een beetje buff uit te zien @ 193cm moet je al snel 130kg @ 8% zijn :(

Badr Hari (geen bodybuilder I know maar kijk maar eens na zijn fysiek bij zijn volgende wedstrijd

Badr Hari (geen bodybuilder I know maar kijk maar eens na zijn fysiek bij zijn volgende wedstrijd

Is die aan het gainen ja?

Toen ik vorig jaar op de fibo beurs was heb ik naast Ronnie coleman , branch Warren gestaan en viel me op dat de meest gespierde lui net zo groot als ik of kleiner zijn (branchwarren)

Wel mooi om te zien dat grote mensen niet veel kans maken op Olympia stage.
Ik ben gezegend :D en mij pak je er echt niet mee.

Toen ik vorig jaar op de fibo beurs was heb ik naast Ronnie coleman , branch Warren gestaan en viel me op dat de meest gespierde lui net zo groot als ik of kleiner zijn (branchwarren)

Jij komt er wel

Ik doe curls for da girlz. Geloof dat dr meer vrouwtjes vallen op 193cm dan op 173cm... maargoed daar heb je mij ook niet mee hoor! :cool:

Kleine mensen gainen wel sneller meer inderdaad maar wij worden kingkong als we eenmaal daar zijn :D

Ik doe curls for da girlz. Geloof dat dr meer vrouwtjes vallen op 193cm dan op 173cm... maargoed daar heb je mij ook niet mee hoor! :cool:

Wat een reactie zeg ....

Er vallen meer meisjes op mij hoorrrrrr..want ik ben langer Aaaahaha

• Topic Starter Topic Starter
Boysss jullie vernken m'n thread :D

Zijn er nog mensen die inhoudelijk wat meer kunnen zeggen over het toevoegen van eventueel clen/t3/kickstart en de meerwaarde er van? Of gewoon zo simpel houden met 2 producten en misschien na de kuur een clen en/of t3 cycle doen? Zou echt deze zomer een keer echt shredded willen zijn

Boysss jullie vernken m'n thread :D

Zijn er nog mensen die inhoudelijk wat meer kunnen zeggen over het toevoegen van eventueel clen/t3/kickstart en de meerwaarde er van? Of gewoon zo simpel houden met 2 producten en misschien na de kuur een clen en/of t3 cycle doen? Zou echt deze zomer een keer echt shredded willen zijn

t3 sowieso mee laten lopen en zeker niet na de kuur pas. T3 alleen in combinatie met aas.

Clen moet je liggen. Ik heb het geprobeerd, niks voor mij. Ik kreeg ****ing zieke trillingen in mijn benen, handen en ook gezicht. Ik durfde met die shit niet eens naar de supermarkt omdat ik tijdens het pinnen mijn pinpas niet in die gleuf kreeg. K*t als dan iedereen in de rij staat te wachten en voor je gevoel allemaal gefocust zijn op je hand. Half lachend proberen te doen, maar door de trillingen niet normaal kunnen lachen omdat me hele bek aan het trillen was dan, ****ing ongemakkelijk allemaal. Verder had ik daarbij ook nog de hele dag zo'n aanwezig onrustig gevoel. Bah, heb spijt dat ik die bende ooit aan geraakt heb.
Maar misschien vind jij het wel lekker ;P

Ik gebruik liever gewoon sups die je honger onderdrukken. Heb ik afgelopen zomer ook gedaan. Het zwaarste aan cutten vind ik namelijk de constante honger.

• Topic Starter Topic Starter
t3 sowieso mee laten lopen en zeker niet na de kuur pas. T3 alleen in combinatie met aas..

De hele kuur laten meelopen, of alleen de bijvoorbeeld de laatste 6 weken? En op hoeveel mg? van 25mcg opbouwen naar 75mcg en weer terug aan het eind van de cycle? Of is dit niet voldoende?

En HCG 2x 500iu p/w laten meelopen, dat is 12.000iu voor de hele kuur. Dat is wel prijzig grapje, is dat het waard?

De hele kuur laten meelopen, of alleen de bijvoorbeeld de laatste 6 weken? En op hoeveel mg? van 25mcg opbouwen naar 75mcg en weer terug aan het eind van de cycle? Of is dit niet voldoende?

En HCG 2x 500iu p/w laten meelopen, dat is 12.000iu voor de hele kuur. Dat is wel prijzig grapje, is dat het waard?

Is een stuk makkelijker herstel je 120 euro extra waard? Voor mij wel iig.

Iets meer dan een meier, mooie aanvulling op je kuur.
Als ik niet van plan was om te cruisen/blasten zou ik niet eens twijfelen over hCG gebruik, het is zo vervelend om kilo's te verliezen na je kuur.

Is een stuk makkelijker herstel je 120 euro extra waard? Voor mij wel iig.

Ik had het over alles, 120 euro voor een beetje hCG vind ik aan de dure kant :o

Terug
Naar boven