- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Ik kan niet gepest worden door mensen onder de 180 cm.. Ook niet door mensen onder de 100 kilo![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan niet gepest worden door mensen onder de 180 cm.. Ook niet door mensen onder de 100 kilo![]()

Haha goedzo stunna! No hard feelings verder hè!
Voor mij ben je niks meer of minder hoor vriend! 1m of 2m who cares.
Btw nog nooit een goeie pro gezien boven de 188cm maargoed dat terzijde![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Badr Hari (geen bodybuilder I know maar kijk maar eens na zijn fysiek bij zijn volgende wedstrijd
en mij pak je er echt niet mee.Is die aan het gainen ja?
Toen ik vorig jaar op de fibo beurs was heb ik naast Ronnie coleman , branch Warren gestaan en viel me op dat de meest gespierde lui net zo groot als ik of kleiner zijn (branchwarren)
Wel mooi om te zien dat grote mensen niet veel kans maken op Olympia stage.
Ik ben gezegenden mij pak je er echt niet mee.
Is die aan het gainen ja?
Toen ik vorig jaar op de fibo beurs was heb ik naast Ronnie coleman , branch Warren gestaan en viel me op dat de meest gespierde lui net zo groot als ik of kleiner zijn (branchwarren)
Wel mooi om te zien dat grote mensen niet veel kans maken op Olympia stage.
Ik ben gezegenden mij pak je er echt niet mee.

Ik doe curls for da girlz. Geloof dat dr meer vrouwtjes vallen op 193cm dan op 173cm... maargoed daar heb je mij ook niet mee hoor!![]()
Wat een reactie zeg ....
Er vallen meer meisjes op mij hoorrrrrr..want ik ben langer Aaaahaha

Boysss jullie vernken m'n thread
Zijn er nog mensen die inhoudelijk wat meer kunnen zeggen over het toevoegen van eventueel clen/t3/kickstart en de meerwaarde er van? Of gewoon zo simpel houden met 2 producten en misschien na de kuur een clen en/of t3 cycle doen? Zou echt deze zomer een keer echt shredded willen zijn
t3 sowieso mee laten lopen en zeker niet na de kuur pas. T3 alleen in combinatie met aas..
De hele kuur laten meelopen, of alleen de bijvoorbeeld de laatste 6 weken? En op hoeveel mg? van 25mcg opbouwen naar 75mcg en weer terug aan het eind van de cycle? Of is dit niet voldoende?
En HCG 2x 500iu p/w laten meelopen, dat is 12.000iu voor de hele kuur. Dat is wel prijzig grapje, is dat het waard?
De hele kuur laten meelopen, of alleen de bijvoorbeeld de laatste 6 weken? En op hoeveel mg? van 25mcg opbouwen naar 75mcg en weer terug aan het eind van de cycle? Of is dit niet voldoende?
En HCG 2x 500iu p/w laten meelopen, dat is 12.000iu voor de hele kuur. Dat is wel prijzig grapje, is dat het waard?
Is een stuk makkelijker herstel je 120 euro extra waard? Voor mij wel iig.