Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
12,000 IU HCG zou voor mij uitkomen op zon 120 euro hoor, is ook niet weinig als je het je hele kuur door kan laten lopen dan.
Gelukkig betaal ik minder, moet er niet aan denken om jaren lang hCG te gebruiken tegen die kosten.
Maar goed, over prijs mag niet gepraat worden geloof ik.
Wtf man die zooi kost toch overal hetzelfde? 3x35 eur per 5000 IU + verzendkosten komt gewoon uit op 120 euro hoor.Wtf man die zooi kost toch overal hetzelfde? 3x35 eur per 5000 IU + verzendkosten komt gewoon uit op 120 euro hoor.

want het is legaal dus heeft een retail prijs?
zolang je niet wat onderhandeld betalen de meeste dik overpriced, en nee ik betaal dat niet.
Ligt er maar net aan hoe dicht je bij de bron zit, iedereen wil er wat op verdienen.
Geen idee van de T3 brah. Maar winny aan t einde zou ik niet doen. Gewoon als lekkere kicker gebruiken
Mijn tren kuurtje gaat ook met winny beginnen, alleen wel 70mg/day
T3 op 25 mcg is hoog in de gemiddelde waardes, dus niet veel bijzonders. Op en afbouwen zou k zelf niet doen, ben ook gewoon cold turkey off t3 gegaan en merk je geen ruk van. Ik niet iig. Ik had wel UG T3, weet niet of ik er nou uberhaupt zoveel van merkte. 't Deed wel wat, had het er warm door en kreeg er honger van maar zou wel 's HG T3 willen proberen.
Zat op z'n hoogst op 75 mcg overigens.
Hoelang duurde het voordat je merkbaar honger kreeg van T3?