AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel Test/Tren/(Mast)

12,000 IU HCG zou voor mij uitkomen op zon 120 euro hoor, is ook niet weinig als je het je hele kuur door kan laten lopen dan.

12,000 IU HCG zou voor mij uitkomen op zon 120 euro hoor, is ook niet weinig als je het je hele kuur door kan laten lopen dan.

Gelukkig betaal ik minder, moet er niet aan denken om jaren lang hCG te gebruiken tegen die kosten.
Maar goed, over prijs mag niet gepraat worden geloof ik.

jezus 120 eu, ik betaal iets van 80-100 eu

Gelukkig betaal ik minder, moet er niet aan denken om jaren lang hCG te gebruiken tegen die kosten.
Maar goed, over prijs mag niet gepraat worden geloof ik.

:roflol: Wtf man die zooi kost toch overal hetzelfde? 3x35 eur per 5000 IU + verzendkosten komt gewoon uit op 120 euro hoor.

:roflol: Wtf man die zooi kost toch overal hetzelfde? 3x35 eur per 5000 IU + verzendkosten komt gewoon uit op 120 euro hoor.

Want het is legaal dus heeft een retail prijs? :o
Zolang je niet wat onderhandeld betalen de meeste dik overpriced, en nee ik betaal dat NIET.
Ligt er maar net aan hoe dicht je bij de bron zit, iedereen wil er wat op verdienen.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm ik vind 120 euro ook best veel, dat is bijna even duur als de hele kuur (zonder nakuur dan). Maar als het zijn geld waard is, op jullie advies dan ga ik er nog maar eens goed over nadenken.

Wat denken jullie dat een betere uitkomst gaat hebben van onderstaand, dik gedrukt zijn de verschillen:

1-12 Test-E 250mg EW
1-10 Tren-E 400mg EW
1-12 T3 25mcg ED
1-12 HCG 2x 500ui EW
14-17 Nolva 20mg ED + Aromasin 20mg ED (of Arofixen)

of

1-12 Test-E 250mg EW
1-10 Tren-E 400mg EW
6-12 T3 25mcg opbouwen naar 75mcg en weer afbouwn ED
1-12 HCG 2x 500ui EW

of

1-4 Winny 40mg ED
1-12 Test-E 250mg EW
1-10 Tren-E 400mg EW
1-12 HCG 2x 500ui EW

of

1-12 Test-E 250mg EW
1-10 Tren-E 400mg EW
9-12 Winny 40mg ED
1-12 HCG 2x 500ui EW

of

Nog een andere optie...

Geen idee van de T3 brah. Maar winny aan t einde zou ik niet doen. Gewoon als lekkere kicker gebruiken :)
Mijn tren kuurtje gaat ook met winny beginnen, alleen wel 70mg/day

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee van de T3 brah. Maar winny aan t einde zou ik niet doen. Gewoon als lekkere kicker gebruiken :)
Mijn tren kuurtje gaat ook met winny beginnen, alleen wel 70mg/day

Thnx bro, iemand anders ervaring met T3 icm met Test/Tren?

Ik neig zelf namelijk naar T3 op 25mcg ED voor 12 weken, puur omdat al mijn vorige kuren al reeds winstrol bevatten. Ben overigens wel altijd tevreden over winstrol geweest, dat dan weer wel. Alleen is weer zo'n aanslag op de lever. Terwijl T3 volgende mij icm met AAS op 25mcg niet heel erg schadelijk voor de schildklier is. De vraag is gaat die dosering me iets opleveren?

Anyone?

ik heb T3 al eens met tren geprobeerd, maar dat was puur ivm dopamine/prolactine issues
..veel later begreep ik dat ik issues kreeg nadat ik was gestopt met winny. Winny blijkt ook zeer positief te zijn icm met tren vanwege het dopamine verhaal.

T3 op 25 mcg is hoog in de gemiddelde waardes, dus niet veel bijzonders. Op en afbouwen zou k zelf niet doen, ben ook gewoon cold turkey off t3 gegaan en merk je geen ruk van. Ik niet iig. Ik had wel UG T3, weet niet of ik er nou uberhaupt zoveel van merkte. 't Deed wel wat, had het er warm door en kreeg er honger van maar zou wel 's HG T3 willen proberen.

Zat op z'n hoogst op 75 mcg overigens.

T3 op 25 mcg is hoog in de gemiddelde waardes, dus niet veel bijzonders. Op en afbouwen zou k zelf niet doen, ben ook gewoon cold turkey off t3 gegaan en merk je geen ruk van. Ik niet iig. Ik had wel UG T3, weet niet of ik er nou uberhaupt zoveel van merkte. 't Deed wel wat, had het er warm door en kreeg er honger van maar zou wel 's HG T3 willen proberen.

Zat op z'n hoogst op 75 mcg overigens.

Hoelang duurde het voordat je merkbaar honger kreeg van T3?

Terug
Naar boven