MuscleMeat

Kuurvoorstel voor droge massa

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste gasten,

Ik heb het volgende kuurvoorstel in de planning staan;

W1-10 TestE 250 mg e/o 5d
W1-8 Primobolan 200 mg of Masteron 200 mg
Nakuur

W13-16 Nolvadex 20 mg per dag

Doel; zoveel mogelijk droge massa opbouwen.

Hebben jullie verbeterpunten of nog opmerkingen hierover?

Bedankt!

primo min op 500mg man

Als je mast pakt, dan dus mast e? Of ga je meerdere keren per week prikken.

Waarom dan? Primo is toch een DHT afgeleide en mijn prostaat, huid en haren zijn ook belangrijk daarom beginnen met 200 mg.

schrik voor je huid en je haar blijf dan ver van een DHT juice
op 200mg zal je niks merken ,beetje spelen met je geld ;)

primo en mast hoeven toch ook niet korter dan de test?

• Topic Starter Topic Starter
primo en mast hoeven toch ook niet korter dan de test?

Dat wist ik niet.
Beter 200 mg primo dan 500 mg als je toch bedeesd ben voor de typische dht bijwerkingen zoals prostaat enz...
Beter iets dan niets denk ik dan, het zal toch op de een of andere manier met de test meewerken aan droge massa.

200 primo is Kansloos(met hooft letter K dus)
Als je droge massa wil zou je voor 500 test en 200 mast kunnen gaan...
1e kuur?

Primo liefst ook langer dan 10 weken, niet? Bij voorkeur 12 of 14 dacht ik...

Je haar belangrijk? Lekker boeiend. Als je kaal wordt van die shit hoef je niet meer naar de kapper, geen potjes wax meer, scheelt geld. Whaha

Je huid? Acne dan?

200mg primo doet niks. 200mast eigenlijk ook niet.

Zet minimaal 500mg. Accepteer de kans op iets meer haaruitval en kans op acne of neem wat anders.

Je hebt er extra kans op hè, het hoeft niet.
Maar goed, de mensen die met een kale kop rondlopen zijn er erg tevreden mee en zeggen allemaal dat ze het me aanraden om veel redenen, dus mocht het gebeuren... ach... :D

Weer een HorusV haartopic! Waarom noem je elke keer DHT producten, er zijn ook middelen die minder/niet aromatiseren en geen DHT zijn. Je kan bold nemen of tren of NNP...

Een idee?
200mg tren 10 wkn
250mg test 12wkn
arofixen nakuur

of wat zwaarder en nog meer nadruk op droge massa:
400mg tren
125mg test

Milder maar langer:
Bold 600mg
test 125mg

200 primo is Kansloos(met hooft letter K dus)
Als je droge massa wil zou je voor 500 test en 200 mast kunnen gaan...
1e kuur?

Yeahh eigenlijk mijn 2e, de eerste moest ik staken opmdat mijn haren van mijn kop af vielen en ik pijn had met urineren daarbij voelde ik weing van de winstrol only 50 mg per dag.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 16:07 ----------

Weer een HorusV haartopic! Waarom noem je elke keer DHT producten, er zijn ook middelen die minder/niet aromatiseren en geen DHT zijn. Je kan bold nemen of tren of NNP...

Een idee?
200mg tren 10 wkn
250mg test 12wkn
arofixen nakuur

of wat zwaarder en nog meer nadruk op droge massa:
400mg tren
125mg test

Milder maar langer:
Bold 600mg
test 125mg

Hmmm die tren spreekt me wel aan eigenlijk:D
Ach ik ben behoorlijk ijdel en ik wil er in totaliteit goed uit blijven zien, dus niet alleen breed en een kale dikke kop met acne.;)

Bedankt voor je voorstel.
Ik ga voor voorstel 1

Grtz

HorusV, als je al bang bent voor acne en een kale dikke kop, moet je misschien niet aan AAS beginnen, in verhouding met andere bijwerkingen die je kan krijgen van AAS, is acne echt peanuts

Zoek wel even de sides op voordat je aan tren begint en ik raad tren a aan bij de eerste keer omdat als de sides tegenvallen het snel uit je systeem is. Is dus EOD prikken.

Zoek wel even de sides op voordat je aan tren begint en ik raad tren a aan bij de eerste keer omdat als de sides tegenvallen het snel uit je systeem is. Is dus EOD prikken.

Toch, is Tren niet een beetje heavy voor 1e kuur? tren is toch androgener dan winstrol (waar ik bijwerkingen van had en daarom ben gestopt) dus toch ook linker?
In ieder geval ga ik nog een beetje speurwerk doen anders.

Toch, is Tren niet een beetje heavy voor 1e kuur? tren is toch androgener dan winstrol (waar ik bijwerkingen van had en daarom ben gestopt) dus toch ook linker?
In ieder geval ga ik nog een beetje speurwerk doen anders.

Ik wist niet dat dit je eerste kuur was. En ik weet ook niet meer wat voor bijwerkingen jij had met winstrol? Weet alleen nog dat je eeuwig bezig bent met dht en haaruitval.

Tren is een (te)zware eerste kuur.

Terug
Naar boven