AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel zomer 2012

J4ck

Competitive Bodybuilder
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Bij deze mijn kuurvoorstel voor de zomer 2012,

opbouwende kritiek altijd welkom..

wk1-24 4iu hgh p/d
wk1-10 500mg test e p/w
wk1-10 400mg deca p/w
wk1-5 50mg dianabol p/d
wk11-14 250mg test e p/w
wk11-24 600mg bold p/w
wk15-24 1000mg test e p/w
wk20-24 50mg winny p/d
wk1-25 2x250iu hcg p/w
wk26-31 1 tab arofixen p/d
wk26-31 3x25iu HMG p/w

Ik denk de bridge wel minimum 6 weken te nemen mss zelfs 8 weken,

tren had mss beter geweest na de bridge maar als ik de sides allemaal lees,

of valt dit nog al mee!?

Dit is je 2 of 3de kuur toch? Is dit niet veel te zwaar?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is je 2 of 3de kuur toch? Is dit niet veel te zwaar?

Nee heb al meerdere kuurtjes achter de rug,heb nu juist een gedaan

en de vorige waren enkele jaren geleden..

Ben wel ah denken of het wel een goed idee is om de hgh erbij te nemen

omdat het gewoon een "meerwaarde" geeft aan de kuur,of zie ik het mis..

hgh op zich haal je toch niet veel gains mee? ism roids zal dit wel beter

resultaat opleveren,niet!?

Kerel...laat jezelf opnemen!
Je bent niet goed bij je hoofd!
Enige kuur die ik je aanraad is roa!

Kerel...laat jezelf opnemen!
Je bent niet goed bij je hoofd!
Enige kuur die ik je aanraad is roa!

En we zijn weer vertrokken hoor,gezellige boel is dat hier

mensen helpen!? neen uitschelden...ipv dit wat op een vriendelijkere manier

te brengen(yeah right)...

klopt.........vroeger was het niveau hoger, toen zat er nog minder forever alone generatie achter DBB. Jongetjes van 17/22 die alles denken te weten

• Like
Waarderingen: J4ck
Melvin heeft vast het beste met hem voor. Hij zegt dit alleen uit zelfbescherming voor Flip. Ik heb ook weleens een kuurlog van ts gelezen. Misschien beter dat die jongen idd niet kuurt.

Melvin heeft vast het beste met hem voor. Hij zegt dit alleen uit zelfbescherming voor Flip. Ik heb ook weleens een kuurlog van ts gelezen. Misschien beter dat die jongen idd niet kuurt.

Dank je...als je me n btje kent zou je weten dat ik(bijna) nooit betrokken ben bij het bashen wat veel gebeurd...
Maar ik volg de post van Flip al geruime tijd en al moet ik toegeven dat z'n kennis gelukkig stukken is toegenomen
Vind ik dat hij zelf hele foute keuzes maakt...
Daarbij komt nog eens dat hij al vaker psychische hulp heeft moeten zoeken...
En ik ben bang dat dit ook deze x de enige manier is om n redelijk normaal leven te kunnen hebben...

Flip... Jezelf maar vol blijven spuiten is niet de manier!!!
Ik zei het erg bot... Sorry daar voor... Maar denk echt dat je beter ff langs de huisart kunt gaan voor n verwijs brief...of ben je nog in behandeling?(niet lullig bedoeld)
sterkte iig... En zet alsjeblieft het kuren uit je hoofd!!!

Ga je weer een log met foto's bijhouden?

@melvin1981
Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat zo'n post van jou kwam. Na uitleg snap ik dat je het niet lullig bedoelt, maar alsnog vind ik dit iets voor PM.

//
Ontopic:
Groeihormoon moet je inderdaad niet zien als iets waar je veel massa van krijgt. Het zorgt er voor dat je droger blijft terwijl je bulkt, je sneller droger wordt wanneer je cut, verbetert algehele gezondheid (cholesterol, huid etc) en het versterkt AAS. Daarbij komt dat je nieuwe cellen aanmaakt die dus extra groeipotentie betekenen, maar daarvoor moet je het wel langer (denk 6+ maanden) gebruiken.

Wat betreft de kuur ziet er okay uit, alleen ik zou niet met een deca beginnen en dan met een slapper middelen zoals bold verder gaan.
Zoals je zegt beter trenbolone, maar bedenk dat dit zwaar op de geest is.
Waarom draai je het anders niet om? Eerst test + bold dan test + deca

@melvin1981
Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat zo'n post van jou kwam. Na uitleg snap ik dat je het niet lullig bedoelt, maar alsnog vind ik dit iets voor PM.

//
Ontopic:
Groeihormoon moet je inderdaad niet zien als iets waar je veel massa van krijgt. Het zorgt er voor dat je droger blijft terwijl je bulkt, je sneller droger wordt wanneer je cut, verbetert algehele gezondheid (cholesterol, huid etc) en het versterkt AAS. Daarbij komt dat je nieuwe cellen aanmaakt die dus extra groeipotentie betekenen, maar daarvoor moet je het wel langer (denk 6+ maanden) gebruiken.

Wat betreft de kuur ziet er okay uit, alleen ik zou niet met een deca beginnen en dan met een slapper middelen zoals bold verder gaan.

Grappig dat je dat zegt, opzich verschilt dat per persoon? Ik reageer zelf bijvoorbeeld slecht op trenbolone, dont ask me why. Ik heb begrepen dat heel DBB er als een malle op groeit? Denk dat JUIST het switchen van compounds weer zorgt voor extra groei, en het dus nix uitmaakt of je nou eerst met deca begint, of eerst met Bold. Doseringen opschroeven bij"slecht reageren" is volgens mij dan de enige optie?

Zomer duurt nog 6 maanden, waarom nu al een topic over openen? Denk trouwens ook dat je eerst beter kunt gaan trainen en eten. Aas is slechts een hulpmiddel en als je andere factoren niet op orde hebt vrij zinloos.

Zomer duurt nog 6 maanden, waarom nu al een topic over openen? Denk trouwens ook dat je eerst beter kunt gaan trainen en eten. Aas is slechts een hulpmiddel en als je andere factoren niet op orde hebt vrij zinloos.

Wat wil je nu zeggen,dat ik "niet" train en "niet" eet!?

Ben nu bezig met het "flex get big schema" :eek:

Grappig dat je dat zegt, opzich verschilt dat per persoon? Ik reageer zelf bijvoorbeeld slecht op trenbolone, dont ask me why. Ik heb begrepen dat heel DBB er als een malle op groeit? Denk dat JUIST het switchen van compounds weer zorgt voor extra groei, en het dus nix uitmaakt of je nou eerst met deca begint, of eerst met Bold. Doseringen opschroeven bij"slecht reageren" is volgens mij dan de enige optie?

Welke tren heb je gedaan en op welke dosering?

Ik ga ook akkoord met Jay ..

Weten wat je wilt.

Als je ergens streeft naar een soort fysiek vind ik dat je erbij moet blijven en DIE middelen gaan inschakelen.

Ik ben persoonlijk niet zo tevreden over mijn bold op 600 mg

Ik ga ook akkoord met Jay ..

Weten wat je wilt.

Als je ergens streeft naar een soort fysiek vind ik dat je erbij moet blijven en DIE middelen gaan inschakelen.

Ik ben persoonlijk niet zo tevreden over mijn bold op 600 mg

Misschien beter op 800mg..

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 17:01 ----------

@melvin1981

//
Ontopic:

Bedankt voor de tip Jay..

Enige wat bij jou gaat helpen is eten en niet kuren voor de aankomende 3-5 jaar.
Man heb je je fysiek nou wel is gezien of hebben ze geen spiegels in jouw gym? Mensen die dit afraden proberen je juist te helpen.

je kan de kuur prima zo laten hoor,je hoeft niet perse met een mild middel te beginnen en dan naar een zwaarder.
als je met een zware begint en met een milde eindigt zal je herstel ook milder zijn,of je nou met bold eindigt of met deca,dat maakt een wereld van verschil qua herstel,hier is over nagedacht.

Terug
Naar boven