Fitness Seller

Kuurvoorstel zomer 2012

je kan de kuur prima zo laten hoor,je hoeft niet perse met een mild middel te beginnen en dan naar een zwaarder.
als je met een zware begint en met een milde eindigt zal je herstel ook milder zijn,of je nou met bold eindigt of met deca,dat maakt een wereld van verschil qua herstel,hier is over nagedacht.

Hmm true. Bij dingen als herstel sta ik niet meer stil LOL

Flip, kloppen je stats nog steeds? Mocht dat zo zijn zou ik toch maar luisteren naar Tremendes. Training en voeding op orde brengen.
Maar goed het is altijd wel vermakelijk om dit soort logjes te lezen.

Flip, kloppen je stats nog steeds? Mocht dat zo zijn zou ik toch maar luisteren naar Tremendes. Training en voeding op orde brengen.
Maar goed het is altijd wel vermakelijk om dit soort logjes te lezen.

1m92 100kg 16% is toch niks mis mee?

Al dat gelul over stats...............iemand die jongen wel eens van dichtbij gezien?
Spierkwaliteit, definitie, gewicht van je frame, en overall look zeggen toch veel meer?

Ik ken jongens die qua lengte even groot zijn. De 1 is 15 kilo zwaarder dan de ander, en beiden hebben ze hetzelfde vet%. Het verschil is alleen dat jongen 1 er vele malen beter uitziet terwijl hij toch echt 10 kilo lichter is>?

Al dat gelul over stats...............iemand die jongen wel eens van dichtbij gezien?
Spierkwaliteit, definitie, gewicht van je frame, en overall look zeggen toch veel meer?

Ik ken jongens die qua lengte even groot zijn. De 1 is 15 kilo zwaarder dan de ander, en beiden hebben ze hetzelfde vet%. Het verschil is alleen dat jongen 1 er vele malen beter uitziet terwijl hij toch echt 10 kilo lichter is>?

Heb jij zijn foto's gezien?

Nee, waar het hier om gaat is iemand kuurplannen af te raden vanwege `zn stats`. DAT benijd ik!

Je moet hier onderhand gemiddels 1.80 bij 100 kilo en 10% zijn wil je een 6 weeks kuurtje winstrols proberen? Dan heb je pas stats!

Maybee ziet deze jongen er niet uit, of hebben jullie gelijk.........maar dat was mijn punt niet! U agree>?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 19:00 ----------

Dit is je 2 of 3de kuur toch? Is dit niet veel te zwaar?

EN wat was jouw tweede kuur dan? Was dat niet hetzelfde verhaal maar dan 12 weken?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 19:01 ----------

Welke tren heb je gedaan en op welke dosering?

3e kuurtje was Tren E GG, 400 MG tezamen met 500 mg testo voor 10 weken. Voelde echt 0.0! Maatje van me had dezelfde gear en ging als een speer! Was ook zijn 3e of 4e kuurtje.........

Nee, waar het hier om gaat is iemand kuurplannen af te raden vanwege `zn stats`. DAT benijd ik!

Je moet hier onderhand gemiddels 1.80 bij 100 kilo en 10% zijn wil je een 6 weeks kuurtje winstrols proberen? Dan heb je pas stats!

Maybee ziet deze jongen er niet uit, of hebben jullie gelijk.........maar dat was mijn punt niet! U agree>?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 19:00 ----------

EN wat was jouw tweede kuur dan? Was dat niet hetzelfde verhaal maar dan 12 weken?

Ja inderdaad een kuur met 500mg test en 300mg deca is bijna het zelfde als flip zijn nieuwe kuur???

Je hebt wel gelijk met iemand een kuur afraden enkel vanwege zijn stats.

3e kuurtje was Tren E, 400 MG tezamen met 500 mg testo voor 10 weken. Voelde echt 0.0! Maatje van me had dezelfde gear en ging als een speer! Was ook zijn 3e of 4e kuurtje.........

Ik vond tren e ook niet je-van-het. Ik vond 100mg tren ace EOD erg goed, probeer dat anders eens.

In sommige gevallen is het niet verkeerd om te weten met wie men te maken heeft omtrent advies. Flip is hier een goed voorbeeld van. Mensen gaan serieus in op zijn kuur voorstellen. Soms kan je beter voorstellen om (nog) niet te kuren.

Ik vond tren e ook niet je-van-het. Ik vond 100mg tren ace EOD erg goed, probeer dat anders eens.

Ook al gehad ICM prop 100 mg same story.
Meest beroerde kuur die ik ooit gehad heb, gains 0.0, laat staan sides.

IK denk achteraf dat het echt de doseirngen zijn die je simpelweg omhoo moet knallen. ALs ik ooit weer tren probeer gaat ie op 800, icm test 750-1000 mg en nog wat orals.......
Welke tren E had jij? Zelfde als mij>? ;)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Obee
Foto weg, dan ook de reacties daar op maar weg dus.

1m92 100kg 16% is toch niks mis mee?

Zeker niets mis mee...... alleen gezien het kuur verleden en zijn voorstel ben ik zeker niet onder de indruk van deze cijfers. Volgens mij met iets meer instelling kan je deze stats ook bereiken zonder de hoeveelheid AS die hij gebruikt en zeker nog gaat gebruiken.
Maar nogmaals, wel altijd leuk om te lezen wat deze hoeveelheden doet met iemand. Zou dus zeggen....pomp de grammen maar in je lichaam en laat ons genieten!!!

• Like
Waarderingen: Obee
Succes man, kan niks opmerken aan je kuurvoorstel, ziet er goed uit.

Ook al gehad ICM prop 100 mg same story.
Meest beroerde kuur die ik ooit gehad heb, gains 0.0, laat staan sides.

IK denk achteraf dat het echt de doseirngen zijn die je simpelweg omhoo moet knallen. ALs ik ooit weer tren probeer gaat ie op 800, icm test 750-1000 mg en nog wat orals.......
Welke tren E had jij? Zelfde als mij>? ;)

Nee, ik had tren e van een ander merk, maar tren ace heb ik weleens van dat merk gebruikt. Ik denk niet dat het aan het merk ligt, maar dat jij er gewoonweg niet op reageert. Wel vreemd ouwe :P
Had je ook niet de sides zoals veel en vies zweten en agressie ?

Die uiteraard weer wel.....niet heftig maar wel merkbaar aanwezig.......vooral snachts. Badend in t zweet wakker worden en ook nog stinken, alsof de sjizzle door je porieen heen komt :p Direct na de kuur is alles weer hersteld en `als vanouds`

Agressie niet echt.......ben van nature al een batje en praat liever uit of loop weg haha

Laatst bewerkt:
Enige wat bij jou gaat helpen is eten en niet kuren voor de aankomende 3-5 jaar.
Man heb je je fysiek nou wel is gezien of hebben ze geen spiegels in jouw gym? Mensen die dit afraden proberen je juist te helpen.

Toen je hier iets over zei dacht ik dat je me in de zeik nam, maar het is echt zo :D

Ga gewoon eerst eens trainen en goed eten, en als je dat al zou doen geef het dan gewoon op dan zal deze kuur je echt niet veel opleveren, behalve dat je minder geld hebt en helemaal gefrustreerd raakt, train gewoon lekker voor je plezier :)

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik zeker doen nu...eten en trainen,bedankt jongens..tot binnen 2-5 jaar :D

Sure

Terug
Naar boven