MuscleMeat

Kwaliteit Bench Press Toestel

• Topic Starter Topic Starter
Vooral om het bovenlichaam een beetje meer body te geven!!!!!

Schouders:
arnold press of shoulder press
Triceps:Lying Triceps Extension
Forarms: Hammer curl
Back: Bent over row
Lying row

Kortom de oefeningen die daar staan met een bankje
ExRx.net Exercise & Muscle Directory

Snap de reden van uw vraag niet?

Schouders:
arnold press of shoulder press
Triceps:Lying Triceps Extension
Forarms: Hammer curl
Back: Bent over row
Lying row

Kortom de oefeningen die daar staan met een bankje
ExRx.net Exercise & Muscle Directory

Snap de reden van uw vraag niet?

Hoe kan je iemand advies geven over een gebruiksvoorwerp als je het doel ervan niet kent.

OT: als je enkel een verstelbaar bankje zoekt lijken die toevoegingen (bicep board, leg extension, leg curl,...) me eerder een nadeel. Koop een stevig bankje zonder meer.

Kunt gij soms nie lezen ofzo, ik heb het doel al 20 keer uitgelegd!!!!!!!!!!!!!!!!

"Ik ga regelmatig lopen en skiën, het is mijn bedoeling een beetje meer body te creëren. Gezonde spieren kweken, dat is de bedoeling"

Kunt gij soms nie lezen ofzo, ik heb het doel al 20 keer uitgelegd!!!!!!!!!!!!!!!!

"Ik ga regelmatig lopen en skiën, het is mijn bedoeling een beetje meer body te creëren. Gezonde spieren kweken, dat is de bedoeling"

Die niet zo agressief man, je vraagt om hulp, krijgt hulp en je reageert zo. Zoek 't lekker uit of zo

Blijkbaar niet, zie nu pas wat voor een betweter je bent.

OT: Vergeet die Marcy bankjes. Dit is precies wat je zoekt voor je body:

*De ABTRIMMER - Blokjeuhs in no time en met een teller voor echte idioten :thumbup:
ABTRIMMER.gif

*De PUSHUP EXERCISER - Tietuh zonder moeite :thumbup:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

*De BUTTERFLY ABS - Prima om die monsterlijke biceps op te pompen :thumbup:

*De Philips Gezichtsbruiner - Gezichtsmelanoom all the way! :thumbup:

Zow met deze toestelletjes ben je binnen de maand beachproof en kan je sletjes gaan playen op de apres-ski in Tirol. :sd:

Hahahahaha Playen op het strand!!!!!!!!!
Ik denk da die mennekes die hun 20 kg of meer zwaarder laten worden door hun op de pompen met van alle voedingssupplementen en dan nog liggen zwaar te trainen en hun spieren liggen kapot te maken!!!!! Als die mensen stoppen met fitnessen zijn het WRAKKEN en verbeter mij als ik verkeerd ben.
En ik spreek nu niet voor iedereen hier op het forum!!!!
Er zijn natuurlijk ook mensen die daar goed bij overweg kunnen en die puur doen om de uitdaging en sport!!!!!!
MAAR, ik stel hier een vraag en daar wordt gewoon niet fatsoenlijk op geantwoord. Dan begin ik mij toch vragen te stellen bij zo'n forum.
IK zou denken wanneer mensen hier sommigen toestellen voorstellen om te kopen dat jullie hier zeggen voor welke doeleinden dit wel goed en niet.
Maar hier wordt alleen gezegd, NEE DAS DIKKE SHIT, GE MOET U POWER RACK KOPEN EN GE MOET BODYCRAFT AANSCHAFFEN WANT DAT KAN MEER DRAGEN ENZO VERDER. Wat is ne mens daar in godsnaam bij, denk eens even na!!!!!!!!!!!!
Geef aub toch fatsoenlijke argumenten, man , man man!!!!!!!
Trouwens Bart, wist niet dat je al die toestellen nodig had om een mesije te verleiden, zou ik nooit opgekomen zijn, ik gebruik nog altijd ander technieken!!!!!

Sportieve groetjes,
jeroen

oh oh :P nu kan je verdere hulp van de meeste ook wel vergeten denk ik..
maar als je "gezonde" spieren wilt kweken zonder (MAGISCHE) supplementen (zoals jij het laat overkomen). kan je beste gewoon redelijk licht trainen en simpel bankje kopen. je hebt alleen paar dumbbells en simpel bankje nodig, echt niks speciaals hoor. je ziet zelf toch ook wel of het troep is of niet.

op internet zie je vaak ook wel hoe dezelfde oefening op verschillende manieren (met, zonder, ander bankje) gedaan kan worden.

trouwens, ben je niet een beetje laat begonnen als je nu nog voor de wintersport "gezonde spieren" wilt hebben?

Koop toch gewoon die Marcy, je zoekt een bevestiging en geen advies.

koop je een barbell met wat schijven en een squatrek of powerrack en je krijgt je gezonde spieren wel, of wil je een zo'n isolatiemietje blijven dat na tien jaar nog niets van muscles op zijn frame heeft geplakt?

trouwens, ben je niet een beetje laat begonnen als je nu nog voor de wintersport "gezonde spieren" wilt hebben?
Ja u hebt wel een punt als u het zo bekijkt, maar te laat is het nooit.
Trouwens ik wil ook niet hypocriet doen, en zou dus ook wel een beetje resultaat willen zien met eender welke bank, powerrek, squatrek etc.......

Allé bedankt voor alle reacties!

Terug
Naar boven