XXL Nutrition

Kwaliteit Generic Supplements GS

Peiling Peiling Generic Supplements goed of niet

• Kwaliteitspul

Stemmen: 55 52,9%
  • Slechte ervaringen

Stemmen: 13 12,5%
  • Geen ervaringen

Stemmen: 36 34,6%

• Totaal stemmers
    104
Volgens mij verdraagt de ene wat makkelijker benzyl alcool dan de andere. Persoonlijk heb ik er enorm last van gehad... Zette ik het in mn been was de plaats van knie tot bovenaan quad 2 a 5 dagen hard en kon ik mn been niet meer plooien. Geen nood echter voor de GS jongens want ik heb soortgelijke ervaringen gehad met HG Sustanon

gewoon goed spul, niks mis mee en geen gelul.

iig niet op grote schaal.. mss ooit wat kwaaijongens wat lege GS vials opnieuw gevuld ofzo...

GG / GS / EPL op grote schaal namaken is niet interessant..

Idd als je dan toch iets namaakt zorg dan dat je het wereldwijd kwijtraakt en niet alleen in belgie of nederland ;)

Belachelijke gedachte GS GG EPL te faken , grote namen (merken) zijn veel en veel intressanter in mijn ogen !

hg sust doet mij ook pijn, vaag is dat. mss ligt t aan prop ester
maar prop van gg deed geen pijn

Mensen met slechte ervaring hebben geen aanleg, *** receptoren, of trainen slecht of eten gewoon als een klein kind (of nog nieteens dat kan ook nog)

ikz ie dat er 3 mensen zijn met slechte ervaringen, wat zijn deze ervaringen dan??

heb een keer winny tabs van Gs en extreme power labs geprobeerd. epl is mij veeel beter bevallen, maar ja ik gebruikte het in een andersoort kuur... kan ook een verschil zijn.

de test en boldone van GG zijn mij naar mijn idee ook beter bevallen..

Goed spul voor een betaalbare prijs..

Enigste minpuntje is het feit dat labels wel eens wat van fontsize en rounded corners wisselden..dat deed imo de proffesionaliteit naar beneden halen. Je ziet het ook dan een hoop jongens gelijk twijfelen over de echtheid etc..Maar goed binnenkort de logo's met hologram en de range met afslankproducten wordt uitgebreid...

Als ik op de buitenlandse fora's de UG de ervaringen rondom diverse buitenlandse UG-labs volg dan hebben we hier echt niks te klagen hoor!

Volgens mij verdraagt de ene wat makkelijker benzyl alcool dan de andere. Persoonlijk heb ik er enorm last van gehad... Zette ik het in mn been was de plaats van knie tot bovenaan quad 2 a 5 dagen hard en kon ik mn been niet meer plooien. Geen nood echter voor de GS jongens want ik heb soortgelijke ervaringen gehad met HG Sustanon

Dat heeft daar niet zoveel mee te maken.. Heb een keer 0,2ml BA geinjecteerd en voelde daar 0,0 van prikt alleen wat na de inject maar na 30min voel je niets meer. Zere plekken hebben meer te maken met onzuiverheid (zegt niets over sterielheid) van het product of een verkeerde verhouding van de stoffen die erin zitten, hierdoor kunnen bv de oplosstoffen te snel weglopen in je bil waardoor alleen het hormoon achterblijf en dat doet AUW!

Die ervaringen met HG sustanon zijn denk voor 90% met Omnadren.

Mensen met slechte ervaring hebben geen aanleg, *** receptoren, of trainen slecht of eten gewoon als een klein kind (of nog nieteens dat kan ook nog)

Precies want dat zijn ook de de enige uitgesloten mogelijkheden die leiden tot slechte ervaringen:rolleyes:

(geen slechte reactie naar GS toe)

Kheb Winny gehad van GS.
Prima spul.

Ben nu bezig met Dianabol van GS en EPL en dat gaat beide prima.
Ook bezig met Test E van GG.

Its all good ;)

Goede kwaliteit prijsverhouding, Garantie om gebruikte en gesealde potjes/vials te ruilen bied ook een zekerheid. Al is dit afhankelijk per supplier natuurlijk.

veel lui kunnen gewoon niet zetten en daarom hebben ze pijn :P

Dit zou ik toch niet zomaar zeggen, gab. Ik heb het prikken toch echt wel onder de knie en er is toch een serieus verschil tussen gg en gs. Gs is gewoon pijnlijke shit, hangt natuurlijk ook van het product zelf en de batch af. Ik zelf heb ongelooflijk pijnlijke injects gehad van de primo echt ongewoon ben toen tijdens kuur overgestapt op gg en weg was de pijn dusja is toch wel groot verschil.

De kwaliteit avn het spul is overigens in orde daar heb ik geen slechte woorden over. Wel heb je vaak te maken met hormoonkristalisering maja effe opwarmen en is weer oké

ik zeg ook veel lui, dat houdt ontsnappingsmogelijkheid voor mij in "philippe_no :P

Ik heb zowel goeie als slechte ervaringen met GS.

Ik heb nog nooit iemand gehoord die er niet van gegroeid is.

Ben zelf overgestapt op GG toen er op een gegeven moment best wel veel klachten waren over zwaar pijnlijke injects (zowel ikzelf als enkele kennisen, en andere boardleden hebben dit ervaren)

Hoe het nu is weet ik niet aangezien ik over GG heel tevreden ben, ik ga er vanuit dat die pijnlijke injects van sommige GS gear weer verholpen is aangezien er op dit board geen klachten meer verschijnen.

heb maar 1 x winnie en test prop gedaan van GS omdat ik ff niet aan GG kon komen...niks mis mee:D daarvoor alleen orals..waren ook gewoon goed:p

Heb wel slechte ervaringen gedaan met de test enanthate van gs, heb er toen aardig koorts van gehad en de injectieplekken waren zéér pijnlijk in de dagen erna....

heb ook dboll van gs gehad, vond ze persoonlijk niet zo goed.

Heb wel slechte ervaringen gedaan met de test enanthate van gs, heb er toen aardig koorts van gehad en de injectieplekken waren zéér pijnlijk in de dagen erna....

heb ook dboll van gs gehad, vond ze persoonlijk niet zo goed.

roid fever:p...dat heb je de eerste paar weken als het voor het eerst pakt...pijnlijke spuitplekken zijn ook maar van korte duur:D

niet zo erg dat je niet kunt zitten

heb zelf al wat jaartjes ervaring met anabolen en het effect dat gs gaf heb ik nog nooit gehad met andere "merken".

De koorts kwam als reactie omdat waarschijnlijk de vloeistof niet steriel genoeg was, waarschijnlijk het ba gehalte te laag.

En de pijnlijke spuitplekken zijn normaal zo weer weg maar dit duurde toch echt meer dan een week.

niet zo erg dat je niet kunt zitten

heb zelf al wat jaartjes ervaring met anabolen en het effect dat gs gaf heb ik nog nooit gehad met andere "merken".

De koorts kwam als reactie omdat waarschijnlijk de vloeistof niet steriel genoeg was, waarschijnlijk het ba gehalte te laag.

En de pijnlijke spuitplekken zijn normaal zo weer weg maar dit duurde toch echt meer dan een week.

jep...elke keer als ik n kuur pak de eerste 2 weken:p drna ook nog wel eens..mahja, ik heb dan ook vaak korte esters:D

Terug
Naar boven