XXL Nutrition

kwaliteit gs

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ben nu bezig met een klein kuurtje:
week 1-8: 400mg primo elke zondag en woensdag
week 3-6: 40mg anavar

Bedenkingen bij dit kuurtje en de kwaliteit van de producten:
Het prikken zelf gaat pijnloos maar vijf uur later is de pijn niet te houden, ongelooflijk stijf gevoel, autorijden is bijna onmogelijk omdat mijn kont enorm zeer doet.
Ben ongeveer 8 dagen geleden de anavar gestart en moet zeggen dat ik hier geen ruk van merk, totaal geen krachttoename, niks...

Ben nu dus in begin week 4 en heb ongeveer 4kg gewonnen dat is dus niet echt slecht maar dit is wel mijn eerste kuurtje dus ook niet bijzonder.
Nu vraag ik mij af of er nog mensen zijn die zoveel last hebben van de injects van gs en toch hun bedenkingen hebben bij de kwaliteit van de orals?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Ps wil gs niet slecht praten maar heb gewoon bedenkingen

Toch weer een gs-afkraak topicje maken jongens? :p

ik heb hetzelfde kuurtje (30mg var ipv 40) gevolgd enige tijd geleden; was hier zeer te spreken over.

alleen de eerste paar keer beetje last van mijn reet met injecteren.

kilo's kwamen de eerste weken gestaag, maar de laatste 3 weken knalden ze erop; +7kg totaal.
Echter; wel een kg of 2 vocht, ondanks dat dit "niet kon" met primo en var...

van die primo trainde ik al beter, maar toen de anavar inkickte kreeg ik echt gruwelijke pomps + een gruwelijke krachtstoename. Kortom; vol lof over GS.

MAAR; ik ben nu bezig met een turinabol only van GS, zit over de 2 weken, en hier merk ik nog geen ene fl**ker van, geen noemenswaardige krachts-toename + betere pomps.
En met mij zijn er meer mensen die nu met de t-bol van GS bezig zijn en er tot dus ver niet echt te spreken zijn.
Nu heb ik andere gebruikerservaringen gehoord over de t-bol van MRP; deze waren wel zeer te spreken; goede pomp + krachtstoename.

Dus dat valt me tot dus ver een beetje tegen van GS
(maar let op; ik wil nog geen overhaaste conclusies trekken, want ik ben nog niet klaar....)

succes bro

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil gs helemaal niet afkraken maar wil gewoon wete, of dit normaal is.
Ik wil ook weten of ik mss wat voorbarig ben met nu al te zeggen dat ik niks merk van anavar en dat deze gewoon nog moet inkicken.

8 dagen is imo nog veel te weinig om hier een oordeel over te vellen vriend, pas na de kuur kan je echte harde conclusies trekken

Bedoel wel dat ik al acht dagen anavar slik en die zou wel mogen inkicken of niet soms?

Op vlak van kracht dan toch hé

tsja wat is inkicken? je wordt niet de volgende dag wakker dat je denkt van goh, nu ben ik opeens de hulk geworden.

zoiets gaat gelijdelijk en bij de 1 duurt het langer dan de ander. hangt ook een beetje af van factoren als: voeding, rust, training.

verwarm die olie voordat je injecteerd in de spuit even onder de warme kraan, zal je helpen met de pijn.

Loo zei:
ik heb hetzelfde kuurtje (30mg var ipv 40) gevolgd enige tijd geleden; was hier zeer te spreken over.

alleen de eerste paar keer beetje last van mijn reet met injecteren.

kilo's kwamen de eerste weken gestaag, maar de laatste 3 weken knalden ze erop; +7kg totaal.
Echter; wel een kg of 2 vocht, ondanks dat dit "niet kon" met primo en var...

van die primo trainde ik al beter, maar toen de anavar inkickte kreeg ik echt gruwelijke pomps + een gruwelijke krachtstoename. Kortom; vol lof over GS.

MAAR; ik ben nu bezig met een turinabol only van GS, zit over de 2 weken, en hier merk ik nog geen ene fl**ker van, geen noemenswaardige krachts-toename + betere pomps.
En met mij zijn er meer mensen die nu met de t-bol van GS bezig zijn en er tot dus ver niet echt te spreken zijn.
Nu heb ik andere gebruikerservaringen gehoord over de t-bol van MRP; deze waren wel zeer te spreken; goede pomp + krachtstoename.

Dus dat valt me tot dus ver een beetje tegen van GS
(maar let op; ik wil nog geen overhaaste conclusies trekken, want ik ben nog niet klaar....)

succes bro

Even terugkomend op turinabol van Gs.

Ik ben vorige week vrijdag begonnen met turinabol 40 mg + 2 x 750 mg Test Eth en ik merk echt wel het verschil, Ik weet nu niet of het aan die 2 x 750 mg test eth ligt, maar dat denk ik niet, volgens mij is het gewoon Turinabol van GS die bij mij heel goed aanslaat.
Turinabol staat er ook om bekend dat het bij sommige mensen niet aanslaat, dus hoef het echt niet aan GS te liggen.

@TS

4 kilo in goed 4 weken is zo slecht toch nog niet ?? zeker omdat je er nog 4 te gaan hebt..

Alle spullen hebben ff tijd nodig voordat je het goed merkt..geef het nog ff.

A.S. zijn slechts een hulpmiddel en geen wondermiddel. Als je voeding/training/rust in orde is dan kan je leuke resultaten boeken, maar ineens een hulk worden in een paar weekjes...

philippe_no zei:
Ben nu bezig met een klein kuurtje:
week 1-8: 400mg primo elke zondag en woensdag
week 3-6: 40mg anavar

Bedenkingen bij dit kuurtje en de kwaliteit van de producten:
Het prikken zelf gaat pijnloos maar vijf uur later is de pijn niet te houden, ongelooflijk stijf gevoel, autorijden is bijna onmogelijk omdat mijn kont enorm zeer doet.
Ben ongeveer 8 dagen geleden de anavar gestart en moet zeggen dat ik hier geen ruk van merk, totaal geen krachttoename, niks...

Ben nu dus in begin week 4 en heb ongeveer 4kg gewonnen dat is dus niet echt slecht maar dit is wel mijn eerste kuurtje dus ook niet bijzonder.
Nu vraag ik mij af of er nog mensen zijn die zoveel last hebben van de injects van gs en toch hun bedenkingen hebben bij de kwaliteit van de orals?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Ps wil gs niet slecht praten maar heb gewoon bedenkingen

Geen prob, product is gewoon niet voldoende opgelost. Slechte keuze van olie, niet genoeg druk, een van die dingen. Je kunt het nog steeds gebruiken maar je moet de prik dan veel hoger steken, dan straalt de pijn niet zo uit, waardoor het je niet hindert in je dagelijkse bewegingen. Heb het een keer voor gehad toen ik wat testosteron enanthaat bereidde aan 300 mg/ml. Sindsdien let ik wel meer op welke olie ik gebruik en zo.

thanks voor reacties!

@ big cat: als ik hoger prik heb ik echt veel last in de streek van mijn staartbeentje. Bestaat er hier geen zalf tegen ofzo? Moet ik dan nog hoger injecteren echt bijna ter hoogte van mijn staartbeentje?

@ de rest: verwacht niet de hulk te worden, maar verwacht wel toch iets te merken van het spul hé buiten in gewicht dan, maakt de training ook wat leuker...

weet wel dat de test enathate van gs erg pijnlijk bij me is, ben over gegaan op sust en daar heb k totaal geen stijfheid of pijn van

dat is vreemd, meestal is sustanon juist pijnlijker dan enanthate :D (humangrade toch)

Sinds wanneer doet sustanon pijn na injectie?? Heb ik nog nooit van gehoord.

ik voel er in iedergeval nix van vergeleken met de test van gs, daarmee kon ik 2 dagen niet zitten en moeilijk lopen maar met sust totaal nergens last van:)

Een goed en professioneel gemaakt product mag normaal geen pijn doen. Daarvoor testen ze die dingen ook. Als je dat tegenkomt met een legitiem pharmaceutisch product dan is er iets mis. Maar met UG producten kan dat gebeuren, zeker met hoge dosis test enth, tren enth en primo. Die pijn is zoals beschreven, een doffe pijn, zoals een blauwe plek, of stijfheid.

Die vlieger gaat alleen maar op met bep hoeveelheden.

Als ik 4ml sustanon of enanthate HG erin ros kan ik 100% zeker weten 2 dagen met mn been trekken.
Geldt ook voor UG labs dus dat maakt in principe weinig uit.

Alleen van UG labs hebben sommige mensen het al bij 2 of 3 ml en dat zal dan net het verschil zijn met HG.

En dit gaat overigens alleen op voor test-soorten want van alle andere middelen heb ik geen last en kan ik zo lachend 5ml zetten als ik wil...

Terug
Naar boven