XXL Nutrition

Kwaliteits kuur ipv kilos pakken

Hoe lager je vetpercentage hoe beter je op AAS reageert, en hoe minder je vocht vast zult houden.
-

• Like
Waarderingen: Boca
Lekker

Goedenavond,

Ik wil mijn eerste kuur gaan pakken maar lees vaak dat men 10 kilo pakt in een kuur van 10 weken als eerste test of test deca kuur.

Zelf hoeft dit van mij niet. Dit is toch veel vocht en van mij hoeft niet iedereen te zien dat ik kuur.

Ik wil kwaliteits spieren overhouden. Harde droge massa. Aan welke producten moet ik dan denken? Primo mast en test kunnen ieder geval volgens mij.
Meer opties.
Test only als eerste kuur zie ik niet zitten omdat dit toch niet aan mijn doelen voldoet.

Gr,

Waar zitten je niet kwalitatieve spieren?

Je hebt natuurlijk geen niet kwalitatieve spieren, dat slaat echt nergens op. Je wil kuren maar als natty op de radar blijven. Oftw je wil iets wat niet al te sterk aromatiseert (en je wil op een laag vetpercentage zitten aangezien vetcellen hier per definitie een negatieve invloed op hebben). Middelen waar je het meeste op pakt aromatiseren echter per definitie. Zal dus shit als tren moeten pakken indd- simpelweg googlen om de andere opties te ontdekken.

Ik zou deze jongen dus geen 19NOR- steroïde aanraden omdat het zn eerste kuur is.
Als je dus niet wilt laten zien dat je kuurt en dus ook geen vocht wil pakken omdat je dan ook wel redelijk wat kilo's verliest dan zou ik primo pakken of mast.
Desnoods Provi(Geen anabole voordelen) en high Test only.
Tren vind ik persoonlijk een redelijk extreme AAS die ook de nodige sides met zich meebrengt.

Zelf wil ik ook eigenljik geen vocht tijdens mijn kuren omdat ik het zeer demotiverend ervaar in de PCT om dan die kilo's (Vocht) er vanaf te zien vliegen en je niet meer die grootte behoud als je in de kuur had.
Voor mij persoonlijk word het dan een klein discipline issue maargoed.

• Like
Met tren onder de radar blijven? ja vast:roflol:

Kunt leuk bijdehand doen maar afgezien van de zichtbare sides ga je van tren geen 20kg opblazen. Knap dat je een verkeerde woordkeuze hebt gevonden bravo, weet iedereen meteen hoe je aan die idiote hoeveelheid posts komt. TS schiet echter weinig op met je zgn slimme reactie.

Kunt leuk bijdehand doen maar afgezien van de zichtbare sides ga je van tren geen 20kg opblazen. Knap dat je een verkeerde woordkeuze hebt gevonden bravo, weet iedereen meteen hoe je aan die idiote hoeveelheid posts komt. TS schiet echter weinig op met je zgn slimme reactie.

Lengte:
1m80
Massa:
82kg
Vetpercentage:
11%

oki bro!

lekkerr boeien man... het is toch winter..... veel vocht?
Als je veel vocht pakt dosseer je gewoon te hoog

• Like
Dit is toch echt wel een nuttige reactie waar TS wat mee kan... Met tren pak je geen kilo's vocht nee, maar je schouders en traps springen eruit op een manier die typisch is voor mensen die kuren, je aders knallen eruit, je look is keihard, je gedrag is waarschijnlijk veel meer alpha. Met tren blijf je dus echt niet onder de radar! Vooral niet bij mensen die er bekend mee zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Doet een lage doses tren wat? 200 mg ew?

Hoe lager je vetpercentage hoe beter je op AAS reageert, en hoe minder je vocht vast zult houden.
-

Ik zit nu in week 5 dianabol only en mijn lichaam is echt vet aan het dumpen als een gestoorde.
Ook sinds einde week 4 ineens een vocht dump... opeens geen bloat meer (merk je vooral na het avondeten).

Spieren super hard opeens........ duurt lang voordat die shit goed inkickt.

Hoe lager vet percentage hoe beter je op AAS reageert? Aas trapt je vet juist omlaag... maar je moet wel hardcore trainen

lekkerr boeien man... het is toch winter..... veel vocht?
Als je veel vocht pakt dosseer je gewoon te hoog
Ik zit nu in week 5 dianabol only en mijn lichaam is echt vet aan het dumpen als een gestoorde.
Ook sinds einde week 4 ineens een vocht dump... opeens geen bloat meer (merk je vooral na het avondeten).

Hoe lager vet percentage hoe beter je op AAS reageert? Aas trapt je vet juist omlaag... maar je moet wel hardcore trainen

Damn jij moet wel hele speciale dbol hebben. Na 4 weken kickt die 1 pil dbol er vol in , is je vet en vocht gedurende gisterennacht gedumpt
en zijn je spieren opeens hard geworden.... Zulke dbol heb ik nog nooit gehad... Volgens mij heb je één of andere nieuwe gen doping dbol op de kop weten tikken

Jouw laatste twee zinnen hebben echt totaal niets met elkaar te maken. Ga je nog een keer wat nuttigs posten of niet?

Terug
Naar boven