- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkerr boeien man... het is toch winter..... veel vocht?
Als je veel vocht pakt dosseer je gewoon te hoog
Lengte:
1m80
Massa:
82kg
Vetpercentage:
11%
oki bro!
Dit is toch echt wel een nuttige reactie waar TS wat mee kan... Met tren pak je geen kilo's vocht nee, maar je schouders en traps springen eruit op een manier die typisch is voor mensen die kuren, je aders knallen eruit, je look is keihard, je gedrag is waarschijnlijk veel meer alpha. Met tren blijf je dus echt niet onder de radar! Vooral niet bij mensen die er bekend mee zijn.
Nee geen vals spelen. Als ik kuur dan kuur ik en ga ik bij vragen niet liegen.Vind ik ook. "Hey mannen hoe kan ik dus helemaal valspelen maar op een manier zodat ze het net niet merken zodat ik elke natty kan uitlachen terwijl ik gewoon aan de anaboleuh zit" manier van gay.
Nee geen vals spelen. Als ik kuur dan kuur ik en ga ik bij vragen niet liegen.
Voor mijn doel vallen diana deca veel test denk ik al af. Houden veel vocht vast lees is.
Alsof jij er wel enig verstand van hebt, je bent nota bene zelf zo kansloos om met je 70kg te gaan kuren.Er zijn meerdere factoren waarom iemand veel vocht kan vasthouden. Wat zit jij aan de dbol je kent er duidelijk niks van.

Alsof jij er wel enig verstand van hebt, je bent nota bene zelf zo kansloos om met je 70kg te gaan kuren.
Lekker met de grote jongens meepraten alsof je weet waar je het over hebt maar als ze zouden weten wat jij allemaal voor onzin hebt lopen uitkramen in je log zou denk ik JIJ hier de pispaal zijn.
Succes nog met je kuur trouwens![]()