MuscleMeat

Kwaliteits kuur ipv kilos pakken

Nog één keer zo'n onzinpost en hij gaat op negeer :)

onder de radar blijven = gay = winstrol only nemen

Vind ik ook. "Hey mannen hoe kan ik dus helemaal valspelen maar op een manier zodat ze het net niet merken zodat ik elke natty kan uitlachen terwijl ik gewoon aan de anaboleuh zit" manier van gay.

• Like
Waarderingen: Boca
Lengte:
1m80
Massa:
82kg
Vetpercentage:
11%

oki bro!

Interesseert mij toch geen zak wat je stats zijn, je vliegt uit de bocht en valt vervolgens terug op 'je stats' (die wss net als bij 90% hier aangedikt zijn). Theoretische kennis over AAS zonder zelf licht te geven in het donker is natuurlijk ondenkbaar he. Zwakke case dude..

Dit is toch echt wel een nuttige reactie waar TS wat mee kan... Met tren pak je geen kilo's vocht nee, maar je schouders en traps springen eruit op een manier die typisch is voor mensen die kuren, je aders knallen eruit, je look is keihard, je gedrag is waarschijnlijk veel meer alpha. Met tren blijf je dus echt niet onder de radar! Vooral niet bij mensen die er bekend mee zijn.

Denk dat voor een scherp oog onder de radar blijven sowieso moeilijk is, kijk maar eens rond in je eigen sportschool. Dat je schouders en traps eruit springen is inherent aan de concentratie androgene receptoren in die regio's dus daar zal je met basically elke vorm van AAS na verloop van tijd optisch verschil in gaan zien. Ik bedoelde tren ook meer als een voorbeeld van niet aromatiserende steroiden. Het richt inderdaad wat meer aan dan wat var tabs. Zou -als ik zelf in TS's situatie zat- voor iets van een primo depot kiezen.

• Topic Starter Topic Starter
Vind ik ook. "Hey mannen hoe kan ik dus helemaal valspelen maar op een manier zodat ze het net niet merken zodat ik elke natty kan uitlachen terwijl ik gewoon aan de anaboleuh zit" manier van gay.
Nee geen vals spelen. Als ik kuur dan kuur ik en ga ik bij vragen niet liegen.
Voor mijn doel vallen diana deca veel test denk ik al af. Houden veel vocht vast lees is.

Nee geen vals spelen. Als ik kuur dan kuur ik en ga ik bij vragen niet liegen.
Voor mijn doel vallen diana deca veel test denk ik al af. Houden veel vocht vast lees is.

Veel vocht vasthouden ligt voor minstens 75% aan je voeding.

"onder de radar" blijven is gewoon lekker naturel blijven trainen, al het andere zal men opvallen (je gaat immers aanzienlijk sneller progressie boeken dan natuurlijk mogelijk), dit zeker bij de mensen die ervaring hebben met kuren.

• Like
Waarderingen: Boca
Er zijn meerdere factoren waarom iemand veel vocht kan vasthouden. Wat zit jij aan de dbol je kent er duidelijk niks van.
Alsof jij er wel enig verstand van hebt, je bent nota bene zelf zo kansloos om met je 70kg te gaan kuren.
Lekker met de grote jongens meepraten alsof je weet waar je het over hebt maar als ze zouden weten wat jij allemaal voor onzin hebt lopen uitkramen in je log zou denk ik JIJ hier de pispaal zijn.
Succes nog met je kuur trouwens :fluit:

Alsof jij er wel enig verstand van hebt, je bent nota bene zelf zo kansloos om met je 70kg te gaan kuren.
Lekker met de grote jongens meepraten alsof je weet waar je het over hebt maar als ze zouden weten wat jij allemaal voor onzin hebt lopen uitkramen in je log zou denk ik JIJ hier de pispaal zijn.
Succes nog met je kuur trouwens :fluit:

Dus mijn gewicht bepaalt mijn kennis?
Kansloos :o

Laatst bewerkt:
goed topic

Terug
Naar boven