XXL Nutrition

Kwark en Whey

Dat is gewoon dom net als dit topic

Hallo,

Voor het slapen wordt vaak kwark gegeten om een of andere reden dat iets te maken heeft met caseine en langzame eiwitten,
na het training neemt men vaak ook een whey shake.

Ik ben rond half 10 klaar met sporten (en klaar om een shake te nemen) en rond kwart over 10 ga ik meestal slapen. Mijn vraag luidt ; Kan ik dan in plaats van de whey en kwark apart te nemen, rond kwart voor 10 kwark met whey nemen?

Of is dat gewoon dom?

Bij voorbaat dank,

kanchu

Je vertelt niet of je ook voor je workout al wat neemt, wat het effect versterkt. Dan zou je je whey voor je workout kunnen nemen en je kwark erna.

Hallo,

Voor het slapen wordt vaak kwark gegeten om een of andere reden dat iets te maken heeft met caseine en langzame eiwitten,
na het training neemt men vaak ook een whey shake.

Ik ben rond half 10 klaar met sporten (en klaar om een shake te nemen) en rond kwart over 10 ga ik meestal slapen. Mijn vraag luidt ; Kan ik dan in plaats van de whey en kwark apart te nemen, rond kwart voor 10 kwark met whey nemen?

Of is dat gewoon dom?

Bij voorbaat dank,

kanchu

Ik vind het trouwens knap dat je drie kwartier na het sporten kunt slapen, als je het goed kun je pas later in de avond slapen en kun je ook nog kleine maaltijden plannen (de eerste met wat meer koolhydraten en de tweede met minder koolhydraten, bijv kwark)

succes

Dat is gewoon dom net als dit topic

Goede inbreng :headbang:

Ik zou voor je workout en na je workout een wheyshake nemen. Er even van uitgaande dat je in de cut zit zou ik vlak voor het slapen gaan nog de kwark nemen. Moet je even kijken hoe dat in het totaalplaatje aan eiwitten past natuurlijk. De caseïne in de kwark kan dan mooi worden verwerkt terwijl je slaap terwijl de whey een relatief snelle werking heeft.

ps. waarschijnlijk slaap je nu al, maar toch...

Ik vind het trouwens knap dat je drie kwartier na het sporten kunt slapen, als je het goed kun je pas later in de avond slapen en .......
succes

Tja, kun je van 2 kanten bekijken. 1: Je bent nog zo opgefokt vol adrenaline van de training of 2: Je hebt zo hard getraint dat je nadien bekaf bent en zo in slaap valt.

• Topic Starter Topic Starter
Delete

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven