- Waardering
- 27.745
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik haal wel eens Pizza BBQ Chicken & Bacon, zonder bacon en extra kip.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haal wel eens Pizza BBQ Chicken & Bacon, zonder bacon en extra kip.
Nooit beweerd dat dit een proteine pannenkoek is.Ik snap niet waarom er een banaan en havermout bij gedaan word als het een proteine pannenkoek is

Geloof me. Zonder dat fruit is het ook aardige droge meuk hoorHavermout ipv bloem/meel en een banaan voor de smaak en zodat het niet zo droog wordt

Dat zeg ik ook hahaGeloof me. Zonder dat fruit is het ook aardige droge meuk hoor![]()
Waarschijnlijk dit weekend. Moet nog wel wat handiger worden met het deeg. De juiste verhoudingen vinden. Het plakte nogal
Yes! Eer de PIZZA!!!Ik heb er net 1 gemaakt kon geen foto maken want mijn telefoon was leeg. Maar was prima te eren ga er binnenkort nog 1 maken
ik eet doordeweeks al zovaak/veel kip dat ik me heb voorgenomen als ik pizza bestel oid ik geen kip optie neem.Ik haal wel eens Pizza BBQ Chicken & Bacon, zonder bacon en extra kip.
Nice!! Waar zijn de uien, champignons en olijven? 😆
Die vind ik niet lekker. Ik hou van vlees. Was beter dan gisteren. Veel minder plakkerig. Vond de bodem nog wel iets te dik.Nice!! Waar zijn de uien, champignons en olijven? 😆
Beetje goede verhouding kunnen vinden?
Niet ipv vlees. Erbij hé 😉Die vind ik niet lekker. Ik hou van vlees. Was beter dan gisteren. Veel minder plakkerig. Vond de bodem nog wel iets te dik.
soms kun je gewoon overdrijven periodIk hou erg van pizza. Maar ik ben nog bezig met de laatste paar kilo afvallen
Ik zie op YouTube veel filmpjes waarbij je met alleen zelfrijzende meel en kwark/griekse yogurt een pizza bodem kunt maken.
Heeft iemand ervaring om hierin ook een schepje eiwitpoeder on te doen. Ik heb thuis nog een zak isolaat natuursmaak staan.
Hoe bedoel je?
Heb dit een aantal keer gemaakt nu. Soms wel net iets kleinere porties. Toch nog afgevallenNooit beweerd dat dit een proteine pannenkoek is.
Denk ook niet dat je dit zou moeten eten bij het cutten
Maar goed je wilt daarentegen wel een pizza naar binnenschuiven.
Voedingswaarde van deze pancakes zijn dan ook:
Dus tsja....
- 843 Kcal
- 79,4 gram Koolhydraten
- 53,2 gram eiwtitten
- 25 gram vet
Deze moet ik ook eens proberen. Vanwaar maar 1 ei?
Meer kan uiteraard altijd, maar ik wil niet dat er echt een “ei” smaak aan de pannenkoeken komt. Flav n tasty kun je bijvoorbeeld ook al weglaten of iets van vanille extract gebruiken