MuscleMeat

Kwark in belgië?

ik heb van het huismerk delhaize. met melk, whey en honing is dat goed te drinken, maar bij u ist voor zuiver te eten denk ik? kben hier ook nieuwschierig naar, want ik hou niet van zure smaak in mijn voeding.

Kwark van de spar! Huismerk, redelijk vloeibaar en slechts 44 cent! 8gr eiwit. Im loving it. Enige kwark die ik niet vies vind.

Lidl, 0 % vet.
Franse kwark genaamd.

Ik kocht het altijd in den Aldi...ja kweet het,,,waar zat ik met m'n kop

dno

altijd aldi :)

ik ook aldi, maar die kwark is verre van vloeibaar, duurt altijd een hele poos om hem om te krijgen :P

ik ook aldi, maar die kwark is verre van vloeibaar, duurt altijd een hele poos om hem om te krijgen :P

haha inderdaad, ik weet nog dat ik altijd als een malle een half uur stond te roeren tot het brokvrij was,,,helaas waren er bijna altijd toch nog kleine brokjes

Ik had is een keer kwark van de C1000, leek zowat op karnemelk. (vloeibaar) normaal neem ik magere franse kwark van de AH, of Aldi als ik geen zin heb om te lopen :P

Magere verse kaas van BIO merk colruyt of delhaize
+/- 10 prcnt eiwit
smaakt nog wel

danone (maar weer niet de beste qua inhoud zeker)

Ik neem die van het huismerk van de Okay.
Die poten van Aldi vind ik echt niet smakelijk.

Wanneer je de kwark van de Aldi 1/2-1 u voor het opeten uit de ijskast haalt, is hij iets "soepeler". Dan roert ie makkelijker en gaat uiteraard makkelijker binnen.

Huismerk van de Spar ga ik ook eens proberen!

ga gewoon platte kaas halen, anders is het niette vreten.

den aldi heeft er wel goeie vindik ze :) als ge stevig doorroert wordt het een homogene smeuige massa zonder brokken ( wel verschieten als ge er toch een tegenkomt ^^. op smaak brengen me honing, kaneel etc als je hem ni lust ;)

Hebben ze kwark in BE?

Al die kwark topics is echt om gek te worden hiero.

Word hier magere verse kaas genoemd in België en moet een eiwit waarde hebben boven de 8 gram per 100 gram. Voor de beste kwark in terms of taste moet je in de Delhaize zijn. Voor de goedkoopste kwark met de meeste eiwitten (11,1 gram om precies te zijn) moet je in de aldi zijn. Je kan die van aldi via allerlei methoden op smaak brengen zodat het nog meevalt deom hem binnen te krijgen. Ik mix er altijd een halve scoop whey perfection strawberry mee met wat water. Even mixen met een lepel en je hebt zo aardbei yoghurt ;) Die van delhaize hap je zo binnen zonder te fine tunen maar is ook veel duurder (geloof 1 euro voor 500 gram).

Laatst bewerkt:
Al vele keren gezegd; kwark van de Aldi, hoog in eiwitten en erg lekker (al is dat persoonlijk).

Terug
Naar boven