Fitness Seller

kwark in blender

dino20

Dutch Bodybuilder
Waardering
138
Lengte
1m87
Massa
82kg
Ben ik de enige hier die magere kwark naturel fakking vies vind? ??? Elke hap die ik neem wil er graag uit. wat een aansteller ben ik toch :o

Maar kan je dan niet bijvoorbeeld aardbeien en kwarm in de blender gooien, smaakt het dan niet veel beter?

Vond het in het begin ook echt slecht.
Deed er altijd vloeibare honing bij. Erna lange tijd gewoon puur gegeten, het went na een tijd. ;)
Nu enkel nog casseine shake.

Schep whey/casseine met smaakje er doorheen gooien en het smaakt heerlijk. Zowel in de blender als op de normale manier.

Wow eindelijk iemand die hierover een topic aanmaakt! :eek: :rolleyes: :rolleyes:
(Probeer de search eerst volgende keer :p )

Probeer een keertje je kwark met het volgende (HEERLIJK!!!) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Wow eindelijk iemand die hierover een topic aanmaakt! :eek: :rolleyes: :rolleyes:
(Probeer de search eerst volgende keer :p )

Probeer een keertje je kwark met het volgende (HEERLIJK!!!) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha zal ik doen

Kan je dat gewoon bij de AH kopen? nog nooit van dat merk gehoord namelijk

ik doe er altijd bevroren fruit door heen van de AH, maakt t ook erg lekker ;) maar vind t zonder iets erdoor ook goed te eten

ik doe er altijd bevroren fruit door heen van de AH, maakt t ook erg lekker ;) maar vind t zonder iets erdoor ook goed te eten

+1, wissel ik het vaak ook mee af. Kunt ze bij de AH vers ingevroren in doosjes kopen en smaakt prima!;)

Waarom doen jullie zo moeilijk?

Ik koop altijd mijn kwark bij de Aldi, die is wat steviger van structuur maar als je daar een beetje water bij doet en een klein beetje Stevia, man dan eet je precies Danone!!!:D

Try it and let me know what you think;)

Waarom doen jullie zo moeilijk?

Ik koop altijd mijn kwark bij de Aldi, die is wat steviger van structuur maar als je daar een beetje water bij doet en een klein beetje Stevia, man dan eet je precies Danone!!!:D

Try it and let me know what you think;)

01-how-about-no-bear.jpg

gewoon eten doorzetten denk aan je progressie

aanstellers......

niks gewent...

****ing nasty inderdaad de magere kwark.. Maar dat vond ik eerst ook van volle kwark, dat vind ik nu overheerlijk.
Dus ik hoop dat het een kwestie van gewenning is want ik stap nu over op magere. Eerst maar met whey en carvan cevitan en langzamerhand naar naturel toewerken.

Heb nu 5 bakjes magere kwark van allemaal verschillende winkels in de koelkast staan en nu eens kijken welke het lekkerste is.

gewoon siroop erin .. fruit erin.... handje walnoten erin.. whey erin.. etc etc wat een ouwe wijfen hier zeg

ik lus dit niet... ik lus dat niet ..

Haha tja de jeugd van tegenwoordig.
Anyway ik heb mijn favoriet gevonden. Van de Coop merk "melkan" magere milde kwark. 9,5g eiwit per 100 gram en werkelijkwaar een heerlijke smaak (met een beetje siroop):D

Terug
Naar boven