XXL Nutrition

kwark met ...

dario69

Cool Novice
Waardering
3
hey,
Ik heb het namelijk niet zo voor kwark te eten tenzij het met suiker is.
Zou dit zoveel kwaad kunnen of beter met suiker dan helemaal geen kwark?

Suikervrije ranja halen dat er een beetje doorheen gooien dat smaakt wel lekker

ik gooi er altijd van die carvan cevitan ranja in:D

Natrena vloeibare zoetstof. IK ben namelijk niet zo van de carbs vlak voor het slapen (en eet als voorlaatste maaltijd kwark, en als laatste NightProtein).

Ranja + noten of mix het met vanille/choco joggert...
Kwark is echt een must...

ik vind kwark naturel lekker . maar met ananas erin is helemaal lekker

In de bulk kunnen er ook best een paar aardbeien doorheen hoor, die smaken behoorlijk zoet maar bevatten in vergelijking met ander fruit weinig carbs. Zelf heb ik nog wel eens magere kwark van Optimel, die bevat ook geen suikers (wel zoetstoffen natuurlijk) maar is lekker en caloriearm ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voedingswaarde per 100 gram:

Kilocalorieën: 40
Eiwitten: 7.5 gram
Koolhydraten: 4.6 gram
Vetten: 0,1 gram
Suikers waarvan 3.0 suikers, of terwijl lactose. Lactose is een disacharide en word dus minder snel in je lichaam afgebroken en opgenomen. En daarbij komt nog dat in de meeste naturel magere kwark varianten meer lactose per 100 gram bevatten. De overige 1,6 gram kh's komen uit vezels dus daar hoef je je helemaal geen zorgen om te maken.

Een flinke schep van dit spul door je magere kwark roeren is dus een goede optie om het smaakvoller te maken.

ps. ik eet het meestal naturel, vind ik al geil genoeg.

Grtz ;)

Gewoon opeten :mad: no pain bla etc.......:D

Vruchtenhagel ftw :D

Gewoon hardcore zijn en het naturel opeten!

Gewoon hardcore zijn en het naturel opeten!

^^ inderdaad voor de smaak hoef je het toch niet te doen.

deze haal je bij de albert heijn toch wel de beste dacht ik zo.

Almhof magere Franse kwark

Een naturel kwark met magere melk gefermenteerd met L. acidophilus, Bifidobacterium, S. thermophilus en L. casei.
Energie 219 kJ Energie 52 kcal Eiwitten 9.1 gram Koolhydraten 3.4 gram Vetten 0.0 gram Natrium niet vermeld Calcium niet vermeld

Ja of gewoon de smaak wat beter maken zodat het ook wat lekkerder is.
Ik gooi er zoals al iemand zei een beetje aarbeiensiroop doorheen. Echt lekker.

Het is niet hardcore om iets te eten wat je niet lekker vind... dat is gewoon dom :)

Ja of gewoon de smaak wat beter maken zodat het ook wat lekkerder is.
Ik gooi er zoals al iemand zei een beetje aarbeiensiroop doorheen. Echt lekker.

Het is niet hardcore om iets te eten wat je niet lekker vind... dat is gewoon dom :)

:windup:

Ik vind het prima te eten naturel:D

Soms moet je eerst aan de smaak wennen van iets. wedden dat je na een maand naturel kwark eten je het ing niet meer vies vind.

Ik vind het prima te eten naturel:D

Soms moet je eerst aan de smaak wennen van iets. wedden dat je na een maand naturel kwark eten je het ing niet meer vies vind.

Ligt wel aan het merk hoor, die ronde bakjes van de Aldi vind ik echt goed te eten maar die vierkante van de plus ga ik zo van nekken.

Kap er gewoon een aantal gram suiker in. Gaat echt niet zoveel maken.. enkel als je in de voorbereiding zit naar een competitie toe fzo ..

Met water in me shake. Gewoon doorslikken die hap. Smaak doet er niet toe maar met water werk je het sneller naar binnen. En soms na een zware training voor de slaap --> kwark met water en tonijn in een shake.Daarna neus dicht en naar binnen werken .

• Topic Starter Topic Starter
heb het vandaag met appel en banaan gemixt echt wel lekker zo, ik ga dit vanaf nu met wat fruit mixen.
Thx voor de respons allemaal.

Terug
Naar boven