XXL Nutrition

kwark op kamp

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
203
Lengte
1m50
Massa
160kg
Hey ik ga morgen op kamp en ik weet niet wat ik daar voor eten krijg.
is he slim om gwn veel kwark mee te nemen? zo ja, hoeveel per dag?
en nog een vraag hoelang duurt het ong voor de eiwitten opgenomen zijn?

thx

In mijn tijd namen we bier mee op kamp... Jeugd van tegenwoordig is gezond man.. :o

Je krijgt toch gewoon te eten daar? Je gaat echt niet leeglopen als je een weekje je eiwitprutje niet krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
btw meestal hoor ik van mensen dat de jeugd van tegenwoordig juist aan het verslechteren is

je krijgt daar echt wel genoeg eten voor iemand van 66 kg

maar een bak is 500 gram. maar wat ik hieruit begrijp is dat ik helemaal geen kwark hoef te eten omdat ik zo licht ben?

Dude, als ik na 2 weken iedere dag 20-30 bier en super slecht (en weinig!) eten binnen 'n maand weer op m'n oude niveau zat, hoef jij je echt geen zorgen te maken over je kamp :roflol:

:eek: waarom ging je dan niet spacen op kamp? en als wij gesnapt worden krijgen we billenkoek met een 200 kilo barbell.

Heel simpel, alle lege blikjes in een grote intertoys tas gooien en dan 's nachts die op het dak van een ander gooien.

Zou totaal niets meenemen, en gewoon plezier hebben met je vrienden. Over spiermassa verliezen zou ik me totaal geen zorgen maken.

Durf te leven kerel!

Kan je beter heel de dag door melk drinken !

Nope hoeft niet mee... Just have fun... :)
hmmm oke thx. ik ga wel met een permanent marker lullen op de faces van klasgenoten tekenen :D

(door shit naar binnen te werken wat ik niet lekker vind voelde ik me juist zo hardcore en deed even mn ecto lichaam vergeten :( leek me wel chill om zo'n gevoel op kamp te hebben)

Toen ik de titel las kwam bij mij eerder de vraag op: heb je daar een koelkast ofzo? anders wordt al jou kwark zuur en dat is ook niet echt de bedoeling.. toen ik op kamp ging hadden er namelijk geen. je kan ook gewoon even genieten nu, en dan daarna extra hard weer aan de slag met goede motivatie!

Kan je beter heel de dag door melk drinken !
waarom als ik vragen mag?

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Toen ik de titel las kwam bij mij eerder de vraag op: heb je daar een koelkast ofzo? anders wordt al jou kwark zuur en dat is ook niet echt de bedoeling.. toen ik op kamp ging hadden er namelijk geen. je kan ook gewoon even genieten nu, en dan daarna extra hard weer aan de slag met goede motivatie!
ja we hebben daar een koelkast.
en ik heb niet echt motivatie nodig want ik vind trainen gwn leuk

Terug
Naar boven