XXL Nutrition

kwark op kamp

waarom als ik vragen mag?

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

ja we hebben daar een koelkast.
en ik heb niet echt motivatie nodig want ik vind trainen gwn leuk

Misschien is de juiste instelling beter gekozen, maar je snapt wat ik bedoel.

Wij gingen op kamp naar Landal Green Parks in Overloon allemaal gave excursies naar bijvoorbeeld Zenith:d dus wij zaten daar lekker lux in een bungalow huis:d
Ik ben daar vanaf boven naar beneden gevallen en toen lag ik de rest van de 3 dagen die we daar waren in bed. Was op de dag dat Ajax tegen Anderlecht speelde:( was droevig:P
Wij kregen daar wel goed te eten bijv: Lasagne.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien is de juiste instelling beter gekozen, maar je snapt wat ik bedoel.
ik snap je al :D kwark laat ik dus thuis maar als ik dus daar gwn heel veel eet (van wat ze ook hebben) en ik squat daar een beetje gain ik dan wel massa?

Dam gast een week niet trainen of degelijk eten zal heus niet zo veel verschil maken. Ga er gewoon heen en amuseer u me wa maten. En zodra je thuis bent vlieg je er nog een dubbel zo hard in.

Toen ik 14 was ja. :rolleyes:

Niet zo stressen mannetje, dat is slechter voor je spiereng dan een paar dagen je schema niet volgen. :o
ik kan me niet aan een schema houden en freestyle meer. maar dr zijn wel dingen die ik gwn standaart per dag binnenneem. maar ik neem gwn niks mee. en ga lekker lol maken (is dat anabool?:P)

Haha kwark op kamp het kan niet gekker worden.

maarjah als jij je er goed bij voelt doe dat dan ipv een paar kratten bier.

Ik denk zelfs dat die week rust je lichaam goed doet en dat je er sterker uit komt.
Ik heb meestal als ik eens in de 2 maanden een weekje rust neem dat ik meer gewicht kan tillen dan voorheen:)

Laatst bewerkt:
Ik denk zelfs dat die week rust je lichaam goed doet en dat je er sterker uit komt.
Ik heb meestal als ik eens in de 2 maanden een weekje rust neem dat ik meer gewicht kan tillen dan voorheen:)
hahaah ja ik zou ook mijn rust pakken hoor mits ik zo hard kon trainen. kmoet nog sparen voor serieuze gewichten. en daarom probeer ik gwn veel te eten zodat ik de minime trainingen wel compleet benut.

Goed topic dit.

Chill daar gewoon man, en tis niet alsof je veel massa hebt om te verliezen.

no offence:)

ik snap je al :D kwark laat ik dus thuis maar als ik dus daar gwn heel veel eet (van wat ze ook hebben) en ik squat daar een beetje gain ik dan wel massa?

Hoe ga je squatten op kamp? Neem je een barbell van 100kg mee in je trekrugzak ofzo? :)

zoiets heb ik nu ook,
de examens komen der aan en ik vraag me af of ik wel of niet ga trainen :P

Hoe ga je squatten op kamp? Neem je een barbell van 100kg mee in je trekrugzak ofzo? :)
weet ik veel ik vraag wel of een dikz*k uit mn klas op mn rug gaat zitten. zo moet ik het helaas nu ook doen met mn broertje aangezien ik bijna geen gewichten heb :(

weet ik veel ik vraag wel of een dikz*k uit mn klas op mn rug gaat zitten. zo moet ik het helaas nu ook doen met mn broertje aangezien ik bijna geen gewichten heb :(

Haha, wat inventief! Dan moet je wel zien dat je broertje steeds bijkomt om lekker vooruitgang te boeken :D

hahaah ja ik zou ook mijn rust pakken hoor mits ik zo hard kon trainen. kmoet nog sparen voor serieuze gewichten. en daarom probeer ik gwn veel te eten zodat ik de minime trainingen wel compleet benut.

Vraag aan je ouders of ze wat willen bijleggen. Anders zoek je ergens een sportschool in de buurt en haal je daar een abbo!

Vraag aan je ouders of ze wat willen bijleggen. Anders zoek je ergens een sportschool in de buurt en haal je daar een abbo!
ik w8 tot ik 16 ben en dan ga ik knallen in de sportschool (ik kan er nu geen vinden voor normale prijs die onder 16 toelaat :()

Exact.

En een weekje kun je best als normale kiddo leven. Zoals al gezegd is, is rust voor je lichaam niet verkeerd en scheelt je een hoop rare gezichten en gedoe en gesjouw.

Gewoon voldoende eten op kamp en je komt vast gemotiveerder terug om weer te trainen!

komt voor de bakker :D

Terug
Naar boven