XXL Nutrition

kwark op kamp

wij moesten op kamp en gingen met de trein, op gejut door mensen met een andere taal moesten we in een veewagon stappen. Een deel van de groep moest bij aankomst douchen en ik zat bij een groep die moest werken. Kwa eten viel het nog mee, soms bleef er wat over van iemand die nooit meer terug kwam.

wij moesten op kamp en gingen met de trein, op gejut door mensen met een andere taal moesten we in een veewagon stappen. Een deel van de groep moest bij aankomst douchen en ik zat bij een groep die moest werken. Kwa eten viel het nog mee, soms bleef er wat over van iemand die nooit meer terug kwam.

not funny ???

en hoe ga je die kwark koel bewaren?
beter whey meenemen

edit: laatmaar, goed te zien dat je gewoon genoten hebt lol

Laatst bewerkt:
XD

btw dr mag een slotje op, kheb een superkamp gehad en gwn normaal gegeten

Mooi jong! Maar ik snap niet dat je je nu al zo ziek druk maakt op een kamp, je bent pas 14 zie ik:p. Ik zou echt serieus worden vanaf een jaaro f 17 - 18 misschien, je zit midden in je groei knul

Mooi jong! Maar ik snap niet dat je je nu al zo ziek druk maakt op een kamp, je bent pas 14 zie ik:p. Ik zou echt serieus worden vanaf een jaaro f 17 - 18 misschien, je zit midden in je groei knul

Ik WOU dat ik op m'n 14e was begonnen, dan was ik nu een beest, een echte p*ssy-magnet.

Haha, ach je moet vind ik in je pubertijd toch beetje normaal leven niet hardcore shit, maar dat is mijn opvatting :D Je wordt daar wel gevormd hé!

Nou dan, gevormd worden als BEEST, een echte tiran die keihard traint, eet en p*ssy's hosselt.

lol op kamp was er zo'n jonge die droger is dan ik. en de meisjes zeggen dat die jonge die droger is gespierder is :(

Droger in de zin van een zak botten met een lapje vel? :DEn jij hebt je foto's te zien ook geen hoog vp%. Ik zou lekker wat massa aanzetten en dan lekker droog staan, succes! Aparte kop heb je trouwens ;)

Ja, maar hij wil toch "droog" staan met massa, als strongman zal het best zijn zoals bij jou het geval is ;)

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven