Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik de titel las kwam bij mij eerder de vraag op: heb je daar een koelkast ofzo? anders wordt al jou kwark zuur en dat is ook niet echt de bedoeling.. toen ik op kamp ging hadden er namelijk geen. je kan ook gewoon even genieten nu, en dan daarna extra hard weer aan de slag met goede motivatie!

HardcoreIn mijn tijd namen we bier mee op kamp... Jeugd van tegenwoordig is gezond man..![]()
doet gewoon het volgende, doe ik meestal ook als ik paar dagen van huis ben.
neem een pedaal emmer zak, 5 a 10 bakjes kwark en een paar rietjes.
stop al die kwark in de pedaalemmerzak, maak een klein gaatje in de zak en stop daar de rietjes in zodanig dat het een soort buis wordt. daarna doen de zak gewoon in je tas en wanneer je trek hebt in kwark gebruik je gewoon je rietje. ben je klaar? zet dan een knoop in de rietje zodat je tas geen puinhoop wordt.
hoop dat je er wat aan hebt.

doet gewoon het volgende, doe ik meestal ook als ik paar dagen van huis ben.
neem een pedaal emmer zak, 5 a 10 bakjes kwark en een paar rietjes.
stop al die kwark in de pedaalemmerzak, maak een klein gaatje in de zak en stop daar de rietjes in zodanig dat het een soort buis wordt. daarna doen de zak gewoon in je tas en wanneer je trek hebt in kwark gebruik je gewoon je rietje. ben je klaar? zet dan een knoop in de rietje zodat je tas geen puinhoop wordt.
hoop dat je er wat aan hebt.

Doe maar gewoon niet zo hardcore en ga gewoon genieten van je kamp.