AndroidHealthClinic

kwark op kamp

Doe maar gewoon niet zo hardcore en ga gewoon genieten van je kamp.

Toen ik de titel las kwam bij mij eerder de vraag op: heb je daar een koelkast ofzo? anders wordt al jou kwark zuur en dat is ook niet echt de bedoeling.. toen ik op kamp ging hadden er namelijk geen. je kan ook gewoon even genieten nu, en dan daarna extra hard weer aan de slag met goede motivatie!

Hehe daar heb ik ervaring mee :D
Dan kun je het na 2 dagen beter drinken :D

• Topic Starter Topic Starter
is cool mensen ik ga gwn het leukste uit mn kamp halen :D

doet gewoon het volgende, doe ik meestal ook als ik paar dagen van huis ben.
neem een pedaal emmer zak, 5 a 10 bakjes kwark en een paar rietjes.
stop al die kwark in de pedaalemmerzak, maak een klein gaatje in de zak en stop daar de rietjes in zodanig dat het een soort buis wordt. daarna doen de zak gewoon in je tas en wanneer je trek hebt in kwark gebruik je gewoon je rietje. ben je klaar? zet dan een knoop in de rietje zodat je tas geen puinhoop wordt.

hoop dat je er wat aan hebt.

stop al die kwark in de pedaalemmerzak, maak een klein gaatje in de zak en stop daar de rietjes in zodanig dat het een soort buis wordt. daarna doen de zak gewoon in je tas en wanneer je trek hebt in kwark gebruik je gewoon je rietje. ben je klaar? zet dan een knoop in de rietje zodat je tas geen puinhoop wordt.

Wtf :roflol:

Haha geweldig dit:roflol:

Denk aan je cortisol Joran.

Have fun btw :)

ik had vorig jaar een dumbbell van 15 kg in mijn koffer gestopt wou daar ook gewoon hardcore kunnen trainen, alleen mijn koffer overleefde de rijs niet , de wieltjes gingen stuk waardoor ik dus de koffer + mijn spullen moest dragen ... van het station naar de bus halte en van de bus halte naar kamp iets van 1 km of meer -_-

Eiwittenrepen zijn natuurlijk de hardcore oplossing he! :P en als je echt gek bent ga je gwn lekker op kamp opdrukken dips doen en een rekstok zoeken om chin/pull ups te doen

Aan je gewicht te zien moet je gewoon zoveel mogelijk vreten wat je tegenkomt!

Vent, ga gewoon naar dat kamp. Ga genieten en rot op met je kwark. Je wordt alleen maar uitgelachen daar. Je zult met jouw statts heus geen kilo's gaan verliezen daar omdat je geen kwark eet.

Goed topic dit...[afbeelding niet meer beschikbaar]

waarschijnlijk heb je gewoon genoeg melk en eten daar hoor:) dus gewoon veel kanen daar

What the ****? 66 kg? eet je maar dood daar op kamp :D

ja en bussen melk ook, want op zo'n kamp krijg je te eten als een ethiopiër

is het een concentratiekamp? dan zou ik wel wat te eten meenemen ja.

Terug
Naar boven