XXL Nutrition

kwark

Richard 25

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
beste leden, waar zou ik mijn kwark s.avonds voor het slapen door kunnen vervangen, is er iets (alleen normale voeding) die ook die trage eiwitten bevatten? alvast bedankt

kwark

kwark topic nummer...?

ot: tonijn :D

Nee, kwark is de enige die eigenlijk bijna alleen maar traag eiwit bevat.
Melk bevat zowel whey als trage eiwitten.

Als het is omdat je een keer kwark niet kunt eten, maak je dan geen zorgen.
JE raakt niet opeens een kilo spier kwijt ofzo. Een halve liter mellk is ook goed ;)

Waarom geen kwark? Is verdomd goedkoop!
(Als je het niet lukt, probeer het met melk te drinken, zo heb ik het leren eten! ;))

schepje whey door je kwark of een scheutje limonade, dan kan elke gek het eten.. doe er bv wat cruesli doorheen oid dan eet je het zo weg ;)

night prot.

micellar caseïne

casseine shake, melk (is van de 5g wel ong 1,5g whey), tonijn, gewoon kwark eten.
als het is dat je het alleen vanavond niet kan eten, gewoon niet eten, neem kopje melk ofzo, boeit niet zoveel

Alle soorten vlees, blik tonijn...

• Topic Starter Topic Starter
oke mensen thnx

kwark met walnoten erdoor heerlijk (L)

Maar ik dacht altijd dat je juist simpele koolhydraten 's avonds moet vermijden ???

night protein, is bijna even duur als elke dag kwark :thumbup:

oja, wat betaal jij dan voor je night protein per dag?
2200 gram is €47 afgerond daar haal je ongeveer 45 shakes uit.
45 bakjes kwark van een euro...is bijna even duur... ja als je hele goedkope kwark neemt ben je wel goedkoper uit. :p
maar NP heeft natuurlijk ook zijn voordelen, je hoeft er geen noten of fruit doorheen te doen om het lekkerder te maken, en het bevat meer aminozuren en bijna geen koolhydraten, lactose en vetten.
(miscchien hebben andere merken nog wel goedkopere miscellar caseïne dan NP?)

2200 gram is €47 afgerond daar haal je ongeveer 45 shakes uit.
45 bakjes kwark van een euro...is bijna even duur... ja als je hele goedkope kwark neemt ben je wel goedkoper uit. :p
maar NP heeft natuurlijk ook zijn voordelen, je hoeft er geen noten of fruit doorheen te doen om het lekkerder te maken, en het bevat meer aminozuren en bijna geen koolhydraten, lactose en vetten.
(miscchien hebben andere merken nog wel goedkopere miscellar caseïne dan NP?)

bakje kwark bij de aldi is 65 cent, plus dat ik em zo lekker vind dat ik er niets doorheen doe. maar dat is natuurlijk persoonlijk;)

Kzou zelf liever kwark husselen met iets wat het dunner maakt. Vind het anders zon droge drap...miss idd ook maar ff kijken voor die NP dingen

Terug
Naar boven