MuscleMeat

kwark

Koos123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Mijn potje kwark bestaat uit 65% kwark en voor de rest yoghurt van ontroomde melk en vruchtbereiding 23% is dit altijd zo of heb ik de verkeerde kwark er zit wel 6.2 e in en 14.9 k 0.2 v per 100 gram. Neem ze van de lidl en ah welke kan ik anders beter nemen????

Je hebt de verkeerde. Zoek voor magere naturel kwark. Als ie flink zuur smaakt heb je de goede.

Gn idee als ze in nederland 'aldi' hebben, maar die platte kaas is goed, meeste aantal eiwitten per 100gr dat ik al gezien heb. In lidl hebben ook platte kaas, roze potten denk ik..

• Topic Starter Topic Starter
Heb idd magere kwark maar valt me op dat dit voor 65% en de rest yoghurt is welke kwark gebruiken jullie dan die geen toevoeging heeft van yoghurt al vraag ik me af of dit ten kosten gaat van de kwaliteit tbv langzame afgifte van de eiwitten...

je moet gewoon naturel kwark nemen zonder vruchten zit meestal zo'n 9-10 gram eiwit in

Ja, ik eet altijd magere verse kaas, zonder toevoeging van yogurt enzo.. smaakt, zoals schaduw zegt, zurig.. In yogurt zitten er minder eiwitten, dus zal er in die pot van u minder eiwitten zitten, denk ik.

Ok ga morgen gelijk ff naar de supermarkt om te vergelijken welke merk nemen jullie dan?

Die van lidl,aldi, delhaize (als jullie dat in nl hebben)...

Dus als ik het goed begrijp zonder yoghurt en toevoeging van vruchten.

jip..meer eiwitten..gewoon natuur, magere kaas, potten v 500mg meestal. Kijk even naar hoeveelheid/100gr eiwitten dat erin zit

ik pak altijd magere franse kwark 45 gram eiwitten per bak (500 gram).

Terug
Naar boven