AndroidHealthClinic

L-carnitine injectie

Bezoekers in dit topic

Didiani

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
306
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Hallo medelifters,


Gisteren in de gym werd mij L-carnatine injecties aanbevolen om vet te verbranden. Insulinespuitje is voldoende werd er verteld in het been, ik vroeg of het subcutane is maar dat was niet het geval.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Op Amerikaanse fora lees ik er al heel veel over het schijnt zeer goed te werken en het kost ook niet veel.

Alvast bedankt

Ingewonnen info:http://fitnessedge.net/lipotropic-injections/amino-acids/carnitine/
 
schijnt mega te werken....
 
Ja gebruik het nu een tijdje en ga echt lekker. Je voelt echt dat je lichaam meer vet aanspreekt om te burnen. Niet te vergelijken met de orale versie. Via de slagader injecteren werkte voor mij het beste.
 
Ja gebruik het nu een tijdje en ga echt lekker. Je voelt echt dat je lichaam meer vet aanspreekt om te burnen. Niet te vergelijken met de orale versie. Via de slagader injecteren werkte voor mij het beste.
ik zet hem in de ader van mijn piemel, hij is nu shredded as fuck!
 
Bij mij werken ze ook super ik zet ze rectaal.

Het is zeg maar als je in het gaatje van je anus injecteert hoef je niet zo heel diep de huid in en omdat er al een gaatje zit doet het minder pijn.

Slagader kan ook prima btw
 
Oke jammer dat er geen normale reacties komen, het goedje schijnt indd goed te werken 10x beter dan oral. Maar goed thanks voor de info guys ;)
 
Gadverdamme via de slagader :roflol: no way dat ik ooit met een naald een ader in ga :o anus is wel te doen opzich daar stop ik wel vaker wat in
 
Je kan ook gewoon normale L-carnitine tabletten inplaats van oraal, anaal inbrengen. Veel goedkoper dan injecteren is voel nog fijn ook.
 
Back
Naar boven