- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Herken het wel wat je hier omschrijft.
Zelf was ik in het begin ook nerveus naar het "aparte krachthonk" te gaan, met al die brede kerels.. Toch zou ik je aanraden het gewoon te doen. Houd je oordopjes van muziek in (heb ze zelf standaard in, of ik nu muziek aan heb staan of niet) en vermijd oogcontact. Hoe vaker je bent geweest, hoe meer jij aan die mannen gaat wennen en zij aan jou. Als ze zien dat je serieus bezig bent en je prima op je training focust en het goed aanpakt, dan zullen ze je op den duur alleen maar respecteren..
Even een soort van koudwatervrees waar je doorheen moet.
Lol... net alsof we iedereen opeten die daar binnenkomt.
Je zult twee types tegenkomen daar:
- de baco boys welke borst biceps buik trainen en heel veel tijd tussen de sets hebben om je proberen te versieren of je aandacht te trekken, als ze niet te druk in de weer zijn met hun gsm
- de echte mannen welke vooral met hun eigen training bezig zullen zijn en af en toe wel eens een blik naar je zullen werpen als ze denken dat je het niet ziet

Ga je daarvan dood? Dacht het niet.
Gewoon doen...

) En zij ging BP met losse stang proberen na wat aanmoediging van 2 jongens. Dat ging moeizaam omdat stabiel houden al moeilijk genoeg was. En die jongens maar lachen.. maar zelf niet durven te gaan liggen. (ook zij waren er voor het eerst). Ze wilde meteen afhaken met een opmerking meiden kunnen dit niet. Dus ben er bij gaan staan. wat tips gegeven....
:'(