XXL Nutrition

L1sanne ready voor zomer 2015

Herken het wel wat je hier omschrijft.
Zelf was ik in het begin ook nerveus naar het "aparte krachthonk" te gaan, met al die brede kerels.. Toch zou ik je aanraden het gewoon te doen. Houd je oordopjes van muziek in (heb ze zelf standaard in, of ik nu muziek aan heb staan of niet) en vermijd oogcontact. Hoe vaker je bent geweest, hoe meer jij aan die mannen gaat wennen en zij aan jou. Als ze zien dat je serieus bezig bent en je prima op je training focust en het goed aanpakt, dan zullen ze je op den duur alleen maar respecteren..
Even een soort van koudwatervrees waar je doorheen moet :).

Lol... net alsof we iedereen opeten die daar binnenkomt.
Je zult twee types tegenkomen daar:
- de baco boys welke borst biceps buik trainen en heel veel tijd tussen de sets hebben om je proberen te versieren of je aandacht te trekken, als ze niet te druk in de weer zijn met hun gsm
- de echte mannen welke vooral met hun eigen training bezig zullen zijn en af en toe wel eens een blik naar je zullen werpen als ze denken dat je het niet ziet :)

Ga je daarvan dood? Dacht het niet.
Gewoon doen...

Vind het ook irritant.

Al die mannen die constant staren naar mij.

- de baco boys welke borst biceps buik trainen en heel veel tijd tussen de sets hebben om je proberen te versieren of je aandacht te trekken, als ze niet te druk in de weer zijn met hun gsm
- de echte mannen welke vooral met hun eigen training bezig zullen zijn en af en toe wel eens een blik naar je zullen werpen als ze denken dat je het niet ziet :)

Gewoon doen...

Haha mooi verwoord.

• Topic Starter Topic Starter
Lol ik sta op ignore :)

Gewoon doen...

haha bedankt voor je post! als het mee zit ga ik over een week naar een andere gym en dan ga ik daar wel gewoon het krachthonk in :D

Niet dan? maar deze zullen wel niet uit hun eigen tegen een vrouw beginnen te praten, net met het gedacht, binnen 2 weken zien we ze niet meer...

jawel, daarom is het grappig omdat het herkenbaar is. Kan het ook niet laten af en toe een blik te werpen :o

maar ga ze verder niet storen of mee praten tijdens het trainen

Het was voor mij als ecto van 60 kg ook even scary hoor... Eerst toch nog een maand op zo van die luchtdruktoestellen bezig geweest en dan toch maar naar beneden gegaan, was er geen kat :) lol

En anders vraag je even een begeleider of die je wilt spotten met benchpress en ondertussen ben je ook in het krachthonk dan.

Het is een kwestie van doen. Vandaag was er ook een meisje, had nog nooit iets gesport. Met een coach (Hmmm.. laat ik verder mijn mond maar houden over de tips die hij aan het uitdelen was :rolleyes:) En zij ging BP met losse stang proberen na wat aanmoediging van 2 jongens. Dat ging moeizaam omdat stabiel houden al moeilijk genoeg was. En die jongens maar lachen.. maar zelf niet durven te gaan liggen. (ook zij waren er voor het eerst). Ze wilde meteen afhaken met een opmerking meiden kunnen dit niet. Dus ben er bij gaan staan. wat tips gegeven....
*coach zei luister maar naar die mevrouw.... en droop af en liep weg.. :D * Daarna heeft ze het toch geprobeerd met stang en 2 gewichten. Het was maar 15kg maar toch.. ze ging wel door daarna en die jongens dropen af naar wat bicep curls met veel te zwaar gewicht en gaan gooien met heel hun lijf in beweging... terwijl zij het netjes deed. ;)

Durven en doen! Laat ze maar kijken joh!

Het was voor mij als ecto van 60 kg ook even scary hoor... Eerst toch nog een maand op zo van die luchtdruktoestellen bezig geweest en dan toch maar naar beneden gegaan, was er geen kat :) lol

En anders vraag je even een begeleider of die je wilt spotten met benchpress en ondertussen ben je ook in het krachthonk dan.

Het is een kwestie van doen. Vandaag was er ook een meisje, had nog nooit iets gesport. Met een coach (Hmmm.. laat ik verder mijn mond maar houden over de tips die hij aan het uitdelen was :rolleyes:) En zij ging BP met losse stang proberen na wat aanmoediging van 2 jongens. Dat ging moeizaam omdat stabiel houden al moeilijk genoeg was. En die jongens maar lachen.. maar zelf niet durven te gaan liggen. (ook zij waren er voor het eerst). Ze wilde meteen afhaken met een opmerking meiden kunnen dit niet. Dus ben er bij gaan staan. wat tips gegeven....
*coach zei luister maar naar die mevrouw.... en droop af en liep weg.. :D * Daarna heeft ze het toch geprobeerd met stang en 2 gewichten. Het was maar 15kg maar toch.. ze ging wel door daarna en die jongens dropen af naar wat bicep curls met veel te zwaar gewicht en gaan gooien met heel hun lijf in beweging... terwijl zij het netjes deed. ;)

Thanks beiden! Ben maandag in een groot krachthonk geweest en ik liep gewoon met rechte rug (zo'n houding van; ik hoor hier thuis). Weliswaar met een kast van een kerel die samen met mij was, maar de eerste stap is gezet :)

Goed dat je bent gegaan! Beviel het een beetje?

Mooi zo! en goed bevallen?

Goed dat je bent gegaan! Beviel het een beetje?

Ja was echt super fijn! Het hangt even af van andere dingen of ik daar mag/kan gaan trainen, dus nog ff geduld hebben.. Heb er zelf iig heel veel zin in!

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Heb geen trainingen overgeslagen, maar heb niet echt zin om de logs hier te plaatsen.. Mijn kracht blijft hetzelfde (had een week rust ivm vakantie) en nu zijn we twee weken verder en nog steeds geen progressie. Gelukkig wel mijn leg press laatste setje 6x100 kg, dus iig niet omlaag gegaan!

:D Luister maar naar die mevrouw hahaha goed bezig!

PFFFFFFFFFFT gaat dus niet door bij die andere gym... echt heel erg balen!!! :( :'(
als ze na bijna 2 maanden niet meer reageren op mailtjes ga ik daar maar vanuit..

Terug
Naar boven