AndroidHealthClinic

Laag Lh FSH

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Allen,

Mijn dokter heeft me testes compositum 3x per week voorgeschreven en adviseerd me ook om 1x per dag test x9 (testosteron booster van first class nutrition) te nemen.

Wat denken jullie hiervan? om wat meer meningen te krijgen.

Ik volg voorlopig het advies van de dokter op.

Lol

Ik heb vooral interesse omdat het iets is waar ik nog nooit iets over gehoord heb en ik er eigenlijk mijn twijfels over heb maar ja, je weet maar nooit. Te hopen dat jij je belofte houdt en een update geeft binnen een maand.

Heb even gelezen wat het was. Heb er ook mn twijfels over.

Dag Allen,

We zijn inmiddels een maandje verder en aangezien ik een erg laag libido heb en men vriendin dit niet zo leuk vind heb ik nog eens bloed laten nemen om te zien hoe het er nu voor staat.

De resultaten

LH <1.0
FSH <1.0
Testosteron 3.58
Een maand geleden was dit nog 11.81?

Mijn dokter heeft me testes compositum 3x per week voorgeschreven en adviseerd me ook om 1x per dag test x9 (testosteron booster van first class nutrition) te nemen.

Wat denken jullie hiervan? om wat meer meningen te krijgen.

Ik volg voorlopig het advies van de dokter op.
Ik zou toch maar eens naar een echte dokter gaan i.p.v. een homeopaat.

Een endocrinoloog of gewoon een andere dokter?
Ik bedoelde dat hij over het algemeen beter naar een normale huisarts kon gaan i.p.v. een homeopaat. Je moet er toch niet aan denken dat je mogelijk iets levensbedreigend mankeert en naar huis wordt gestuurd met een placebo?

Endocrinoloog moet hij sowieso eerst een doorverwijzing krijgen van zijn huisarts.

Ik zou in dit geval een maand clomifeen nemen en dan opnieuw testen. Als LH & FSH nog steeds zo laag zijn is het zaak om te kijken of er niet iets met de hypofyse aan de hand is. Dan is een doktersbezoek (aan een echte dokter) wel aan te raden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ik België moet ik geen doorverwijzing van een huisarts voor een endocrinoloog,
Ook is de dokter die mij dit voor heeft geschreven geen homeopaat maar een gewone sport dokter raar maar waar

Welke dosering clomid raad je aan?
Dokter in de buurt van Leuven?

Update: ik begin straks met clomid erbij voor 4 weken 50mg per dag.

Als ik gewoon die testis compositum erbij blijf nemen zal geen kwaad kunnen zeker?

Update: ik begin straks met clomid erbij voor 4 weken 50mg per dag.

Als ik gewoon die testis compositum erbij blijf nemen zal geen kwaad kunnen zeker?
Dan weet je wel niet meer of die testes compositum eigenlijk iets uithaalt. Dat geeft dan ook valse info aan je dokter achteraf of het zou moeten zijn dat je hem zegt dat je die clomid erbij hebt genomen. Je zou dat beter niet doen zodat je dokter binnen 4 weken kan zien dat zijn middeltje niet heeft geholpen, indien er geen verbetering is.

Dan weet je wel niet meer of die testes compositum eigenlijk iets uithaalt. Dat geeft dan ook valse info aan je dokter achteraf of het zou moeten zijn dat je hem zegt dat je die clomid erbij hebt genomen. Je zou dat beter niet doen zodat je dokter binnen 4 weken kan zien dat zijn middeltje niet heeft geholpen, indien er geen verbetering is.

Ik zou mij meer zorgen maken om mijn eigen herstel dan de dokter bewijs leveren dat zijn geadviseerde middeltjes wel of niet zouden werken :p
Zou Drs. Galen's antwoord afwachten op welke dosering hij Clomid adviseert en vervolgens dat aanhouden.
Dan tegen de sportdokter eventueel later nog benoemen dat je dit extra erbij genomen hebt.
Of zoals Drs. Galen zei informeren bij een huisarts zodat je de nodige doorverwijzing kan krijgen.

Laatst bewerkt:
Hmm ja klopt wel ik zal even afwachten op @Galen zijn antwoord over de dosering en ga dit zeker vermelden bij de dokter dan.

Je zou dat beter niet doen zodat je dokter binnen 4 weken kan zien dat zijn middeltje niet heeft geholpen, indien er geen verbetering is.

Ja het ding is natuurlijk dat ik zelf zo snel mogelijk weer goede waardes wil dus die 4 weken extra hoeft niet voor mij dan hehe:D

Mmmh lekker zo'n middeltje met: pig testis, pig embryo, pig adrenal gland, and the embryonic neural tube segment of pig brain. :dunno:

..

Laatst bewerkt:
Die vier weken testosteron gaan precies niks bijdragen aan je herstel.
Houd je aan het plan. Maandje clomid en dan bloedtest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven