XXL Nutrition

Laag libido high tren low test

• Topic Starter Topic Starter
Dan zou test/tren 2:1 verhouding kunnen werken.
Wat masteron dr bij:)

masteron wil ik voorlopig niet pakken , sinds ik winny gepakt heb en veel haar verloren ben nee dankje heb een te grote kop voor een kale :roflol:
Wel vind ik raar dat ik er nu last van heb en ik hiervoor bijna het zelfde deed maar geen last had. Zou provi eens proberen.

op hoeveel zou je het zettenook 50mcg? en weet jij er wat van ivm haarverlies?

4 maanden off geweest.
libido was na 1 week weer het oude.
Provi op 50mg/dag of Mast op 300 a 400mg/week

Zover ik weet zullen alle vormen van DHT haarverlies in de hand kunnen werken. De ene wat sterker als de ander. Dat zal met proviron/masteron niet anders zijn. Ik heb er zelf 0,0 last van dus weet er verder het fijne niet van.

Provi op 50mg/dag of Mast op 300 a 400mg/week

Zover ik weet zullen alle vormen van DHT haarverlies in de hand kunnen werken. De ene wat sterker als de ander. Dat zal met proviron/masteron niet anders zijn. Ik heb er zelf 0,0 last van dus weet er verder het fijne niet van.
fijn:o zou mast p op 100mg eod voldoende moeten zijn ? hoef dit alleen te nemen tot ik de tren er uit gooi lijkt me?

fijn:o zou mast p op 100mg eod voldoende moeten zijn ? hoef dit alleen te nemen tot ik de tren er uit gooi lijkt me?
Als je snel effect wil hebben zou ik de proviron pakken op 50mg per dag of de Mast Prop op 100mg EOD. De Mast E zal eerst moeten opbouwen namelijk. Korte esters of tabs tot 4 dagen voor je nakuur nemen.

Ikzelf zet ma wo vr 100 mast prop. Is prima

oke word dus provi 50 ed:p na hoeveel dagen moet je het werken?

Kan het ook niet te maken hebben met een teveel aan prolactine? Zou dostinex eens proberen ;-)

Terug
Naar boven