Fitness Seller

Laat in de avond sporten > voeding

H4rdstyle21

Competitive Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m74
Hey allemaal,

Sinds een korte tijd sport ik wat later in de avond , meestal ben ik half 10 klaar en ga ik rond 12u slapen. Maar wat kan ik het beste eten na het sporten aangezien er niet veel tijd tussenin zit. Meestal neem ik standaard een kleine hoeveelheid dextrose gevolg door frambozen met magere yoghurt als ik thuis ben en een eiwitshake plus voor het slapen gaan 500 gram magere kwark , maar is het ook verstandig om een half uur of uur later na de training nog een maaltijd met complexe kh en eiwit te nuttigen of is dit overbodig ivm teveel kcal ?

maar is het ook verstandig om een half uur of uur later na de training nog een maaltijd met complexe kh en eiwit te nuttigen of is dit overbodig ivm teveel kcal ?

je kan je voeding schema toch zo aanpassen dat je niet de veel kcal binnen krijgt?? En ja ik had wel een goede maaltijd genuttigd na een training.

Gewoon volledige en gebalanceerde maaltijd als post-workout(en tegelijkertijd b4-bedtime meal). je pakt je PWO shake na training. uur max daarna eet je een complete maaltijd dat kan bestaan uit: complex kh's, eiwitbron als vlees, miss wat groenten en kwark erbij. heerlijk anabool de nacht door.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon volledige en gebalanceerde maaltijd als post-workout(en tegelijkertijd b4-bedtime meal). je pakt je PWO shake na training. uur max daarna eet je een complete maaltijd dat kan bestaan uit: complex kh's, eiwitbron als vlees, miss wat groenten en kwark erbij. heerlijk anabool de nacht door.

Ja kijk , zijn die complexe kh's echt nodig omdat het al laat in de avond is ? Ik zet snel vet aan qua kh's...

gewoon eten, als je maar aan je macro's komt!
de maaltijd na trainen is uiterste belangrijk voor herstel!
dit probleem heb ik ook een tidjdje gehad,
om 10 uur ofso whey shake, vrat gewoon 150gram pasta met kip of vis en groente, direct erna me kwark en sliep rond half 12/12 uur, steeg niet opmerkelijk veel in BF ofso erdoor!
het enige probleem was als ik in bed lag zweette ik meer dan normaal en moest er 3/4 keer uit om te pissen..

• Topic Starter Topic Starter
om 10 uur ofso whey shake, vrat gewoon 150gram pasta met kip of vis en groente, direct erna me kwark en sliep rond half 12/12 uur, steeg niet opmerkelijk veel in BF ofso erdoor!
het enige probleem was als ik in bed lag zweette ik meer dan normaal en moest er 3/4 keer uit om te pissen..

:D Dan nuttig ik ik een maaltijd met zilvervliesrijst en tonijn of kip een uur na het sporten. Bedankt voor de antwoorden ;).

advies wat ik je meegeef is wel niet direct na et eten na bed gaan, laat het zeker nog een uur zakken ofso, dus probeer rond 23.00 klaar te zijn met eten van je maaltijd!
de kwark kan je wel vlak ervoor eten!
slapen met een net gevulde maag is echt niet fijn..

Moet je eens een junkdag dag van 15000 kcal doen. Je wordt dan zowat 5x per nacht zeiknat wakker:(.

Moet je eens een junkdag dag van 15000 kcal doen. Je wordt dan zowat 5x per nacht zeiknat wakker:(.

15.000 kcals..
das dan ook wel een extreem overdreven junkdag als je het mij vraagt!
ik zweet sowieso al veel sinds ik aan bb doe!
hoef maar een stukje te fietsen of de trap op en af te gaan en me rug en oksels zijn al nat!
maar alsk met volle maag na bed ga zweet k me echt dood

JA, ga eten na je training, kan me niet schelen hoe laat het is.

Terug
Naar boven