XXL Nutrition

laat spierpijn

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
llo,

Hebben jullie het ook wel eens dat als jullie bv borst hebben getraind, dat je pas na 2 dagen fzo spierpijn krijgt of zelf later!
Ikzelf regelmatig..

gegroet,

P. Kroes

ik krijg spierpijn zogauw ik de volgende dag wakker word en het houd bij mij meestal zon 2 a 3 dagen aan.

Met benen heb ik wel dat het binnen 1,5 dag steeds erger word. En dan pas afneemt. Maar na 2 dagen pas spierpijn krijgen...
Doe je misschien in die 2 dagen nog iets bijzonders?

als je na het trainen meteen de dag er na heel veel spierpijn hebt train je te zwaar dus
een dag na de training is goed

• Topic Starter Topic Starter
doe niks bijzonders.
Ik bedoelde met 2 dagen erna het volgende: Maandag trainen, woensdag voelen. (voor het geval ik niet duidelijk was :rolleyes: :p ;) )

gemiddeld genomen sla ik na de training 1 dag over en dan krijg ik spierpijn. de dag na de training heb ik wel een moe gevoel in de getrainde spiergroepen maar echte spierpijn komt een dag later.
ik heb vaak 2 tot 3 dagen spierpijn. met mn borst soms 4 dagen :rolleyes:

Dat is normaal, zijn doms... Zoek hier maar eens op doms, of op google.

ik heb meestal de dag erna niet echt spierpijn..voel wel dat er getrained is, maar de dag erna(2 dagen na trainen) heb ik serieuze spierpijn.

Is wel normaal denk ik, ook ik heb de dag na de training vooral een moe gevoel en begint de pijn op te komen en de dag erna is de spierpijn het ergst.
Als ik dan op het werk zwaar moet tillen is dat een ramp, dan gaat het helemaal zeuren, en is ook slecht voor het herstel, probeer me op zo'n dagen ook een beetje te ontzien op het werk.
4 of 5 dagen na die groep getraind te hebben is de pijn helemaal weg en voel je je weer sterk in die spieren, dat is het moment om ze weer te trainen, dan heb je supercompensatie.

gehaktbal zei:
als je na het trainen meteen de dag er na heel veel spierpijn hebt train je te zwaar dus
een dag na de training is goed
Totaal NIET mee eens. Ik heb altijd een dag erna spierpijn, de tweede dag erna nog (net zo erg) en dan wordt het minder.. Dit geldt voor de grote spiergroepen trouwens. En het resultaat is (vaak) meer kracht/uithoudingsvermogen bij de volgende training :D

Terug
Naar boven