Fitness Seller

laatst genomen

Uuuuhhhh? ???

Wacht, ik pas het even aan naar: Ze heeft potverdomme goede schouders en armen, gevormde benen, en alles nog in verhouding ook. En vervolgens nog wat mopperend gemompel over dat ze een ader op dr arm lijkt te hebben, en het net zo lijkt alsof ze zelfs lijnen op dr benen heeft.

Beter?
Nee, ik had meer zoiets verwacht:
"Nou jongens, jullie doen net alsof jullie nooit een meid hebben gezien! Jeetje zeg, wat een overmatige positiviteit hier. Beetje glimlachen, grote t**ten, glimlachen en iedereen ligt aan je voeten. Zien jullie die onregelmatige knieën niet en die puntige ellebogen? Of die asymmetrie in de armen en bovenbenen... En iedereen ziet er goed uit met die lichtinval en zo'n pose. Het is geeneens een echte pose, meer een 'kijk mij!' pose. No offense verder, maar die kleding zou de mode politie ook niet toelaten. Samengevat is het gewoon een normale meid, snap jullie reacties echt niet jongens...

En die schoenen, pfffffff."

Hahaha op een BB forum b**chen over iemand haar schoenen :roflol:

Only @ DBB

Oh ik lees zeker maar weer de helft :o

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Maar zo'n post zou ik dan eerder van Hellfire666 verwachten en zeker niet van Patriciaa ;)

eerlijk gezegd zie ik niets speciaal.

• Topic Starter Topic Starter
"Nou jongens, jullie doen net alsof jullie nooit een meid hebben gezien! Jeetje zeg, wat een overmatige positiviteit hier. Beetje glimlachen, grote t**ten, glimlachen en iedereen ligt aan je voeten. Zien jullie die onregelmatige knieën niet en die puntige ellebogen? Of die asymmetrie in de armen en bovenbenen... En iedereen ziet er goed uit met die lichtinval en zo'n pose. Het is geeneens een echte pose, meer een 'kijk mij!' pose. No offense verder, maar die kleding zou de mode politie ook niet toelaten. Samengevat is het gewoon een normale meid, snap jullie reacties echt niet jongens...

Lekker vriendelijk dit :'')

ohja, het is DBB

Gelukkig had ik deze foto niet gepost in het show-je-beste-pose-topic :D

• Like
Waarderingen: Vonk
In die andere topic die ik nu pas bekeken heb, zie ik wel degelijk een verschil tussen voor en na. Goeie progressie, doe zo voort.

Ik vind het er super uitzien! En een leuke broek, die heb ik ook ;)

• Topic Starter Topic Starter
eerlijk gezegd zie ik niets speciaal.

Ik had deze foto gepost in het ''De laatst genomen foto topic''
En dit is mijn laatst genomen foto ; )
Hoeft dus niet perse speciaal te zijn :)

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Ik vind het er super uitzien! En een leuke broek, die heb ik ook ;)

Bedankt:)

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

In die andere topic die ik nu pas bekeken heb, zie ik wel degelijk een verschil tussen voor en na. Goeie progressie, doe zo voort.

thnx!

Oh ik lees zeker maar weer de helft :o

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Maar zo'n post zou ik dan eerder van Hellfire666 verwachten en zeker niet van Patriciaa ;)
True, Patriciaa is doorgaans best tof.

Strong toe tho :o

potverdomme, ik kom er nu pas achter dat dit niet de laatst genomen foto topic is...

Haha klote krijg m'n post niet aangepast, wat is deze

Mods pls halp & delete

ImageUploadedByTapatalk1397281257.278551.jpg

Laatst bewerkt:

Ik vind haar fysiek mooi. Vind het sowieso altijd leuk als je kan zien dat een vrouw traint ;)

gabriela trek je er maar niks aan hoor je ziet er goed uit meisje

Terug
Naar boven