AndroidHealthClinic

Laatste 4 weekjes tren erbij? vraagje!

mxpacha

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
BBers,

ik heb er nu 8 weken op zitten met me test kuur, k ga totaal 12 weken door, vnavond 1 van me 4 laatste prikken zetten.
ik heb in me kuur veel last gehad van blessures en heb daardoor lang niet eruit gehaald wat ik eruit wou halen.

Nu wil ik me laatste 4 weken nog echt even knallen en 100mg tren per week erbij gaan zetten.

Me vraag is omdat ik vaak lees dat je met test 2 weken langer door moet gaan, kan ik de tren er bij zetten en dan gelijk over 4 weken test en tren stoppen?
als dit niet zo is zal ik nog wat baat hebben als ik aankomende 2 weken 100mg per week tren erbij zet zodat ik wel 2 weken van te voren stop?

Ik neem 500mg test-e per week btw nu
Ook ga ik vandaag beginnen met hcg te nemen.
k neem ook al 10mg nolva per dag ivm gevoelligheid voor gyno.
nakuur ga ik nog clomid nemen

Wat zeggen jullie?

(btw als iemand op me kuurdagboek kijkt, die heb k niet meer bijgehouden laatste tijd doordat k met blessures enzo zat te k*tte en er dus weinig vooruitgang was)

BBers,

ik heb er nu 8 weken op zitten met me test kuur, k ga totaal 12 weken door, vnavond 1 van me 4 laatste prikken zetten.
ik heb in me kuur veel last gehad van blessures en heb daardoor lang niet eruit gehaald wat ik eruit wou halen.

Nu wil ik me laatste 4 weken nog echt even knallen en 100mg tren per week erbij gaan zetten.

Me vraag is omdat ik vaak lees dat je met test 2 weken langer door moet gaan, kan ik de tren er bij zetten en dan gelijk over 4 weken test en tren stoppen?
als dit niet zo is zal ik nog wat baat hebben als ik aankomende 2 weken 100mg per week tren erbij zet zodat ik wel 2 weken van te voren stop?

Ik neem 500mg test-e per week btw nu
Ook ga ik vandaag beginnen met hcg te nemen.
k neem ook al 10mg nolva per dag ivm gevoelligheid voor gyno.
nakuur ga ik nog clomid nemen

Wat zeggen jullie?

(btw als iemand op me kuurdagboek kijkt, die heb k niet meer bijgehouden laatste tijd doordat k met blessures enzo zat te k*tte en er dus weinig vooruitgang was)

Laatste 4 weken ???

• Topic Starter Topic Starter
ja het wordt vaak gebruikt hoor in einde van kuur alleen lees ik het hier op het forum niet veel. ik wil het gebruiken om wat droger te worden en echt nog even te kunnen knalle

Zou niet eindigen met tren gezien het herstel en je gevoeligheid voor gyno, kun je beter overwegen om Mast P te pakken.

• Topic Starter Topic Starter
jaa daar ben ik ook bang voor idd en ook voor de acne aangezien ik daar ook altijd wel last van heb. Zo voor de zomer niet echt waard als ik er wel last van krijg.

Ik ga me voeding aanpassen en 4 weken volgas clean bulken.

Ik zal me even in gaan lezen over mast p
iig bedankt!

waarom trek je je volledige kuur niet gewoon nog enkele weken door?

Terug
Naar boven