XXL Nutrition

Laatste maaltijd low carb high prot cass shake

Of havervlokken erin en even lang laten staan. Eind van de middag maken en 's avonds opeten. Dan is het ook lekker dik :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak fluff van bevroren mangostukjes en casseine met vanillesmaak. Dan nog wat kaneel er doorheen, heerlijk!

Of met bevroren kersen en cacao, of banaan en cacao. Maar ik las net al dat je geen fan bent van cacao.
Kaneel doet het wel precies... :) Kan ik later eens proberen. Kaneel met vanille kun je combineren?

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------
--------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Of havervlokken erin en even lang laten staan. Eind van de middag maken en 's avonds opeten. Dan is het ook lekker dik :)
Ja havervlokken zijn carbs die ik liever ergens rond de middag eet. Ik train namelijk 3 uur later. En doe if van 20.00 tot 12.00 uur. (dat is de fasting uiterraard)

Ik gebruik night protein van XXL en die heeft geen hele uitgesproken vanillesmaak, dus dat combineert prima.
Ik gebruik neutrale smaak van bulkpowders... was er erg goeie deal met het procentje dat ik kreeg.

90g eiwit /100 gr

Ik zou wel vanille extract erbij kunnen doen en kaneel... proberen waard. Maar vanavond eerst eens die ananas proberne.

Ik gebruik neutrale smaak van bulkpowders... was er erg goeie deal met het procentje dat ik kreeg.

90g eiwit /100 gr

Ik zou wel vanille extract erbij kunnen doen en kaneel... proberen waard. Maar vanavond eerst eens die ananas proberne.

Ik weet niet of je perse vanillesmaak nodig hebt, mss is een beetje zoetstof en kaneel ook wel voldoende. Ik heb nu nou eenmaal deze smaak staan, dus geen keus verder :o

Alleen kaneel is ook lekker. Althans... simpele kwark of yoghurt met kaneel is al goed te doen. Dus misschien is alleen kaneel al voldoende. Wat je ook kan doen.. koekkruiden erdoor. Ook erg lekker. :) zit ook al kaneel in.

Ik weet niet of je perse vanillesmaak nodig hebt, mss is een beetje zoetstof en kaneel ook wel voldoende. Ik heb nu nou eenmaal deze smaak staan, dus geen keus verder :o
... tjah roeren met de peddels die je hebt. ;)

Morgen eens proberen die kaneel tip van je. Nu ff de ananas preppen.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Ja marina de ananas werkt erg goed... beetje erbij gedaan 30 gr cass, 200 ml halfvolle melk, klein beetje x-gom... prima!

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Even een vraagje als je fluff maakt en je zet die in de koelkast blijft dat geheel stijf of niet? Kan het of niet ?

Ik weet niet of die gom daarbij helpt, maar met alleen casseine zakt het in ieder geval helemaal in, spreek uit ervaring :o

Ik weet niet of die gom daarbij helpt, maar met alleen casseine zakt het in ieder geval helemaal in, spreek uit ervaring :o
xanthan gum maakt het geheel wat stijver... Dus ik weet niet wat er gebeurt als ik het let's say 1 a 2 uur in de koelkast zet.

Meestal is het direct op dus weet het nog niet... mss morgen eens proberen eentje op voorrand te preppen en zien wat er gebeurt. :)

Fijn dat de ananas goed beviel!
Ben benieuwd naar je andere probeersels. :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven