Sylve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaneel doet het wel precies...Ik maak fluff van bevroren mangostukjes en casseine met vanillesmaak. Dan nog wat kaneel er doorheen, heerlijk!
Of met bevroren kersen en cacao, of banaan en cacao. Maar ik las net al dat je geen fan bent van cacao.
Kan ik later eens proberen. Kaneel met vanille kun je combineren?Ja havervlokken zijn carbs die ik liever ergens rond de middag eet. Ik train namelijk 3 uur later. En doe if van 20.00 tot 12.00 uur. (dat is de fasting uiterraard)Of havervlokken erin en even lang laten staan. Eind van de middag maken en 's avonds opeten. Dan is het ook lekker dik![]()
Kaneel doet het wel precies...Kan ik later eens proberen. Kaneel met vanille kun je combineren?
Ik gebruik neutrale smaak van bulkpowders... was er erg goeie deal met het procentje dat ik kreeg.Ik gebruik night protein van XXL en die heeft geen hele uitgesproken vanillesmaak, dus dat combineert prima.
Ik gebruik neutrale smaak van bulkpowders... was er erg goeie deal met het procentje dat ik kreeg.
90g eiwit /100 gr
Ik zou wel vanille extract erbij kunnen doen en kaneel... proberen waard. Maar vanavond eerst eens die ananas proberne.

... tjah roeren met de peddels die je hebt.Ik weet niet of je perse vanillesmaak nodig hebt, mss is een beetje zoetstof en kaneel ook wel voldoende. Ik heb nu nou eenmaal deze smaak staan, dus geen keus verder![]()

xanthan gum maakt het geheel wat stijver... Dus ik weet niet wat er gebeurt als ik het let's say 1 a 2 uur in de koelkast zet.Ik weet niet of die gom daarbij helpt, maar met alleen casseine zakt het in ieder geval helemaal in, spreek uit ervaring![]()

vanille al geprobeerd werkt wel goed.
Maar ik hou van variatie.![]()
Toffee en maple zijn aanraders. Ontzettend lekker in de caseïne!