Fitness Seller

Laatste vet rondom onderbuik

AmsterdamSD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Een vast veelal besproken en bekend probleem, ik kom maar niet van het laatste vet af rondom de navel en boven de heupen. Ik sport 6 keer per week minstens een uur, 3 keer 'verplicht' door een knie-operatie en eet gezond.
Heeft er iemand tips/ tricks om dit sneller te laten verdwijnen? Of is het dan toch tijd om te stoppen met het drinken van bier..

Ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
Ha, interessant en onverwacht! En heb net allemaal Body&Fit pindakaas gekocht..
Weet niet of ik de pindakaas met folie methode ga toepassen, dacht zelf misschien aan wat minder kcal en bier en meer gezonde shakes.

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Anders tips om te trainen of juist niet/ wel te eten?

Voeding aanpassen. De enige complexe carbs die je neemt zijn smorgens (havermout/brinta). De rest van de dag rijst en beetje brood voor de carbs. Eiwitten uit kip/kalkoen/biefstuk.
Cardio op nuchtere maag werkt altijd + Cardio na krachttraining (15-20 minuten).

Wanneer train je?

Ha, interessant en onverwacht! En heb net allemaal Body&Fit pindakaas gekocht..
Weet niet of ik de pindakaas met folie methode ga toepassen, dacht zelf misschien aan wat minder kcal en bier en meer gezonde shakes.

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Anders tips om te trainen of juist niet/ wel te eten?
B&F pindakaas moet je wel zo'n 20% extra van smeren.

Thanks!

Ik train 3 keer per week in de ochtend 09:00 en 3 keer in de avond om 19:00 of 21:00.
In de ochtend eet ik meestal havermout met almond melk en blauwe bes of banaan, tijdens de lunch fruit/ groente shake met een paar crackers met kipfilet, kaas en dergelijke. In de avond verschilt het nogal, maar weinig pasta.
Ik plan nu ook om op vrijdag om 07:30 een uur te rennen, kijken of dat wat uitmaakt. Cardio op nuchtere maag gaat bij mij echt niet lukken vrees ik!

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Trouwens ook nog kwark of een shake na het sporten :).

Ik eet trouwens ook 2 a 3 bananen per dag, misschien teveel.

Terug
Naar boven