MuscleMeat

Laatste vet wegwerken

Noobietje

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik ben nieuw hier (ja noob)

Ik heb sinds een maand een fitnessbank voor thuisgebruik (voor 5< u per week)

mijn spieren zijn al wat strakker geworden, en mijn vetpercentage is van 13.2 naar 10.5 gedaald

toch heb ik nog wat vet dat ik er graag af wil...

Ik heb vijf jaar gevoetbald waarvan 2 jaar pro (nationaal en soms internationale tornooien)
Maar ik ben sinds augustus 2007 gestopt (heeft zin sporen dus nagelaten in mijn buikje)

iemand goede tips?

Ik ben nog maar 13, en train zo een 45 min per dag...
1.60 m groot dachtik (iets in die aard)
en weeg een 53 kg

ik train buiten die 45 min nog mijn buikspieren

dat doe ik op de rand van mijn bed, dat ik wat verder kan doorzakken en dus een beter effect verkrijg (neen, ze zijn nog niet overbelast:) heb al geprobeerd gewoon ook, qua overbelasting hetzelfde, qua effect is mijn huidige manier beter)

cardio train ik ook soms, maar dat is wat beperkter aangezien ik tot 16u de banken uit school moet gaan slijten

voeding letten?
ik kan moeilijk zeggen, ma, pa, voor smorgens graag 3 eiwitten, om 10:10 komen jullie me maar een kleinigheidje brengen naar school, smiddags moet er konijnenvoer tussen men boterhammen en om 4 uur van school moet er nog een gezond slaatje klaarstaan

Waar ik last van heb vooral buikvet en een beetje borstvet (wel beperkt, eens ik borstspier opspan is het mooi weg

Hopelijk een beetje opbouwende kritiek en geen dingen als 'maak eerst je basisschool af' zoals ik in andere posts las

op jouw jonge leeftijd nog niet met gewichten werken maar met "body weight", je eigen lichaamsgewicht dus (bruce-lee-style) zoals pompen, opdrukken, door knieën buigen. Voor voeding, veel eiwitten en 6 per dag etc. Ja, op school is een prob maar ook als je werkt is dit niet makkelijk. Proberen gezonde snacks mee te nemen...

• Topic Starter Topic Starter
ik snap je wel, maar het is voor mij wel best vervelend...

het is niet van nog die force niet te hebben want ik kan al pompen op 1 arm
het is e meer te doen om efficienter te trainen..

Toen ik 13 was kon ik met moeite schrijven [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pro voetballer op je 13de?

Terug
Naar boven