MuscleMeat

labtest gh v GS: topspul

hardgainers zei:
:rolleyes: ja die wil ik hebben dat is de BESTE!! :eek: wie wat waar???

kerel ga niet lopen zoeken en zuigen, ik bedoel te zeggen dat ik een labtest wel aardig vind maar GEBRUIKERSERVARINGEN des te belangrijker vind! Die ervaringen gaan over een langere periode. Een test behelst slecht 1 flesje van de velen en zegt weining over de rest...

Tuurlijk..maar dat is met alle labtesten die uitgevoerd worden. Iedereen weet dat het een moment opname is. En wat ik al eerder gezegd heb is dat een persoon op 1 vail zijn stinkende best kan doen, ter analyse opstuurd en hopla!

Ook ik hecht meer waarde aan gebruikers ervaringen..simple as that!

en wat het zuigwerk betreft..dat laat ik liever aan het ander geslacht over en ik denk jij vast ook wel:D

JuggerNaut zei:
en wat het zuigwerk betreft..dat laat ik liever aan het ander geslacht over en ik denk jij vast ook wel:D

Toch weet je er de laatste tijd genoeg van, zo te merken :rolleyes:

@Emiel: Zoals je ziet heeft meneer John in z'n reply een héél andere merknaam aangevoerd als 'fake'. Misschien kun je hem nogeens een mailtje sturen en hem vragen in te gaan op Hygentropin? ;)

Tja weet ook dingen maar die ga ik niet vermelden want het klinkt al snel zo reclame-achtig hè...

emiel zei:
Ik weet dus nu ook als 1van de eerste dat GS ook IGF1 heeft maar dat deze eerst nog getest wordt door Bos voordat hij op de markt komt deze info komt rechtstreeks van Ronny.

Beetje stomtoevallig dat Ronny Tober eerst met een vernietigende post over Nutral komt en dat dan ineens berichten verschijnen dat GS ook met IGF-1 komt. :rolleyes:

Nu had ik dat ook wel zien aankomen......

i smell skanks!!

emiel zei:
Tipje van de oude garde ik weet van dutch bodybuilder dat hij en BOS voor een groot aantal labs testen dit doen ze onaangekondigt dus het verhaal van dat ze bij een test een goede vial sturen gaat niet op.
Daarom vallen de labs in BOS wel eens door de mand. Ik weet dus nu ook als 1van de eerste dat GS ook IGF1 heeft maar dat deze eerst nog getest wordt door Bos voordat hij op de markt komt deze info komt rechtstreeks van Ronny.

:scratch: eeehh niet om het 1 of ander hoor. Maar hoe kan een product wat nog niet op de markt is nu onaangekondigt (random) door BOS (lees ronny) getest worden ???

Ach ja het zal wel aan mij liggen heb net één biertje :beerbang: op en kan niet zo goed tegen alcohol.

dus er komen nog meer soorten ratten insuline? mooi!!

Dat is 't em nu juist Emiel, jij betrekt je informatie van één kant, van één persoon, de persoon die net zo hard als anderen hier óók nogal wat belangen heeft die op 't spel staan. Logisch dus dat jij alleen maar goeie verhalen krijgt te horen van de dingen die rondom je begeleider gebeuren, ik zou niet anders doen.

Maar je moet iets beter geinformeerd zijn om het totaalplaatje te kunnen aanschouwen en als je dat weet, dan begrijp je ook dat het niet allemaal zo zwart/wit is als het je verteld wordt.
Je praat namelijk op dit forum als iemand die van alles verteld wordt en dat klakkeloos doorgeeft en even later geef je ook toe dat de mensen die je dat doorgeven je begeleiden dus ik zat middenin de roos met m'n gedachte dat je een Ronny-adept was. :)

emiel zei:
Zodra je mij ziet begrijp je er meer van, ik weeg zonder gebruik al 130 kilo en ik gebruik een stuk minder dan de gemiddelde bodybuilder dus tenzij je me kent zoals Testo DW of een paar anderen kan je beter je mond houden over mij want je wordt nu uitgelachen. omdat je mij nu als een dom groentje afschilder.

Ach laat ik zeggen dat ik commentaar heb op de 'poster emiel' de andere emiel daar hebben we het niet over. Heeft niet iedereen hier op dit board een kostuum aan op het toneel van DBB emiel?

emiel zei:
Nu word ik zonder reden voor handelaar uitgemaakt door mensen die mij niet kennen en dan nog doodleuk zeggen dat ik er niets van afweet terwijl ze mijn achtergrond niet kennen dat zegt naar mijn mening genoeg.

Ik heb nergens gezet dat je handelaar speelt, ik heb alleen aangemerkt dat er, zonder aanziens des persoons, wéér een karaktertje opduikt dat het zo prachtig voor Ronny opneemt en meteen een reclame-slogan van jewelste neerzet voor andere fora en bevriende laboratoria.

Ik ken Ronny verder niet goed hoor. Maar hij zette z'n geloofwaardigheid een tijdje terug op het spel:
Ronny heeft indertijd tussen de Nutral-discussie door op DBB even fiks vet dik enorm reclame zitten maken voor BOS en een merk UG dat volgens Ronny 'enorm goed was'. Ik slaap niet op een forum en een blind paard kon het nog lezsen.

En als je dat dus doet dan val je bij mij qua onpartijdigheid door de mand.
Als er dan nog loopjongens en vriendjes van Ronny hier komen vertellen hoe ziek ze zijn geworden van Nutral (jij was toch doodziek 'van die zooi' geworden? Vertel het maar!) dan heb ik zoiets van pffff daar gaan we weer met onze reclame-boot.

Koop een banner bij T, maar anders, geef gewoon onpartijdig je visie zonder meteen elkaar modder toe te gooien.

Groetjes,

DBC

In het eind komt alles dus weer terug bij het nutral verhaal.....de mensen met een bepaald belang in Nutral zeggen dat de test onzin is en Ronny een oplichter...maken iedereen die de test gelooft uit als zijnde onzinverkopers en dat er andere belangen zouden spelen..

waarom heeft nutral dan niet zelf zijn spullen laten testen om al dit gedoe uit de wereld te helpen?
een duidelijke test waarin staat dat het wel goede IGF is en alle problemen hier op het forum zijn uit de wereld..

maar nee dat is niet gebeurd..dan kan je zelf toch wle je conclusies trekken denk ik zo?

Wanneer is dit gezeik nu eens afgelopen?

grt. Rico

DW!! :D Ik dacht al! Waar blijf je! :D

Maar inderdaad, wat je zegt. Dan hadden ze van Nutral er zelf een goed onderzoek tegenaan moeten gooien.
Maar sommigen varen wel bij de anti-reclame van Nutral, en wel zó goed, dat ze het blijven opgooien. Nu Emiel weer die een nieuwe 'onthulling' heeft, hij zou ziek geworden zijn van Nutral! :eek: Dus als we even Nutral laten voor wat het is, dan refereer ik slechts aan de geloofwaardigheid van ieman die regelmatig labtests doet en tijdens een discussie over een ander product, even snel de gelegenheid aangrijpt om meer dan 20 zinnen lang een UG lab de hoogte in te prijzen terwijl in een andere thread afnemers van dat merk klagen over enorme pijn op de injectieplekken en troebele vials.

Dan vraag ik me af of je niet tot je nek toe belang hebt bij een merk dat -koste wat kost- er even doorgedrukt moet worden. Ging trouwens niet om GS of GG. Wel toevallig dat eerst een merk igf dat GG voert wordt bestookt en dan vlak erna komt 'Emiel', zelfs slechts enthousiaste sporter, (..) met een 'tipje van de sluier' dat GS met eigen igf komt die getest wordt door.....je raadt het al: BOS :D

Kap nu eens met dat suggestieve getroll en zoek een hobby ofzo...

Wordt wel erg vermoeiend hoor die grammafoonplaat.

Suggestief allerminst MrJ, jij hebt die post ook gezien maar niemand had echt zin om in te grijpen.

Precies, het is allemaal 1 groot complot.

Kunnen we dan nu eens stoppen met dat vingertje wijzen enzo (geld voor iedereen). Niemand wordt daar nl. beter van. :)

DBC01 zei:
Wel toevallig dat eerst een merk igf dat GG voert wordt bestookt en dan vlak erna komt 'Emiel', zelfs slechts enthousiaste sporter, (..) met een 'tipje van de sluier' dat GS met eigen igf komt die getest wordt door.....je raadt het al: BOS :D

Kijk dit bedoel ik nou..dit zijn weer conclusies gebaseerd op suggesties van jou kant..

heb ik jou niet tijden terug heel erg lovend horen en zien posten over een lab genaamd MRP..

Terwijl dit lab notabene getest is door de Inspectie van Volksgezondheid en er zware onderdoseringen aangetroffen waren in bepaalde producten?

Talking about vested interests..

Ik wil het hier graag bij laten bro..modder gooien is nergens voor nodig..dus laten we normaal blijven doen en alleen uitgaan van feiten....

grt. Rico

dutch windmill zei:
Kijk dit bedoel ik nou..dit zijn weer conclusies gebaseerd op suggesties van jou kant..

heb ik jou niet tijden terug heel erg lovend horen en zien posten over een lab genaamd MRP..

Terwijl dit lab notabene getest is door de Inspectie van Volksgezondheid en er zware onderdoseringen aangetroffen waren in bepaalde producten?

Talking about vested interests..

Ik wil het hier graag bij laten bro..modder gooien is nergens voor nodig..dus laten we normaal blijven doen en alleen uitgaan van feiten....

grt. Rico

's Goed kerel. Maar hou je wel even aan 'vested interests' dan:
Ik heb zuiver en alleen lovend gesproken over MRP's injects.
Heb daarentegen commentaar gehad op MRP's kortwerkende Nandrolone.
Was waardeloos. Ik zorg wel dat ik onpartijdig blijf, no worries :D
Ik heb dus nooit gesproken over orale middelen.

De injects van MRP waren en zijn nog steeds uitstekend, voor zover de laatste vials nog verkrijgbaar zijn. Ik doe m'n uiterste best nog wat Winny te scoren van ze.
Ik en met mij vele anderen betreuren het dat MRP ter ziele is want ze maakten m.i. zeer goede spullen. Zie bijv. de Winstrol, lekker gedoseerd!
En niet alleen dat, ook nog eens injecteerbaar. ;)

Mijn logs zijn eventjes offline want ben van server aan het verhuizen.
Zodra ik uitgepuzzeld ben en alles weer online staat zou ik zeggen lees ze nogeens over dan zie je het zelf wel.

Groet

Okay maat..is duidelijk we houden het hierbij..

grt. Rico

Terug
Naar boven