- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben alvast aanwezig, maar wie gaat er nog?
Zal er wss wel vroeg moeten bij zijn want zal wss bijna onmiddellijk utverkocht zijn.

Door het grote succes van haar 'Monster Ball' tournee voegt Lady Gaga enkele extra steden toe aan haar agenda. Op 17 mei komt de excentrieke zangeres naar het Sportpaleis in Antwerpen. De ticketverkoop start komende vrijdag 5 maart om 8 uur via Proximus Goformusic.
Ook de Gelredome in Arnhem en Bercy in Parijs komen aan de beurt. Daarna reist de Amerikaanse nog naar Zweden, Duitsland en Groot-Brittannië.
Vorige week mocht Gaga nog drie prijzen in ontvangst nemen op de Brit Awards.
Lady Gaga komt op maandag 17 mei met haar extravagante 'Monster Ball Tour' naar het Antwerpse Sportpaleis. De 23-jarige Newyorkse mag de jongste maanden dan vooral omwille van haar excentrieke outfits in de kijken lopen, ze schrijft met het grootste gemak ook aanstekelijke songs en entertaint als de besten. Daarvoor werd ze onlangs nog beloond met maar liefst drie Brit Awards. Vorig jaar stond ze nog op Rock Werchter, haar doorgang in Antwerpen belooft nog grootser en spectaculairder te worden.
Tickets kosten 40, 50, 65 of 85 euro, de voorverkoop start vrijdag 5 maart om acht uur 's morgens. (lb)
De Morgen
Ik ben alvast aanwezig, maar wie gaat er nog?

Zal er wss wel vroeg moeten bij zijn want zal wss bijna onmiddellijk utverkocht zijn.

You must be kidding me.
Nee!, heb gerust 85€ over om haar eens te te zien, voor Lady Gaga is niets te duur en is enkel het duurste goed genoeg als trouwe fan.