jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha waarom zou je dat willen aanhoren of zien? En dan nog zoveel geld, goed gek sommige mensen.
ik ga er zeker naartoe.
Ben groot fan van lady gaga, pooster op mn kamer enzo JWT!
kan echt niet wachten, had 6 weken terug al gereserveerd.
lady gaga is de shit
op dat die kunstzinnige hippe types uit de fashion, design en grafische wereld haar op de een of andere manier serieuzer nemen dan eerder genoemde types.
Nou moet je niet gaan overdrijven Big-T want zeg nou zelf, Lady Gaga is een orgasme om naar te luisteren.
Wellicht kunnen we een DBB-meeting houden op het concert, ik ben voor; wie nog meer?

Tussen een meid met kleine borsten maar een goed gevulde mooie ronde kont of een meid met lekkere grote borsten en een redelijk tot slechte kont, welke meid kies je?
Kan iemand de lovende woorden wat motiveren met beeld en geluid?
Het komt namelijk allemaal nogal over als 13 in een dozijn popliedjes met een lelijk mokkel.
85 euro voor deze over het paard getilde aandachtsh**r? Van mij mag dat gedrocht zo snel mogelijk terug onder de steen waar ze vandaan komt. En creatief?? Heb nog niets baanbrekends van kwalitatief hoog niveau gezien. Alleen een waardeloze garderobe...