MuscleMeat

Breaking News Lady Gaga op 17 mei in Sportpaleis !!!

daar wil ik nog niet dood gevonden worden.

Haha waarom zou je dat willen aanhoren of zien? En dan nog zoveel geld, goed gek sommige mensen.

ik zag de topictitel en wist gelijk dat ie van Corleoné moest zijn :roflol:

Het hele fenomeen Lady Gaga is een beetje langs me heen gegaan en in eerste instantie dacht ik dat het de zoveelste hype was uit de categorie Britney Spears en Paris Hilton maar het valt me op dat die kunstzinnige hippe types uit de fashion, design en grafische wereld haar op de een of andere manier serieuzer nemen dan eerder genoemde types.

Haha waarom zou je dat willen aanhoren of zien? En dan nog zoveel geld, goed gek sommige mensen.

Nou moet je niet gaan overdrijven Big-T want zeg nou zelf, Lady Gaga is een orgasme om naar te luisteren.

Wellicht kunnen we een DBB-meeting houden op het concert, ik ben voor; wie nog meer?

ik ga er zeker naartoe.

Ben groot fan van lady gaga, pooster op mn kamer enzo JWT!

kan echt niet wachten, had 6 weken terug al gereserveerd.

lady gaga is de shit

Kan iemand de lovende woorden wat motiveren met beeld en geluid?
Het komt namelijk allemaal nogal over als 13 in een dozijn popliedjes met een lelijk mokkel.

We gaan jou schaak gedrag niet voeden Tigertje, daarvoor zul je een meer geavanceerde en minder opzichtige façade de internet ether in moet slingeren.

op dat die kunstzinnige hippe types uit de fashion, design en grafische wereld haar op de een of andere manier serieuzer nemen dan eerder genoemde types.

Tijd terug eens gelezen op een twitter pagina van vrij onbekende celeb uit LA dat ze door eerdere labels totaal niet serieus werd genomen. Schijnt vaak te gebeuren dat onbekende artiesten door labels worden af geserveerd en uiteindelijk weer door een ander label worden opgepikt en de fame plots van de grond komt. Tegen die tijd dat ze rendabel zijn worden artiesten ook stukken meer geleefd door agenda's, marketing en mannetjes makers dan ze aan de buitenwereld willen doen geloven. Respect heeft een geld prijs in Hollywood.

• Topic Starter Topic Starter
En die pruik gaat ook nog lukken voor 17 mei?

Ben ook van de partij. Ideale manier ook om meerdere tickets te kopen en verkopen voor het dubbele van de prijs of meer.

Haha dacht toen ik het las vast die Corleone weer.. :roflol:
Lady Gaga..Pff.. Kreeg nog een sms van werk 'het kan druk worden ivm verkoop lady gaga kaarten kom jij meehelpen' dacht van no way.

Als je moest kiezen...

Oooh

Laatst bewerkt:
Tussen een meid met kleine borsten maar een goed gevulde mooie ronde kont of een meid met lekkere grote borsten en een redelijk tot slechte kont, welke meid kies je?

De eerste natuurlijk, are you kidding me?

Beetje off-topic ook trouwens.

Kan iemand de lovende woorden wat motiveren met beeld en geluid?
Het komt namelijk allemaal nogal over als 13 in een dozijn popliedjes met een lelijk mokkel.

Dat had ik eerst ook, maar deze meid kan (in tegenstelling tot vele andere huppelk*tjes) echt wel zingen en ze is waanzinnig creatief. Zowel in haar tamelijk extravagante kleding als in de uitvoering van haar nummers.

Het feit dat zoveel mensen haar totaal niets vinden geeft aan dat het bepaald geen middle of the road is, want dan zou niemand een echte mening hebben (behalve beroepshaterts)

85 euro voor deze over het paard getilde aandachtsh**r? Van mij mag dat gedrocht zo snel mogelijk terug onder de steen waar ze vandaan komt. En creatief?? Heb nog niets baanbrekends van kwalitatief hoog niveau gezien. Alleen een waardeloze garderobe...

Laatst bewerkt:
85 euro voor deze over het paard getilde aandachtsh**r? Van mij mag dat gedrocht zo snel mogelijk terug onder de steen waar ze vandaan komt. En creatief?? Heb nog niets baanbrekends van kwalitatief hoog niveau gezien. Alleen een waardeloze garderobe...

Hoezo 85 euro?
De duurste tickets kosten voor Antwerpen 90 euro en de goedkoopste 45.

Terug
Naar boven