AndroidHealthClinic

Breaking News Lady Gaga op 17 mei in Sportpaleis !!!

Wat heb je er voor over om haar te nken vanwege haar 'creatieve en smaakvolle geest', Corleoné?

Dat had ik eerst ook, maar deze meid kan (in tegenstelling tot vele andere huppelk*tjes) echt wel zingen en ze is waanzinnig creatief. Zowel in haar tamelijk extravagante kleding als in de uitvoering van haar nummers.

Het feit dat zoveel mensen haar totaal niets vinden geeft aan dat het bepaald geen middle of the road is, want dan zou niemand een echte mening hebben (behalve beroepshaterts)

Wat een onzin. Ze kan redelijk zingen, maar in haar elektronische popliedjes overheerst de autotuning op haar stem. Haar houthakker bewegingen in rare pakjes zijn puur te danken aan het onvermogen om te dansen en een lelijk lichaam. Als we dan ook nog eens de teksten van onze creatieve Lady Gaga erbij pakken, zijn de tranen niet meer te stoppen. Wat een ongekend drama. Dit is non-muziek. Een verschrikking in de pop-scene.

Als je haar belachelijkheid af gaat doen als extravagant en creatief, ben je echt niet goed snik.

Als het nou gratis was oké.. Denk wel dat er aardig wat chicks rond zullen lopen.

Ik heb altijd al geweten dat booskijkneger Winston Bogarde een autoriteit was op het gebied van muziek, dans, fashion en sT.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat had ik eerst ook, maar deze meid kan (in tegenstelling tot vele andere huppelk*tjes) echt wel zingen en ze is waanzinnig creatief. Zowel in haar tamelijk extravagante kleding als in de uitvoering van haar nummers.

Het feit dat zoveel mensen haar totaal niets vinden geeft aan dat het bepaald geen middle of the road is, want dan zou niemand een echte mening hebben (behalve beroepshaterts)

+ 1

Wat een onzin. Ze kan redelijk zingen, maar in haar elektronische popliedjes overheerst de autotuning op haar stem. Haar houthakker bewegingen in rare pakjes zijn puur te danken aan het onvermogen om te dansen en een lelijk lichaam. Als we dan ook nog eens de teksten van onze creatieve Lady Gaga erbij pakken, zijn de tranen niet meer te stoppen. Wat een ongekend drama. Dit is non-muziek. Een verschrikking in de pop-scene.

Als je haar belachelijkheid af gaat doen als extravagant en creatief, ben je echt niet goed snik.

Onvermogen te dansen en hoekig bewegen:eek:

Mensen die haar muziek afdoen als wansmakelijk en zeggen dat ze geen talent heeft, kunnen of willen imo gewoon de waarheid niet onder ogen zien.

http://www.gifsoup.com/view/181620/ladygagaveryhot.html

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen.

:roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
We gaan jou schaak gedrag niet voeden Tigertje, daarvoor zul je een meer geavanceerde en minder opzichtige façade de internet ether in moet slingeren.

Ik zit 15 mei gewoon op de 2e rang te Arnhem luisterend naar dat prachtig stemmetje dat mijn trommelvliezen binnen dringt.

Geef er gewoon aan toe Marky, verberg je angsten niet voor deze diva van de toekomst.

Ik verbied het, zou het imago van DBB schaden :finger:

Hmm, volgens mij ben je bloed serieus. Dan wellicht een kleine after-party?

Wtf is dit nou? Stop de vergaying van dbb:(

En nee, al kreeg ik geld toe:tomato:

Geef er gewoon aan toe Marky, verberg je angsten niet voor deze diva van de toekomst.

Ik ben weleens in 2004 met het schaamrood op m'n kaken naar een concert geweest van Avril Lavigne, toen ze nog niet uitgekocht was zeg maar. Stond ik daar tussen voornamelijk moeders met kinderen. :o

Super stud was ze toen. :D

Figuurtje van een modelletje en een smile om van te smelten, dit gaat zelfs verder dan geilheid, Tiger ...

Ik vind het niet slecht maar om ze nu geweldig te noemen...

Lady gaga heeft gewoon iets die andere sterren niet hebben of niet konden bereiken. Beyonce, shakira, britney spears, alicia keys....kvind ze toch allemaal minderwaardig aan lady gaga, die meer als een bom aansloeg en meer is dan een eendagsvlieg. (ik dacht dat just dance en poker face gewoone en tijdelijk rage zou worden). Ze is echt here to stay en ze zal de muziekwereld nog een tijd lang domineren. Muziek is verre van goed, maar toch heb ik erg respect voor haar. (en ik weet niet waarom :D)

Creatief? In Bad romance bijvoorbeeld:
- de helft van de keren hoor je gewoon de Dominator-preset van Sylenth1 (ook te horen in o.a. Regi - loaded gun en The bloody beetroots - warp 1.9)
- Bij gebrek aan inspiratie voor tekst zegt ze voortdurend rara oe lala la ga ga oe la la la
- Neem nu de eerste 30 seconden: direct al een shitload aan commerciële synthesizerpresets die veel te slap klinken.
- Zo'n stomme bombastische kick.
- In drie verschillende lingerie-setjes in je clip voorkomen doet ook al de drijfveer vermoeden ($$$$$)

En weten dat daar dan een hele horde producers achter zit. :roll:

Voor mij geen gaga aub dat het maar snel gedaan is met dit k*twijf...

• Topic Starter Topic Starter
Creatief? In Bad romance bijvoorbeeld:
- de helft van de keren hoor je gewoon de Dominator-preset van Sylenth1 (ook te horen in o.a. Regi - loaded gun en The bloody beetroots - warp 1.9)
- Bij gebrek aan inspiratie voor tekst zegt ze voortdurend rara oe lala la ga ga oe la la la
- Neem nu de eerste 30 seconden: direct al een shitload aan commerciële synthesizerpresets die veel te slap klinken.
- Zo'n stomme bombastische kick.
- In drie verschillende lingerie-setjes in je clip voorkomen doet ook al de drijfveer vermoeden ($$$$$)

En weten dat daar dan een hele horde producers achter zit. :roll:

Voor mij geen gaga aub dat het maar snel gedaan is met dit k*twijf...

:roflol::roflol:

Kan je mij een vb geven van waar je die Dominator-preset Sylenth1 hoort?

Terug
Naar boven