XXL Nutrition

Breaking News Lady Gaga op 17 mei in Sportpaleis !!!

Af en toe wat bewogen ja. Vooral veel geklapt. :D Maar zoiezo wilde ik liever geen tijd verspillen aan dansen en probeerde ik enorm gefocused te blijven om geen sec te missen natuurlijk van haar unieke verschijning. :cool:

Hoe moet ik me met dat bewegen voorstellen? wiebelen met de heupen? sowieso dat het niet mannelijk zou geleken hebben.

Spontaan hé

Nee idd, maar tijdens haar show stonden ook weer 2 kerels van haar entourage hartstochtelijk te kussen en zo toen zij zich even gaan omkleden was, en dat vond ik er toch wat over, iets te veel gay promotie imo. Voor de rest ja, ben ik het gewoon niet gewend omringd te zijn door zoveel gaykoppels en foutgeklede extravangas en had ik niet verwacht dat Lady Gaga blijkbaar hét grote boegbeeld is voor holibi's en er drm zoveel fan van haar zijn.

Heb je ook proberen te flirten met die gasten? Of stiekem je hand op die billen van die kussende gays gelegd?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe moet ik me met dat bewegen voorstellen? wiebelen met de heupen? sowieso dat het niet mannelijk zou geleken hebben.

:roflol:, idd, en veel knippen met de vingers en zo (overigens niet gay dit). Zoiezo dacht iedereen er wss toch dat ik homo was, dus wat meer gaymoves meer of minder maakte dan ook niet echt meer uit.

Heb je ook proberen te flirten met die gasten? Of stiekem je hand op die billen van die kussende gays gelegd?

Niet bepaald nee. Wou ze eerder in elkaar slaan, want er zaten een paar enorm irritante bij. :shoot:

Laatst bewerkt:
Haha wtf ik was op zoek naar een bodybuilder op google images en kwam deze pic tegen :kots:

Vond em wel in dit topic passen.

Klikken op eigen risico (18+) :roflol:

klik

Is het niet gay om op een BB forum openlijk toe te geven dat je fan bent van Lady Gaga?

Is het niet gay om op een BB forum openlijk toe te geven dat je fan bent van Lady Gaga?

:roflol:, zou niet weten waarom dit gay zou zijn. Alle mannen die in de jaren 80 naar Madonna gingen waren dan ook gay ofzo.. Lucky Star is trouwens nog steeds 1 van m'n favoriete hits. :D

Ik hoorde gister pas dat het concert van Lady Gaga gewoon duurder was dan dat van Madonna (twee jaar geleden)! :eek: Daar sta ik toch wel even van te kijken... Wat een arrogantie. Gaga is misschien een, tja, 'icoon' of zo voor sommige mensen... maar nog lang niet zo groot als Madonna, die al zo'n 30 jaar razend populair is. Of Gaga over 30 jaar nog op het podium staat en platen maakt? Ik betwijfel het...

:roflol:, zou niet weten waarom dit gay zou zijn. Alle mannen die in de jaren 80 naar Madonna gingen waren dan ook gay ofzo.. Lucky Star is trouwens nog steeds 1 van m'n favoriete hits. :D

misschien dat je nog uit de kast moet komen ofzo?Een undercover gay=ook een gay!

Ik hoorde gister pas dat het concert van Lady Gaga gewoon duurder was dan dat van Madonna (twee jaar geleden)! :eek: Daar sta ik toch wel even van te kijken... Wat een arrogantie. Gaga is misschien een, tja, 'icoon' of zo voor sommige mensen... maar nog lang niet zo groot als Madonna, die al zo'n 30 jaar razend populair is. Of Gaga over 30 jaar nog op het podium staat en platen maakt? Ik betwijfel het...

Madonna is toch al voorbijgestreefd. De laatste 5 jaar gaat het haar gewoon niet meer af als 50 jarige om nog wanhopig de trend proberen te zetten en te concurreren met de huidige jonge generatie. Denk trouwens dat het vorig jaar op werchter boutique ook 80 of 100€ was voor een ticket voor Madonna. En Gaga kost veel geld, maar is ook vnl om haar decors en outfits en zo te betalen, anders zou ze niet blut geweest zijn enkele maanden geleden. Haar shows zijn gewoon zo duur dat ze er bijna niets aan overhoud. Overigens heeft ze ook tijdens haar concert gezegd dat de 2 dingen die ze het meest haat de waarheid en geld zijn.

Gaga heeft bovendien ook wel een pak meer talent. Live is Madonna bijna niet om aan te horen terwijl Gaga live altijd vrij sterk en juist zingt.

misschien dat je nog uit de kast moet komen ofzo?Een undercover gay=ook een gay!

:roflol:, mss wel ja

Damn Corleone je valt hier wel hopeloos door de mand hoor!
Overigens was de kop van de metro van maandag : LA GAGA "speciaal voor alle gay boys"

Damn Corleone je valt hier wel hopeloos door de mand hoor!
Overigens was de kop van de metro van maandag : LA GAGA "speciaal voor alle gay boys"

Denk het ook. :o

Wtf :roflol::roflol: Nog een geluk dan dat er niet stond LA GAY GAY.., je kon namelijk t-shirts krijgen waar dit op stond, maar heb toch maar geen gekocht, wil nl nog eventjes hetero blijven en wachten om mijn ware aard te onthullen.

Laatst bewerkt:
Denk het ook. :o

Wtf :roflol::roflol: Nog een geluk dan dat er niet stond LA GAY GAY.., je kon namelijk t-shirts krijgen waar dit op stond, maar heb toch maar geen gekocht, wil nl nog eventjes hetero blijven en wachten om mijn ware aard te onthullen.

Komende week lekker met wat witte chocolade, chocoprinsen en martini door een rietje, op de bank, Eurovisie songfestival kijken, Corleone?

Komende week lekker met wat witte chocolade, chocoprinsen en martini door een rietje, op de bank, Eurovisie songfestival kijken, Corleone?

Eurovisie is niet zo mijn ding, als ik dan toch een homo moet zijn dan het liefst 1 met smaak.

Mensen met de grootste publieke afkeer van homos,
dat zijn nu juist diegeen die snachts rukken met de gedachten dat ze anaal gepenetreerd worden.

Als 2 vrouwen, 2 lesbo.s bezig zijn hoor je niemand, dat is ook homofilie.

Ontopic, lady gaga is niks voor mij, die drie hitjes en dan naar een concert, nee het is te weinig dus de kaarten zijn te duur.

Terug
Naar boven