MuscleMeat

Breaking News Lady Gaga op 17 mei in Sportpaleis !!!

Mindere kop , lekker lichaam. I bonez.

als ze mij €85 geven om te gaan zou ik nog niet gaan, maar wil gerust €85 euro betalen om nooit meer iets van lady gaga te horen

je moet trouwens al een behoorlijke commerciële r*tard zonder enige vorm van eigen smaak zijn om die troep te kunnen aanhoren

als ze mij €85 geven om te gaan zou ik nog niet gaan, maar wil gerust €85 euro betalen om nooit meer iets van lady gaga te horen

je moet trouwens al een behoorlijke commerciële r*tard zonder enige vorm van eigen smaak zijn om die troep te kunnen aanhoren

+1

K moet jammer genoeg werken

• Topic Starter Topic Starter

Heeft imo niets met commercialiteit te maken. Als ik vind dat ze goede muziek maakt is dat gewoon zo, maakt niet uit of ze nu enorm veel succes heeft of niet. Is louter eigen smaak, want naar een optreden van Rihanna zou ik bv nooit gaan, omdat ik dit de meest ordinaire sloerie vind. In feite zijn er nu weinig jonge muzikanten die enorm succesvol zijn waar ik naar zou willen gaan kijken. 1 van die uitzonderingen is Lady Gaga omdat ik die echt vind barsten van het talent in vergelijking met vele anderen. (Moest The-Dream bv naar belgië komen zou ik ook meteen willen gaan kijken omdat die ook zo getalenteerd is).

P.S. Volgens mij zien alle Lady Gaga haters het ironische niet in van haar muziek. Niet provoceert ze door haar sT en haar uitlatingen, maar nog het best eig met haar muziek. Mensen die gefrustreerd raken of hun walging uiten door haar ga ga of oe la la zinnen of haar eenvoudige soms labiel klinkende (doch geniale) melodieën enz snappen haar/het imo gewoon niet en zo krijgt ze ook maar net weer wat ze wil. Haar muziek is gewoon het toppunt van ironie, en net dat vind ik fantastisch. Man, die vrouw is zo geniaal, men zou er een boek moeten over schrijven.

Laatst bewerkt:
Corleoné, steek jij ook je vinger in je kont als je je aftrek op Gaga?

Serieus, als je dat lied po po po po pokerface goede muziek vindt is er echt iets grondig mis met je, nee serieus ik meen het.

Serieus, als je dat lied po po po po pokerface goede muziek vindt is er echt iets grondig mis met je, nee serieus ik meen het.

Heb eig hetzelfde gevoel over mensen die Boom Boom Pow en I gotta feeling van Black Eyed Peas goede nummers vinden.

Pokerface daarentegen blijft heilig voor mij. :cool:

Nee ok dan neem ik mijn woorden terug, als Kanye "gay fish" West haar gebruikt in zijn geniale nummers moet het wel goede muziek zijn.

:roflol: Als je het zo wil noemen. :D

Lady Gaga geeft trouwens nog een 2de concert, is dus nog niet te laat als sommige willen gaan..
Had wel liever niet gehad dat ze een 2de concert gaf, is nu een pak minder exclusief. :mad:

musiek is k*t, maar ze heeft wel een lekkere derde been !

goor wijf, wanneer is de openbare executie

//

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven