Antisocial
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 277
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier haar nieuwste clip. Wat een HONDSLELIJK wijf is het toch. De enige reden waarom ze probeert op te vallen door zulke clips is omdat ze inhoudelijk geen ene ruk voorstelt!
http://www.youtube.com/watch?v=GQ95z6ywcBY&feature=player_embedded

In veel passages wil ze juist lelijk, onaantrekkelijk overkomen.. De clip vind ik echt terug een artistieke parel, vooral ook de link met Tarantino, p*ssy wagon en zo.![]()
) en het feit dat haar hele entourage (dansers enz) ook uit gays bestonden.
, al kwam het soms wel wat grappig over. 

Enige minpuntje was het hoge gay-gehalte in het publiek (bijna 40% was er wss gay.) en het feit dat haar hele entourage (dansers enz) ook uit gays bestonden.
Het gehalte aan smaakloze extravagante kledij onder het publiek was ook ongezien. (corsetten bij mannen, pruiken enz) Gelukkig waren er toch ook wel deftige mensen en waren het niet allemaal fout geklede lady gaga gay wannabe look-a-likes.
Maar zoiezo wilde ik liever geen tijd verspillen aan dansen en probeerde ik enorm gefocused te blijven om geen sec te missen natuurlijk van haar unieke verschijning. 
Wat maakt het nou weer uit dat de dansers (en het publiek) gay zijn, je hoeft niet met ze naar bed of zo..![]()
jebus wat een bagger. die hele k*tshow erom heen maakt het nog ondraaglijker.