AndroidHealthClinic

Breaking News Lady Gaga op 17 mei in Sportpaleis !!!

Bazenwijf. Maar ik ga echt niet naar een concert man.. :o ben geen schandknaap.. :o

• Topic Starter Topic Starter
In veel passages wil ze juist lelijk, onaantrekkelijk overkomen.. De clip vind ik echt terug een artistieke parel, vooral ook de link met Tarantino, p*ssy wagon en zo. :D

alleen al die shuffle a la Michael Jackson in de deuropening vond ik leuk.
Of die zelfspot als die 2 bewaaksters weglopen (indeed, no d*ck).
Niet alles zo serieus nemen inderdaad. Het is maar performance art.

Ben dus gisteren geweest en was zeker de moeite, meer zelfs, was ongetwijfeld de indrukwekkendste show die ik ooit heb gezien. Meer dan 6 totaal verschillende decors, enorm knap gedaan + haar te gekke maar altijd sTvolle outfits en instrumenten.. Enorm veel showgehalte ook, zoals verwacht. Live was ze ook enorm sterk. Eig niets op aan te merken, ze praatte wat veel op momenten, maar ze heeft eig veel wijze zaken gezegd. Show was verder van begin tot einde af.

Enige minpuntje was het hoge gay-gehalte in het publiek (bijna 40% was er wss gay. :rolleyes:) en het feit dat haar hele entourage (dansers enz) ook uit gays bestonden.

Voorprogramma Semi Precious Weapons was ook de grootste afknapper en non-gay-talent:o, al kwam het soms wel wat grappig over. :D

Hier wat leuke fimpjes van gisteren:D

http://www.youtube.com/watch?v=szCsadW73PU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cR9YbS6w30E
http://www.youtube.com/watch?v=fz8d7ToXb_Y

gays @ lady gaga... dat had zelfs een blindgeborene aan kunnen zien komen

Dat had je natuurlijk niet verwacht..

Ergens wel, maar zeker niet in de mate. Was alsof alle homo's en lesbiennes uit heel belgie er van de partij en vertegenwoordigd waren. Voelde me dan ook niet echt meer veilig en op m'n gemak op sommige momenten. :bang: Het gehalte aan smaakloze extravagante kledij onder het publiek was ook ongezien. (corsetten bij mannen, pruiken enz) Gelukkig waren er toch ook wel deftige mensen en waren het niet allemaal fout geklede lady gaga gay wannabe look-a-likes.:o

Laatst bewerkt:
heb je ook gedanst op haar nummers?

heb je ook gedanst op haar nummers?

Af en toe wat bewogen ja. Vooral veel geklapt. :D Maar zoiezo wilde ik liever geen tijd verspillen aan dansen en probeerde ik enorm gefocused te blijven om geen sec te missen natuurlijk van haar unieke verschijning. :cool:

gast ik rol hier men stoel af van het lachen :roflol:

nog gefapt? of gewoon spontaan gekomen?

die (soort van) piranha oogt wel cool in dat eerste clipje, wel meer iets voor een metalact

ik zie dat mijn ex-collega's daar de frontstage doen, heb medelijden met hen, een hele avond dat gezeik...

Wat maakt het nou weer uit dat de dansers (en het publiek) gay zijn, je hoeft niet met ze naar bed of zo.. :rolleyes:

nog gefapt? of gewoon spontaan gekomen?

Spontaan hé

Wat maakt het nou weer uit dat de dansers (en het publiek) gay zijn, je hoeft niet met ze naar bed of zo.. :rolleyes:

Nee idd, maar tijdens haar show stonden ook weer 2 kerels van haar entourage hartstochtelijk te kussen en zo toen zij zich even gaan omkleden was, en dat vond ik er toch wat over, iets te veel gay promotie imo. Voor de rest ja, ben ik het gewoon niet gewend omringd te zijn door zoveel gaykoppels en foutgeklede extravangas en had ik niet verwacht dat Lady Gaga blijkbaar hét grote boegbeeld is voor holibi's en er drm zoveel fan van haar zijn.

lady gaga is the shit! Wat een talent

dat concert ziet er echt zo saai uit... :p

jebus wat een bagger. die hele k*tshow erom heen maakt het nog ondraaglijker.

Terug
Naar boven